Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerwen schreef:Lol, 4 tot 19 weken?? Wow! Komen ze het lopend brengen ofzo?
Citaat:Mijn Paintworks is verstuurd trouwens
Edit: als het meezit heb ik 'm maandag al in huis!! Vind ik hartstikke leuk, maar wat belachelijk snel? Ik had me ingesteld op 3 weken wachten ofzo.
Nerwen schreef:Des te meer reden om nog eens wat te bestellen bij Paintworks.
Citaat:Wat zijn M-Bags? En wat voor schilderij had je eigenlijk besteld?
pien2010 schreef:ik ben begonnen aan mijn wolfje!
[ Afbeelding ]
zo maar eens even verder gaan!
hij is trouwens best moeilijk! dit is mijn 2e werkje ooit!
Dallista schreef:Ik heb deze besteld: https://www.knittingyarn-wool.com/p/169 ... by-numbers
Plaatje op de site is niet zo goed, en vierkant, maar het is gewoon een grote rechthoekige.
Doet erg denken aan de Moonlit Paradise (waar ik nog mee bezig ben, maar ga ik niet afkrijgen de komende paar weken). Hij lijkt er zelfs zo op dat ik het vermoeden heb dat de Moonlit Paradise een soort opvolger van deze is geworden. Het is echt niet hetzelfde schilderij, maar de structuur zo met de bergwand linksachter, boom rechtsboven, doorkijk naar de zee, strandje e.d.
[im g]http://i45.tinypic.com/f4dyzq.jpg[/img]
Nerwen schreef:Hoe vaak vernieuwt Paintworks hun collectie eigenlijk, weet jij dat ongeveer? Pure nieuwsgierigheid hoor. Als de luipaard binnen is, bestel ik er misschien nog één (twijfel tussen die tijger, Japanse tuin (al die kleuren, geweldig!) en het paard van jouw avatar).
Citaat:Ik zou alleen het grijs nog een keer doen, nu zie je de nummers er nog door.
Wat vind je er trouwens moeilijk aan, vraag ik me af? Het lijkt trouwens haast wel waterverf ofzo, is het wel acryl? Of verdun je het teveel met water?
[im g]http://i45.tinypic.com/f4dyzq.jpg[/img]
Ell_en schreef:Welke word er uit de handel genomen?
Toch niet de witte hengst???
Nerwen schreef:Nu weet ik niet hoe betrouwbaar UPS is qua track & trace, maar de geplande deliverydatum staat daar op maandag 7 januari, eind van de dag. Dus.... En, volgens de Shipment Progress bevindt het schilderij zich al in Nederland (4 januari verzonden). Ja, het verbaast mij ook erg, maar ik klaag verder niet. Des te meer reden om nog eens wat te bestellen bij Paintworks.
Misschien geldt dat ook voor jouw schilderij, Joke?
Wat zijn M-Bags? En wat voor schilderij had je eigenlijk besteld?
joke165 schreef:Ik heb ook gekeken maar ik kan nergens zien dat het schilderij al in NL zou moeten zijn. Kijk jij ook bij ''Order Status and Package Tracking''? Ik log daar in maar zie niets over status alleen een soort factuur. Shipment Progress zie ik sowieso al nergens staan. Of ik kijk met mijn ogen dicht
Nerwen schreef:joke165 schreef:Ik heb ook gekeken maar ik kan nergens zien dat het schilderij al in NL zou moeten zijn. Kijk jij ook bij ''Order Status and Package Tracking''? Ik log daar in maar zie niets over status alleen een soort factuur. Shipment Progress zie ik sowieso al nergens staan. Of ik kijk met mijn ogen dicht
Als het goed is staat in de mail die je gekregen hebt een package tracking numberAls je die aanklikt kom je op de site van UPS.