ik heb het zelf ook niet gered deze week.. druk met mijn einstageportfolio dat dinsdag af moet heb wel 2 tekeningen liggen die halfklaar zijn, dus misschien dat het nog lukt
Muronia
Geplaatst: 23-05-15 08:43
Ik heb deze week alleen het paardje gemaakt. Met stift (van m'n dochter) gemaakt, maar ik ga de volgende keer toch maar weer voor potloden.
Ik heb deze keer niet mee gedaan. Vond de platen niet geweldig en heb t erg druk. Hopelijk volgende week weer!
spatter
Geplaatst: 23-05-15 21:25
Alleen de leeuw gedaan. Zoals gebruikelijk bij mij op formaat anzichtkaart dus het middelste was erg pieterpeuterig. De lijntjes met stift gedaan en toen met potlood ingekleurd. Hellaas slecht te zien dat ik met 3 kleuren geel, 2 x oranje, 2 x rood en 3 kleuren bruin heb gewerkt.
en wat ingezoemt
Zitten weer erg mooie tussen en de glasinlood vond ik saai maar als ik zie wat sommige daar van gemaakt hebben, ben ik erg onder de indruk.
Nevony
Geplaatst: 23-05-15 21:57
Ik doe zelf niet mee met het inkleuren, maar wilde even zeggen dat ik dit een leuk topic vindt! Heel grappig om te zien hoe verschillend de kleurplaten eruit zien als ze op een andere manier zijn ingekleurd.
Thumbs up voor de creatievelingen hier! Ze zijn eigenlijk allemaal mooi.