Zijn neus is heel mooi, maar de rest is wat krasserig met een beetje weinig diepte Ga eens werken aan het oog als je dat in verhouding tekent met diepte ziet het er al heel anders uit! Veel succes!
Wie heeft er een leuk hondje voor mij om te tekenen? Bied maar aan!
pandabeertje
Geplaatst: 14-06-09 11:08
Gister weer even crea bezig geweest na tig jaar geen tekening gemaakt te hebben. Verhoudingen zijn niet optimaal, maar vind het niet erg tegen vallen. Simpel met een goedkoop potloodje, gummetje en met mijn vingers wt uitwrijfwerk.
Plaudar, echt prachtig, zoiets zou ik wel aan de muur hangen En Pandabeertje, wel paard is dat die je getekend hebt, komt die van een foto van het topic hier? Volgens mij is dat dezelfde die ik had getekend? Grappig zeg!
ietjelover
Geplaatst: 14-06-09 11:25
volgens mij wel ze lijken wel erg veel op elkaar
Kwal
Geplaatst: 14-06-09 11:40
sprietlover schreef:
Leuke foto's en tekeningen komen hier voorbij
*Wie werkt hier allemaal met houtskool? is gewoon een vraagje *
Ik werk ook wel eens met houtskool. Foto staat in mijn profiel (een haflinger) Ik ben alleen totaal niet tevreden over de ogen en de manen.
Ietjelover, als je zelf eens even in dit topic zoekt kun je best wat foto's van honden vinden. Je hebt je verzoek bovendien nog geen uur geleden geplaatst, zo snel wordt er echt niet gereageerd.
Dhani
Geplaatst: 14-06-09 12:00
ietjelover schreef:
Geen hondjes meer?
Kijk maar in mijn profiel! daar staan wel foto`s van mijn hond! als je het aan durft!
priorka: Ik doe allebei, ligt er maar net aan.. Als ik op m\ n kamer zit te tekenen van de computerl maar teken ik ergens anders dan print ik het even (in zwart-wit xD Mijn printer stamt nog uit de oertijd))
ietjelover: Ik heb ook om honden gevraagt, en ik heb heel veel gekregen. Dus even paar pag. terug zoeken..
Ja klopt DiegoWendy! Ik wist niet meer van wie de foto was om eerlijk te zijn
De rest allemaal bedankt voor de reacties
Citaat:
*Wie werkt hier allemaal met houtskool? is gewoon een vraagje *
Onder andere Ik weet dat Murielle (Muurp geloof ik op bokt) veel met houtskool werkt
Citaat:
Tekenen jullie de foto's vanaf de computer na of printen jullie hem uit?
Dat ligt er een beetje aan. Vaak als ik de foto uitprint gaan er veel details verloren (bovendien vind ik het zonde van de inkt, maar dat is een ander verhaal ). Voordeel van wél uitprinten is, dat ik de verhoudingen wat beter op papier kan zetten, vooral als ik in het groot werk.
Het is een beetje uitproberen wat voor jou het beste werkt