Hoorde net op de radio volgens brits onderzoek heeft 90% van luchtvaart personeel sex met elkaar. Moest direct aan dit topic denken
Paardenfann4 schreef:Haha ik ook! We wachten rustig af tot Astrid weer een verhaal voor ons heeft.Rustig Echt niet ik kijk elke dag voor een update
DebGizmo schreef:Paardenfann4 schreef:Haha ik ook! We wachten rustig af tot Astrid weer een verhaal voor ons heeft.Rustig Echt niet ik kijk elke dag voor een update Ik ook We zijn verslaafd
Ik vond je korte verhaal op insta weer heerlijk. Merkte gelijk dat ik je verhalen echt mis. We want more
astridastrid schreef:OK! Ik ga weer wat beginnen!Heb wel weer inspiratie en een mooie brug…!Verder niet ongeduldig hoor, maar hoe ben je aan het landen in Amerika? Overweeg je verder te schrijven?
Knuffeldier schreef:astridastrid schreef:OK! Ik ga weer wat beginnen!Heb wel weer inspiratie en een mooie brug…!Verder niet ongeduldig hoor, maar hoe ben je aan het landen in Amerika? Overweeg je verder te schrijven?Ze deelt op Insta regelmatig korte smeuïge verhalen over dates. Zeer aan te raden.