Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Weer eens wat anders! IMJ schreef:Nou ja.. liefde en haar liggen heel dicht bij elkaar.
Mijn ervaring is dat wel tenminste.. dat de mensen waarvan je houdt je het meest kunnen raken. Wat een vreemde van me denkt of doet zal mij echt een zorg zijn.
- zeker na zo'n streek! Zertab schreef:Oh jeetje hoe er dan ook vervolgens door jullie op gereageerd wordt is ook echt hilarisch
Ja het is een compliment. Nee niet iets voor achterop een boek. Maar dat is mijn mening.
maar blijft het een gekke opmerking vinden. Overigens als je zoveel leest is de kans dat jou iets boeit wel groter dan iemand die niets leest toch

maar kwam een beetje over alsof je jezelf in categorie ‘New York Times’ zette bij mij
want die quotes zijn meestal niet van random lezers.
maar dan zou ik sowieso wel degene met een positieve insteek pakken omdat dat meer bij mij past.
.
Dat spreekt elkaar een beetje tegen... Ik snap dat je het achteraf zo kan romantiseren zeker als je spijt hebt en vindt het ook echt heel zielig en sneu enzo 
Maar blijkbaar blijft het daarom ook wel boeiend, et verhaal kan constant alle kanten op schieten
topsylover schreef:Huuuuh Nina heeft een vriend maar toch gaat ze met een andere vent mee naar Rome?![]()
Maar dit is dus precies wat je vasthoudt aan het verhaal, de ergernis aan hoe verschrikkelijk beide hoofdrolspelers zijn