Pagina 34:
Rebeccaa - jammer dat de foto wat wazig is. Verhoudingen etc zijn nog niet helemaal in orde, wat meer werken met contrasten etc. gaat je werk ten goede komen. Ik kan hier nog geen geldwaarde aan verbinden.
_BlackPearl_ - de pose vind ik wat ongelukkig gekozen, je ziet niet heel veel om het zo maar te zeggen. Er zitten zeker al mooie stukken tussen, maar ik zou nog even dooroefenen

Aleisjeh - herkenbare manier van werken, en ook al is misschien niet alles anatomisch correct, ik vind het een fijne tekening

lalunamyo - fijne werken om te zien, spreken me absoluut erg aan. Minstens 150

Floran - op zwart papier gemaakt? Dat is niet te zien... Foto's zijn dus niet heel waarheidsgetrouw... Ik zou nog even dooroefenen en flink experimenteren met kleuren

Plaudar - oliepastel? Gaaf

Ik vind vooral de kleuren erg fijn in dit werk. 50

SanneKyla - je werk is nog erg egaal, durf meer met potlood en kijk eens of je met verschillende hardheden kan werken. Probeer flink te oefenen op verhoudingen en vormen

Nevony - fijn werk

Rooslovertje - 25

Pagina 35
mytens1 - verhoudingen etc zijn nog niet echt in orde, een goed begin is er zeker, maar ik zou flink gaan schetsen en experimenteren om het beter te maken. Ben heel benieuwd naar een vervolg

upendo - er, érg mooi gedaan. 150

Colorado -

Wanniesannie - 20

Evelijn_ - die eerste is prachtig, heel indrukwekkend

_BlackPearl_ - deze is beter dan de vorige, maar ik mis nog wat contrast, werk is nu heel statig. Maar imo ben je wel op de goede weg! Ben benieuwd naar een vervolg!
Pagina 36
Floran - op zich een nette tekening, maar nog erg 'braaf.' 10

Floran - deze heeft al wat 'meer' in zich, zitten mooie stukjes tussen. 10

mytens1 - per post maximaal 3 foto's alsjeblieft

Lastig materiaal dat pastel, zeker bij die leeuwemanen? Van de tekeningen die je hier plaatst spreekt de palomino mij het meeste aan, daar zou ik -als het mijn paardje was- een euro of 20

Aliesjeh - mooi! 30

Nevony - fijne sfeer! 50

Astrid - het is eerder gezegd: ik ontdek een astrid-stijl zo langzamerhand! Gaaf!

Die eerste vind ik gaaf, 25

Die tweede vind ik persoonlijk minder, is behoorlijk donker...
Myra - je hebt zo'n gave stijl, echt super! Herkenbaar en aansprekend 50

Evelijn_ - love it! 35

A4, grafiet:

A4, grafiet: