Ik had dit topic al eens voorbij zien komen en o jee, kleur-kriebels kwamen opzetten... Had echter geen kleurtjes. Vandaag kwam ik bij de winkel en ach, waarom ook niet? Kleurtjes mee (viltstift en potlood, meteen maar goed doen dan), vanavond alvast de leeuw geprint en ik zou 'een beginnetje' maken. Mislukt. Heb hem al af! Zwaar verslavend dit!!
Ik heb 3 versies van de leeuwgekleurd, omdat ik hoopte een mooiere te kunnen maken dan mijn eerste versie. Nu heb ik dus het probleem dat ik geen idee heb welke er geupload moet gaan worden.... :S #dillemma
hihi okee, alle 3! Maar toch vind ik eentje het mooist! Maar ze komen alle drie, morgen ochtend, vannacht eerst vroeg naar bed! Die kleurplaten eisen mn nachtrust op!
leuk dat dit niet word verteld, deed deze week juist niet mee omdat die vrouw saai was, en de oprichter zei dat ze het niet ging veranderen, nu geen tijd meer voor helaas
Heeft een aantal keer in het topic gestaan dat het gewijzigd werd, overigens zelfs binnen een half uur veranderd, anders kon ze de post niet meer aanpassen. Je kan toch nog altijd voor jezelf kleuren en eventueel wat later laten zien?
laraxXxemma
Geplaatst: 22-05-15 22:20
Arianne even terug lezen, ze heeft nog gezegd dat ze ze wel zou veranderen. Is ook nog gezegd dat ze verandert waren
Ik heb niet meer mee gedaan deze week, vergeten uit te printen en eigenlijk niet meer aan gedacht
Lisette0
Geplaatst: 22-05-15 22:20
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 03:21, in het totaal 1 keer bewerkt
No_Fears
Geplaatst: 22-05-15 22:50
WildDreams schreef:
Ik ben vandaag met ecoline met de leeuw begonnen
Wauw, ik ben zeer benieuwd!!
_helga_
Geplaatst: 22-05-15 23:34
_Liz89_ schreef:
Huh? Hier staan toch gewoon die leeuw en glas-in-lood paardje?
Edit; laat maar, had er geen idee van dat het veranderd was =)
Ik ook niet heb nooit iets anders gezien
kruimellover
Geplaatst: 23-05-15 00:01
Jeeeej! Ik mag m'n leeuw plaatsen! Eerste keer dat ik mee doe en ik vond het erg leuk om te doen! Dus dat wordt vast vaker meedoen. Nu gauw plaatsen want anders vergeet ik het weer in m'n drukke weekend haha.
Mijn paardje. Leeuw is ook bijna af. heb alleen een zeer kleine voorraad stiften/markers
Debby614
Geplaatst: 23-05-15 00:17
Jippii Zaterdag !!!!drie leeuwen. De eersTe vind ik denk ik het leukst. Ik hoOpté de andere mooier te maken maar niet dus ! Ben benieuwd naar de resultaten en ik heb nu al zin in maandag!
jorika1986
Geplaatst: 23-05-15 05:36
Sorry mensen maar ik heb het niet gered deze week!
Ik ook niet. Van vorige week heb ik ook nog steeds liggen om in tr scannen maar er komt telkens niks van haha. Probeer de leeuw alsnog te maken zodra ik wat meer tijd heb.