Waarschuwing: superdeluxe super-Penny plaatje achter link!
http://www.ebay.de/itm/Malen-nach-Zahle ... 2326a331cd
Voor het zeer respectabele bedrag van € 13,40 (inc shipping binnen Duitsland!).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Oh! Ik heb tijden geleden een pot vernis gekocht, glans, maar nog nooit aangedurfd het te gebruiken.![]()
Heb wel 1 Ravensburgertje waar vernis bij zat, en dat is best mooi geworden. Misschien toch eens een keer de gok wagen... En de duren en ramen openzetten dus, Nerwen? *grin*
Marjan1984 schreef:De stank is ook de reden dat mijn orchideetjes nog niet in de vernis zitten.
Ben nu met de big 5 van schipper bezig maar die is niet zo'n succes. Echt elk potje verf is uitgedroogd.
Dallista schreef:Cindeeh, je schiet alweer aardig op!
Was jij dat die vorige keer ook zo'n overzicht had met allerlei foto's achter elkaar, waarop je de nieuwe kleuren steeds kon zien? Ik heb dat nage-aapt (hoe zeggen ze dat ook alweer, imitation is the sincerest form of flattery), vond het zo leuk.Staat nu een hele rits van die dingen op mijn iPodje. Leuk!
Bij deze mijn resultaat tot nu toe, misschien maak ik hem nog af voor de vakantie, anders blijft het hier eventjes bij. Het gaat voornamelijk nog om de gaten op te vullen plus de meeste witte vlakken, maar ja, dat laatste zie je niet zo goed met een toch-al-witte ondergrond!
[ Afbeelding ]
Nerwen schreef:*ziet na 10x kijken eindelijk de witte vlakken (vlakJES)*
Mooi hoor! Ziet er heel gaaf uit!!
Cindeeh schreef:dallista, nee dat was ik niet. dit is mijn eerste schilderij sinds mijn kinderjaren haha