Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janique schreef:HD, je hebt het helemaal niet nodig om het werk van anderen te plaatsen. Ik herken hem idd ook.
Jij kunt dit zelf ook! Daar ben ik van overtuigd maar het kost veel tijd en moeite.

saskiakefie schreef:janique schreef:HD, je hebt het helemaal niet nodig om het werk van anderen te plaatsen. Ik herken hem idd ook.
Jij kunt dit zelf ook! Daar ben ik van overtuigd maar het kost veel tijd en moeite.
blijkbaar niet
HorseyDude: Ik ga je werk niet meer taxeren.
Ik zie net in je profiel dat je 35! jaar bent, kijk als je nou 10/11 was, was het ook weer anders....

probeer alleen duidelijk te maken dat hij dit zelf ook kan, maar dat daar gewoon ongelofelijk veel tijd in zit om het te leren en zo'n techniek onder de knie te krijgen. HD dat kun je dus bereiken door veel te oefenen, en niet ander mans werk te plaatsen dat is heel erg laf. Zo iemand heeft zelf ook heel erg zn best gedaan om een mooi werk te kunnen maken, dat iemand anders daar nu mee loopt te pronken is pijnlijk. Je was zo goed bezig met je eigen stijl ontwikkelen, daarom snap ik deze wanhoops actie ook ten zeerste niet.
)janique schreef:HD, je hebt het helemaal niet nodig om het werk van anderen te plaatsen. Ik herken hem idd ook.

De glans leek even van het topic af te zijn

(vraag echt veel minder), maar dank je wel voor je waardering!
De ogen en de kop kloppen niet helemaal. Vind het hierdoor ook erg moeilijk om er een waarde aan te geven, denk dat je het nog een keer moet proberen en dat het nu niks waard zou zijn.

ik denk 21 euro ofzo.