Schattig schetsje! Misschien niet helemaal kloppend, maar inderdaad absoluut niet storend.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Oh nee joh, vorige week allemaal PanPastel gekocht. Hebben ze dit weekend 20% korting![]()
-gaat op handen zitten-
Dus tip als iemand nog wel pastelpotloden of PanPastel nodig heeft haha.
Ibbel schreef:Whistlejacket had op het schilderij een relatief klein hoofd. Stubbs schilderde wel veel meer natuurgetrouw, maar ik vermoed dat-ie wat het hoofd betrof toch nog steeds een beetje (te) klein schilderde, omdat men dat toen gewend was te zien. Paarden werden in de eeuwen voor Stubbs altijd expres met een klein hoofd geschilderd, zodat het hoofd van de ruiter meer de nadruk kreeg.
Dus het hoofd is imo inderdaad wel aan de grote kant, zeker als je het met het schilderij van Stubbs vergelijkt.
Ibbel schreef:Whistlejacket had op het schilderij een relatief klein hoofd. Stubbs schilderde wel veel meer natuurgetrouw, maar ik vermoed dat-ie wat het hoofd betrof toch nog steeds een beetje (te) klein schilderde, omdat men dat toen gewend was te zien. Paarden werden in de eeuwen voor Stubbs altijd expres met een klein hoofd geschilderd, zodat het hoofd van de ruiter meer de nadruk kreeg.
Dus het hoofd is imo inderdaad wel aan de grote kant, zeker als je het met het schilderij van Stubbs vergelijkt.
Selina schreef:Vikawiek: Dan neem jij mijn hoofd en ik jouw benen
Tallie1979 schreef:Klein WIPje van mij. Let wel, dit is pas paard 2 in aquarel!
En grijs als ondergrond is een probeersel.
Be kind!
[ [url=m/vt6gLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F1Ebg1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sapGZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ben ik gestopt vanavond. Ze is nog niet klaar, maar hond moet nog even piesen!
[ [url=m/s85n7N.jpg]Afbeelding[/url] ]
En oh ja, grappig weetje!! Ik heb tot nu toe slechts 7 kleuren gebruikt!