Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Ik ben op zoek naar een makkelijk nl patroon voor babyslofjes.
BloemBloem schreef:http://www.imtopsyturvy.com/crochet-wra ... irls-boys/
Die is geweldig maar Engels... ik kan amper nederlandse patronen lezen hahahah
bromfiets schreef:Ben hier al lang niet geweest, tussendoor wel wat gehaakt maar ik vond het niet het vermelden waard
Maar nu zit ik met een vraagje waar ik niet uitkom. Ik ben een ouderwetse teddybeer aan het maken aan de hand van een patroon wat ik van iemand hier uit het topic heb gekregen, ik weet alleen niet meer van wieMaar nu ben ik aan de oren bezig en heb ik in twee kleuren twee losse lapjes die ik nu op elkaar moet leggen en aan elkaar zetten. In het patroon staat allen maar dat ik ze moet afhechten, maar hoe doe ik dat mooi?
Als ik het opzoek krijg ik alleen het afhechten van de draad zelf. Nu heb ik het zo gedaan dat ik de naald door allebei de lapjes steek en aan de bovenkant een halve vaste maak. Alleen blijf ik dan een randje van de contrastkleur aan de buitenkant van de afhechting zien. Ik vind dat op zich niet erg, maar volgens mij bestaat er een mooiere manier. Kan iemand die uitleggen of vertellen naar welke term ik dan moet zoeken?
Hanafubuki schreef:Action heeft wel haaknaaldenbuisje met zes verschillende er in.
Ik heb zelf die van de Action, maar heb daarnaast ook een set ergonomische besteld via Echtstudio