Heb ze aan beide kanten gedaan, maar 't maakt dan ook nog uit of je de draad constant links of rechts boven doet. Heb nu steeds een genomen, dan draait hij heel licht. Armbandje is wel aardig geworden, niet zo van wauw
Haha singasong een zoekplaatje. Ik dacht in eerste instantie aan een verkeerd plaatje, zie er geen armband in. Vervolgens snapte ik dat het over het knopen ging en kon ik zo gauw geen knoopjes vinden. Whaha hoe blond. Ik zie hem eindelijk hoor.
Ik heb een zo'n armband gemaakt, degene die ik vroeg hoe het moest Hij is wel leuk geworden, heb helaas haast geen kralen meer met een groter gat er in. Hoe kan je dat zien op website's? (om te bestellen!) Foto komt vanmiddag
Inderdaad ass al bijna een HK-topic
holly
Geplaatst: 18-03-10 10:23
Dat staat niet altijd vermeld en dat is inderdaad soms toch best lastig Browny. Volgens mij vermeld sayila de gat grootte als deze groter is dan 5mm en creadream vermeld volgens mij altijd de gat grootte bij haar kralen? (dacht ik hoor, durf dat niet met zekerheid te zeggen allemaal)
Ik ben benieuwd naar de resultaten dames. Dus Ass schiet nou maar op met je "leren" En ik zou ook idd even mailen naar de site Browny.
En Ass.. ik zat op je site te kijken. Wat ik me afvroeg. Zon gevlochten armband he. Hoe houd je dat zo strak?? Zodat die haren niet breken of dat er stukjes uit steken.. of dat die vlecht gaat flubberen??
Kwestie van de goede haren uitzoeken en strak vlechten Als je al 'halve' haren erin verwerkt zullen ze zowiezo uitsteken, moeten echt van gelijke lengte zijn!
Bedankt voor de tips weer, sorry dat ik af en toe een tijd niet reageer! maar dan ben ik best druk met mijn dochtertje!
Hier een armband die ik heb gemaakt
Eefsoll
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-10 16:53
Oh die is leuk!! Is dat glas? Of zie ik het verkeerd en is het zilver? Geeft niet hr Browny.. zou ook gewoon lekker genieten van je dochtertje! Die sieraden wachten wel
JodieR
Geplaatst: 19-03-10 17:01
Volgens mij geen glas, is gewoon een soort doorzichtige kraal. Volgens mij iets van kunststof.
Hij is leuk geworden Browny! Zo zie je dat als je even andere kralen gebruikt dat het dan weer een heel andere armband wordt. Ik heb er in het verleden een paar met fel gekleurde houten kralen gemaakt. Die waren ook weer totaal anders.
Eefsoll
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-10 19:21
Deze setjes heb ik van de week gemaakt.
Pastel komt deze zomer in de mode dus ik dacht.. laat ik ook maar eens mee doen
Vind deze combi echt ontzettend leuk (als zeg ik het zelf )
__danielle__
Geplaatst: 19-03-10 19:39
die laatste zijn leuk eefsoll! vind alleen bij de armband die witte kraal als enige misschien net wat te groot.. ik persoonlijk zou een kleinere kraal voor die in de plaats doen.. mja dat ben ik