De 1e tekening die ik tegenkom is van:
pag.33
Tinekehorses...ziet er al erg mooi uit,toch zou ik er graag wat meer diepte inzien,vooral bij de neus.Deze ziet er ook hoekerig uit...ook de aanzet van de hals ziet er wat grof uit.
Klein formaat...rond de E7,50 á E10,-
Leoniel...ben dol op pastel

A3 formaat rond de E10,-
Bitje...Ziet er prachtig uit,heb je er wel eens aan gedacht om zo'n tekening in oostindische inkt uit te werken?

E12,50
Janaa...zou hem nog wat meer uitwerken.
Thoraklover...De snuit vind ik erg mooi geworden,de manen mis ik glans in.Misschien een optie om er een volle maan achter te maken,dan valt je paard beter op

Hoe groot is deze tekening en hoeveel dpi?
Pag.34:
Leoniel...mooi portret maar hoe groot is hij? Dat scheeld in de prijs

Nanette...wat voor materiaal is het?Vind hem wel grappig,E10,-
Carlijnnn...De haan vind ik wel iets hebben E12,50 de kip vind ik niet zo,olifant ook niet zo...sorry

KG_Images...Mooi getekend,3e paard zou ik het oog iets minder glans indoen.Hij kijkt zo verschrikt nu...
Klein formaat maar mooi opgezet E12,50
Floran... moeilijk zo en face getekend...E15,-
Bitje... E15,-
Pag.35
Babe...Prachtig !! E125,-
KG_Images.....Erg mooi E45,-
Bitje....Hoofd erg mooi,de rest heeft nog iets van TLC nodig
Shanna...Vind de neus prachtig,probeer dit door te zetten in de rest van de tekening.
Babe...Ook weer erg mooi en flink formaat

Pag.36
Marjoke...ziet er goed uit,zou alleen aan de rechterzijde nog wat meer lijnen zetten.Zo ziet het hoofd er wat plat uit

Bitje....Ziet er goed uit E35,-,mooi formaat.
Trisca...Hij ziet er mooi uit,wat is het formaat?
Snne...Zo'n klein vogeltje,kan niet groot op papier,mooi formaat.E10,-
Karlijn...vind de achterhand mooi gelukt,de voorbenen en het hoofd verdienen nog wat aandacht.
Pag.37
Jannaa...Vind hem wat hoekig overkomen,wat ik ook erg mis is fijne detaillering van de staart en manen.Het is nu zo'n afgebakend gebied terwijl haar heel speels in de wind kan wapperen

Trisca...Zou nog iets meer aandacht besteden aan de snuit,voor nu E15,-
Myou...De laatste van de 3 vind ik er al mooi uitzien maar is erg licht,wat meer contrast zodat je tekening duidelijker wordt

Saskiakefie...vind hem nog niet af maar hij begint wel mooi te worden.
Shiry...begint er ook goed uit te zien,zou wel iets minder wit doen aan de onderkant.Mijn oog wordt teveel naar het witte vlak getrokken.