Even een reactierondje, misschien dat ik daarna een keuze kan maken:
Quintenvo: Kan mij erg voorstellen dat de keuze voor de achtergrond moeilijk is! ik denk dat je achteraf wel een goede keuze hebt gemaakt, want écht zwart zul je het (denk ik?) niet krijgen met het materiaal waarmee je gewerkt hebt, dan had het grijs gebleven of misschien vlekkerig geworden.
Naarppc: Ik heb even gegoogled

eclair98: ik vind je echt vooruit gaan, zo leuk om te zien! lekker kleurig

Seven: Ik wil een borstel erbij pakken en die haarbos temmen

quintenvo: Die nek vind ik heel gaaf geworden, mooi hoe het licht er op schijnt.
eclair98: Hij kijkt zo zielig! die lichte stukken in de snavel vind ik leuk hoe kreeg je die daar?
AmyLyklama: Realisme was niet echt mijn doel, maar ik vind het wel erg grappig dat mensen hem verwarren met een foto

Seven: Je hebt je witte pen weer gevonden

AmyLyklama: Wat een aparte werken die met de personages met de kleding, hebben ze nog een thema? Het beestje met de ketting vind ik leuk die heeft ook echt wel wat ondeugends en schattigs

joey_lover: Het verschil tussen onderkant en bovenkant vind ik heel groot, de bovenkant vind ik lieflijk en misschien wat magisch, maar de onderkant vind ik wat treurig zo met de donkere kleuren en het grijs en de druipers. (ik was aan het scrollen daarom zag ik ineens dat verschil zo tussen onderkant en bovenkant)
RenskeFrea: Gaaf die leeuw, is weer net iets anders en verder uitgewerkt. Leuk ook dat je met onderliggende schetsen werkt, dat had ik eigenlijk niet verwacht

naarppc: vind ik leuk zeg! Hij lijkt zo thuis te horen in zo'n kleurboek voor volwassenen
Seven:

joey_lover Ik ben er helemaal stil van van jaloezie

eclair98: mooi strak deze! vind het ook leuk dat er een subtiele schaduw in zit.
NynkeMarit: Wat schattig, echt heel lief en herkenbaar... ik ken ook een shet waarmee gemend wordt en dit is zo'n onwijs herkenbaar beeld! Zo lief! Tips voor de manen durf ik niet te geven, ik weet te weinig van realistisch tekenen met potloden.