Hoi! Eindelijk kan ik ook iets nieuws delen Heb afgelopen week tijd gemaakt voor de paard verzameld challenge, gebaseerd op de kunstenaar Gustav Klimt
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 10-06-24 09:47
Heel tof Kaatastrof! Daar word ik nieuwsgierig van
Weer lekker bezig San
Gaaf Sall! Liggen sommige bloembladeren er dikker op? Zo ziet het er wel uit, heel mooi!
Jindai
Geplaatst: 10-06-24 09:48
Zo, eindelijk een bijleesrondje
PotjeMayo, wat leuk, dat borduren! Vind je bijtje super schattig geworden, erg mooi met dat goud ook!
Polarize, mooi geworden, vooral de lichtinval op het publiek en de persoon zelf!
Jis, heel schattig, dat Kuifmeesje erbij! Vind je schilderij heel gaaf, mooie kat en die uitdrukking op haar koppie is prachtig neergezet! Eendjes zijn zo leuk....vind je schilderij al erg mooi, ben benieuwd naar de eenden zelf!
Selina, super tof, je inzending voor de kikvors challenge! Lastige pose om te tekenen, maar heel mooi gedaan!
Kaatastrof, heel gaaf! Welk materiaal heb je allemaal gebruikt? Het is een plaat waar je naar blijft kijken, leuk. Vind de ogen van het paard heel sprekend! Het cadeautje voor je vriendin vind ik heel tof, hoor ook meteen de Noot Noot! Heel mooi getekend!
Signe, wat een heerlijk tipjes van de sluier! Ik heb nog voor je gekeken of ik de pot Qor voor je kon vinden in de plaatselijke teken/schilder winkel, maar helaas. Mooie nieuwe auto!
ArtHorse, wat super gaaf dat de expositie zo'n groot succes was!
San87, dat 'beetje aan het kleuren' ziet er al heel mooi uit! Vind het oog echt prachtig gedaan, heel sprekend!
Jeetje Sall, heel erg mooi! Echt heel gaaf met al die kleuren en gouden details!
Selina
Geplaatst: 10-06-24 12:14
Sall schreef:
Hoi! Eindelijk kan ik ook iets nieuws delen Heb afgelopen week tijd gemaakt voor de paard verzameld challenge, gebaseerd op de kunstenaar Gustav Klimt
[ [url=m/p7oanW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel tof deze
Sall
Geplaatst: 10-06-24 13:40
Dank jullie! Dit was mijn inspiratiebron
@Jis de bloemen zijn niet zozeer dikker, maar ze zijn omlijnt dan krijg je dit effect
Ik had maar een paar dagen Misschien dat er nog 1 maak zonder tijdsdruk
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 11-06-24 11:16
Gaaf die kat! Dat werk kende ik nog niet van hem.
Ik wil ook nog eens een werk maken voor in de slaapkamer geïnspireerd door Klimt. Zo mooi!
ElfBeau_067
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 15:24
Ik ben aan de slag gegaan met landschappen tekenen. Voornamelijk omdat dat hoorde bij de kunst les. Daar hebben we ons eindwerk een fantasie landschap laten zijn (fantasie zit er bij mij zozeer niet in). Ik krijg het deze donderdag terug of over twee weken op een dinsdag. Kan ik gelijk laten zien wat ik heel het jaar gedaan heb. Voor mijn eindwerk had ik een 8, dus echt heel trots op mezelf!! En zondag bij mijn oma een bruggetje getekend. Er was 1 foto genomen en iedereen moest het bruggetje interpreteren op haar/zijn manier waardoor je weer allemaal andere werken zag van “hetzelfde” bruggetje. Die foto kan ik zo snel niet vinden maar zal m wel binnenkort posten!
Yes, gave lijst en doek, 60x50, heb ik al. Maar eerst even mijn Eenden en kippen af krijgen. En ik heb ook nog mijn Mucha dames die hangen te wachten en een opdracht voor IJsvogels, en een opdracht voor een Muskuseend en...
Leuk Elf! En gefeliciteerd met die 8, super!
ElfBeau_067
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-24 18:36
Dankjewel Jis en Sall!
Grappig weetje over het bruggetje trouwens. Ik wilde eerst dat de waterkant de bovenkant werd (op de foto is de water kant onder). Dus heb het heel de tijd zo geschilderd tot het laatste moment, waar ik erachter kwam dat ik het toch leuker vond als ‘ie niet ondersteboven hing Hierbij de beloofde foto van het bruggetje:
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 14-06-24 09:24
Goede keus denk ik heel leuk dat je zo experimenteert en de volgende keer klopt zoiets misschien wel helemaal.
Ook ik deed mee met de Klimt challenge. Oeh die tijdsdruk! Maar daardoor heb ik hem wel moeten afmaken in Procreate en is hij misschien wel beter geworden.. het fysieke werk maak ik nog wel eens af als het wat rustiger is.
Inspiratie En deze foto van Bries en mij
Schetsen
Schets in procreate. Gebruik ik vooral om een meloen schets (thumbnail) over te nemen en dan de kleuren uitproberen.
Schets op kalkpapier. Ik vergoot het uit op mijn iPad zodat ik het op formaat kan overnemen.
En het fysieke werk tot waar ik was gebleven.
En het eindwerk, twee versies die ik beide tof vind. Welke is jouw favoriet?
Ik zie naderhand pas dat de verhoudingen niet meer kloppen, maar dat vergeef ik mezelf. We hebben maar een week en ik besteed de helft van die dagen, minstens, aan onderzoek. En klimt is zooooo inspirerend!
Ooh wat is die super tof geworden Signe! Ik vind die van procreate het leukste omdat ik dat haar daar zo leuk gedaan vind. Maar bij die op papier weer heel leuk met goud!
Helaas heb ik door school superdruk, en heb ik even niet veel inspiratie. Dus daarom heb ik al een tijdje niets gepost. Maar iedereen ga zo door!
Oh die is gaaf geworden Signe! Ook heel tof om het proces zo te zien
Ik ben toegelaten voor de opleiding kunstdocent het heeft me meteen weer flinke motivatie gegeven om te gaan creeren, dus er komt binnenkort vast wel weer spul voorbij
Coco4life
Geplaatst: 15-06-24 12:38
Polarize schreef:
Oh die is gaaf geworden Signe! Ook heel tof om het proces zo te zien
Ik ben toegelaten voor de opleiding kunstdocent het heeft me meteen weer flinke motivatie gegeven om te gaan creeren, dus er komt binnenkort vast wel weer spul voorbij