oehh, hoeveel steentjes zitten er ong. per kleur in? welke maat heb je? ^_^
Draflinger
Geplaatst: 25-10-12 16:09
mijn moeder had van de week een nieuw kralending *geen idee hoe het heet* voor over mijn donut op wedstrijd gekocht. echter was dat ding zo spuuglelijk, geen idee maar ik heb normaal veel mooiere kralen, dat ik dat: Hier moet iets aan gedaan worden : tijd voor mijn hotfix steentjes, ik meet zeggen hij is prachtig geworden! ik zal snel even een foto maken
Ik heb 'm laten vullen met SS10 en het is ongeveer 5 gram per vakje
IloveGuus
Geplaatst: 25-10-12 16:37
chantal_bel schreef:
raar dat er mensen zoveel problemen hebben bij hotfix fanaat.
hier blijven ze gewoon goed zitten.
bij mij zijn ze ook super (dacht eerst van niet maar ik verwarmde de steentjes niet goed ) ik heb net mijn andere steentjes van hotfixfanaat binnen, ze versturen ze heel snel
hmm, ik heb steentjes van Little_Birdy ook, en die blijven gewoon heel goed zitten als ik ze vast strijk/met applicator maar die van hotfix fanaat echt echt niet hoor... als ik ze heel lang verwarm, blijven ze erop, maar na 1x iets ermee doen gaat de helft eraf!
melody7
Geplaatst: 25-10-12 17:20
lelijke_heks schreef:
Ik heb 'm laten vullen met SS10 en het is ongeveer 5 gram per vakje
sow, 5 gram is best veel! laat je weten of ze goed blijven zitten? ben binnekort jarig en weet niets
Heb voor het eerst wat besteld. Heb het op hotfixonline gedaan. Ik hoop niet dat ik problemen krijg met losse lijm dingetjes ofzo... Ik ben nog niet van plan om grote hotfix dingen te doen. Heb het voornamelijk gekocht voor mijn kostuum van mijn verjaardag (thema feest ) Maar een leuk kroontje op een shirt vind ik ook wel gaaf. Ik hoop iig dat het snel binnen komt!!