Hier mijn nummer 16!
als ik sommige tekeningen zie denk ik stiekem dat ik voor sommige een inspiratie geweest ben
. Zo leuk!

Ik switch even naar de computer om nog een rondje commentaar te doen! 
*switch*
sanneb Zeker een prachtige schets met goede verhoudingen, top! Ben ook onder de indruk van de bek en de details daar. Kleine tip. Het lijkt om een korthaar te gaan, probeer de haren dan ook kort neer te zetten. Zo krijg je een betere en realistischer vachtstructuur!
Seven Oeeh leuk! Hoop dat je hem nog een keer helemaal uit gaat werken! Schets ziet er al goed uit, ben erg benieuwd!
sunny44 Vind je kleine schetsen echt prachtig in verhouding en detail. Knap dat je dat zo kan op zo'n klein formaat. Ben benieuwd hoe je maandproject gaat uitvallen. Is dat acryl verf?
Rijsa Toffe schetsen. Beenwerk vind ik van de eerste vooral heel netjes gedaan. Vind de tweede juist heel stoer. Zonder gummen leer je juist heel goed kijken! Knap!
Kashimo Tof, lijkt wel freaky zo zonder oren. Vind het er gaaf uit zien zo. (Yay, skull!!)
Uska Respect voor je geduld!! Al die kleine haartjes, pfoe! Ziet er echt zeer realistisch uit. Hoelang ben je bezig geweest? A3 ook nog, man man. Zie graag meer!
plovesb Onwijs tof, as allways. Ben benieuwd of we ook eens gedetailleerder werk van jou gaan zien? 
Larissajulia Gaat al goed met schaduwen! Ogen vind ik ook top opgezet. Het ene neusgat lijkt beter uitgewerkt dan de ander. Vind hem niet super afgeraffeld ogen dus dat is knap, hihi. De tweede is een heerlijke snelle krabbel waar je toch best goed de verhoudingen te pakken hebt!
Nog bedankt voor alle lieve complimenten en tips die ik op mijn werkjes gekregen heb. Elanor ook bedankt, vond het stiekem erg stoer dat je mijn werkje complimenteerde zo tussendoor
Laatst bijgewerkt door Flux op 16-01-16 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt