[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:33

Talietjuh schreef:
nine1987 schreef:
Ik volg ook al een tijd.. Het enige dat ik niet met elkaar kan rijmen is dat in 't begin van 't verhaal heel duidelijk naar voren kwam dar Jeff geen stuiver had om aan z'n kont te krabben, maar nu wordt 't overal in de rondte gestrooid aan hotels, uit eten, juweliers, noem maar op.. Vind dat 't enige minpuntje in 't verhaal.. Verder schrijf je heel goed TS.. Je houdt de spanning er goed in.. :D

Dankje voor je feedback, waar haal je precies vandaan, dat hij helemaal, geen geld zou hebben?

Er wordt daar volgens mij alleen beschreven dat hij er armoedig uit ziet en later wordt er beschreven dat hij zijn geld verdient met drugs. Of heb ik iets gemist?

Tuurlijk.. Oud barrel.. Hond onder de vlooien.. Geen geld voor eigen huis.. Kleren van zus moeten pakken etc etc..

Daar haalde ik 't eigenlijk vandaan.. :)
Het is echt niet rot bedoeld hoor, maar de geldkwestie is 't enige dat ik niet duidelijk uit 't verhaal kan halen.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:38

"Streep, wil je even boven wachten?"

Jeff is inmiddels terug en hij heeft een tas vol spullen mee.

Ik besluit boven alvast de tassen een beetje te ordenen, met onze spullen erin en te bepalen, aan welke kant ik ga liggen. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Zo te zien is het bed schoon opgemaakt, achter gelaten.

Er is ook een wasmachine in het huisje gelukkig, dus kan er gewassen worden. Na een half uurtje hoor ik gestommel op de trap. Daar komt Jeff aan.

"Streep, je kunt komen", zegt Jeff. Eenmaal beneden pakt Jeff mijn hand vast en lopen we samen naar de tuin. Er staat een keurig gedekte tafel met allerlei lekkers erop. Ook heeft Jeff kaarsen aangedaan.

"Wat lief!", zeg ik en ik vlieg Jeff om zijn nek.

"Ga eerst maar even zitten," zegt Jeff terwijl hij één stoel naar achter zet.

Jeff heeft een visje gebakken, een salade gemaakt en allerlei bakjes met kleine hapjes, neergezet. Dit had ik niet achter hem gezocht! Dan haald hij een doosje te voorschijn..

"Lieve Fleur, Alias Streep", begint hij..

"Hierbij wil ik je vertellen, dat ik enorm verliefd op je ben, en dat ik dit niet eerder gevoeld heb", ook wil ik je vertellen dat ik heel blij ben, dat jij weer mijn vriendin wilt zijn. "Lieve Streep", wil je dit pakje van mij aannemen? "

Jeff kijkt mij weer aan met zijn mooie ogen en ik smelt.

"ja, tuurlijk!" zeg ik, terwijl ik van mijn stoel af spring, om het pakje aan te nemen.

Jeff moet lachen." gekke Streep toch", zegt hij en hij geeft mij het pakje.

Ik voel een spanning door mijn buik heen gaan.

sanso

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:45

Omggg wat zit erinnnnn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:53

Talietjuh schreef:
nine1987 schreef:

Dankje voor je feedback, waar haal je precies vandaan, dat hij helemaal, geen geld zou hebben?

Er wordt daar volgens mij alleen beschreven dat hij er armoedig uit ziet en later wordt er beschreven dat hij zijn geld verdient met drugs. Of heb ik iets gemist?

Tuurlijk.. Oud barrel.. Hond onder de vlooien.. Geen geld voor eigen huis.. Kleren van zus moeten pakken etc etc..

Daar haalde ik 't eigenlijk vandaan.. :)
Het is echt niet rot bedoeld hoor, maar de geldkwestie is 't enige dat ik niet duidelijk uit 't verhaal kan halen.. :)

Dankje! Dat kan ik wel onderbouwen.
De hond is niet van Jeff zelf. Het is idd armoedig bij zijn vader en daar wil Jeff uit zien te komen en daarom zit hij in de drugs. Kleding is van zijn zus voor Fleur gepakt.

Jeff heeft dus wel geld maar dat is ook niet heel veel. Op dit moment nog wel genoeg voor de hotels en de benzine. Wie weet raakt het onderweg wel op daardoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 14:31

Ik open het pakje en er zit een prachtige ring in. In de ring staat de datum van vandaag en de naam Streep gegraveerd. Achter Streep staat een hartje en dan Jeff. Zo mooi!

Ik geef Jeff een kus en dan gaan we samen eten. "Heeft Wouter ook nog een gezin?", vraag ik. Jeff kijkt mij een beetje verbaast aan. "Ja, dat klopt," zegt hij "mijn moeder weet het hoor, zij knijpt haar ogen dicht, Wouter heeft geld weet je."

"Zolang mijn moeder kookt en het huishouden doet, is Wouter tevreden met haar," vervolgt hij. "Wat een rare relatie," zeg ik.

"Ja, Streep, dat klopt," zegt Jeff "Daarom ben ik ook zo blij met jou," Jij gaat niet vreemd toch? ", vraagt Jeff.

"Nee ik ga niet vreemd Jeff," zeg ik. "Jij ook niet toch?"

Jeff, kijkt mij aan en zegt "Nee, natuurlijk niet!" Hij geeft mij een knipoog en pakt mijn hand vast. We ruimen samen de tafel op en besluiten lekker te gaan zwemmen.

In het water beginnen we een beetje te dollen met elkaar en af en toe volgt er een lange kus. Wat ben ik blij dat ik Jeff toch nog een kans gegeven heb, bedenk ik mij.

De snee in zijn arm ziet er goed uit. Als Jeff op de rand van het zwembad zit, bekijk ik hem van top tot teen. Zijn natte haren zitten plat op zijn hoofd. Zijn helder blauwe ogen met natte wimpers kijken mij verliefd aan. Ook zie ik de tattoo en zijn atletische lijf.

Ja, dit is de man waarmee ik oud wil worden.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 14:36

zouden ze nu stiekem gaan trouwen :oo dan komt ze als getrouwde, zwangere maffiabazin thuis :oo

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 15:56

ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de groep ze weer gevonden heeft :=

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 16:13

Wanneer leert ze hem nou paardrijden? Als het dan uit zou gaan, heeft ie vast wel snel succes op bokt :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 17:50

[quote="Ashleytjuhh"]zouden ze nu stiekem gaan trouwen :oo dan komt ze als getrouwde, zwangere maffiabazin thuis :oo[/quote

Maffiabazin :')

Ik vind het ook maar een beetje eng dat hij een ring geeft...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 17:55

PrizTwir schreef:
Ashleytjuhh schreef:
zouden ze nu stiekem gaan trouwen :oo dan komt ze als getrouwde, zwangere maffiabazin thuis :oo[/quote

Maffiabazin :')

Ik vind het ook maar een beetje eng dat hij een ring geeft...

Waar dan een gps chip in zit verwerkt zodat ie weet waar ze is....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:51

Ze luisteren nog CD's toen hadden ze geen mini chips ;)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:59

Mer1980 schreef:
Ze luisteren nog CD's toen hadden ze geen mini chips ;)

Ja klopt maar het idee is wel leuk ;)

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 00:03

Nou heb in mijn auto ook alleen radio of cd hoor.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 00:05

Ik vind het al geweldig dat die auto uberhaupt nog rijdt, cd of niet :o

Edit: aaaah jullie bedoelen computerchips! Ik vroeg me al uren af waarom lays of crocky of pringles toen nog niet zou hebben bestaan en waarom bokt nou opeens chips gebruikt als tijdsaanduiding _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 08:17

Hahahaha Poekie ik lig echt in een deuk om je reactie dat het kwartje valt :D :o

Ik heb dat zelf ook wel eens en kan soms zelfs ineens hardop roepen oooo dat is het oid _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 16:40

"Als we weer in Nederland zijn, wil ik graag een huis gaan huren", zegt Jeff. "Zou je dan bij mij willen wonen?"

Ik leg uit dat ik aan het sparen ben voor een paard en dat ik nog een studie af te ronden heb. Over twee jaar zou ik voldoende geld hebben om op mijzelf te wonen, schat ik in.

"Maar ik wil je voor altijd bij mij hebben," zegt Jeff. "Dan kan ik je ook beschermen, mocht dat nodig zijn."

"Waar wil je dan gaan wonen?", vraag ik

"Alkmaar, zit precies tussen Zantvoort en mijn vader in, zit jij niet in Alkmaar op school?", vraagt Jeff.

Dat klopt zeg ik.

"Als we in Nederland zijn, ga ik daar kijken voor een huis en voor een baan, en dan kom je maar zo vaak je wilt," zegt Jeff

Ondertussen zitten we naast elkaar. Het idee zo verder te kunen met hem, staat mij wel aan.

"Wat moeten we die nou met de groep?", vraag ik

"Ik weet het niet," zegt Jeff "Het liefst ga ik in onderhandeling met de hogere hand en handel ik dit zaakje op deze manier af, maar jij wilt dat niet." Jeff kijkt mij vragend aan.

"Streep, jij bent best intelligent toch?," Heb jij niet een beter idee? "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 16:53

"Is er hier een computer?" vraag ik. "Dan kan ik even kijken naar wat er allemaal mogelijk is. "

"Ja, dat kan zegt Jeff," ga jij op computer, dan ga ik even wat roken en nadenken, wat voor werk ik zou willen doen en hoe wij, het beste uit de greep van de groep, kunnen komen."

Jeff, kijkt mij aan.." Eh, Streep, ik moet he nog wat vertellen "..

Ik merk aan Jeff, dat hij zich ongemakkelijk voelt."Wat is er? "vraag ik.

Jeff schraapt zijn keel, "Het gaat over Vera,"

Ik kijk Jeff aan. Wat zal hij te vertellen hebben?

"Eh,ik ga eerst roken," zegt Jeff, "dan kom ik hier op terug."

Terwijl Jeff weg loopt, doe ik de computer aan. Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig, wat hij over Vera te vertellen heeft.

Via de politiepagina kom ik op "Meld Misdaad Anoniem" terecht. Ik lees ervaringen van melders en hoe het melden over het algemeen, in zijn werk gaat.

Zal ik dit met Jeff overleggen?

Net op het moment dat ik naar buiten wil lopen om Jeff te zoeken, zie ik Jeff al naar binnen komen. Zijn hele houding voorspeld weinig goeds...

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:01

Ik ben ook nieuwsgierig wat hij wil vertellen over Vera. :))

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:34

Vera is zwanger van jeff...

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:47

Oneeee, weer zo'n cliffhanger :):)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:58

Vera is ook in Italië :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:25

We hebben redelijke wifi dus ik kan meelezen *\o/*

Oeh ben benieuwd wat Jeff over Vera te vertellen heeft

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:19

Hij heeft Vera's Hyves account gehackt en hij weet van hun gesprek!
Zo nieuwsgierig :D

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 23:24

Aaahhh zo nieuwsgierig!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 23:36

Vera heeft Claire neergeschoten en zoekt een onderduikadres :+