[CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:02

ietjelover schreef:
Citaat:
Mooi! Hij lijkt alleen wel kaal :o Alsof hij geen vacht heeft, maar verder vind ik hem echt heel erg gaaf! Vooral het oog vind ik mooi!

Citaat:
Dankje :) Kaal paard :P Ik ben nog niet zo goed in DAén :P

smugde jij de vacht?
dat kun je beter niet doen e ngewoon met de kleur het overlatenlopen

Ik doe zegmaar eerst alle kleurtjes van het paard zetten. en dan smudge is alle kleurtjes door mekaar heen. Maar de volgende zal ik proberen om dat niet te doen :)

Jaydee

Re: [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:09

Amanda, ik zou hem zonder hoofdstel laten. Hij is echt heel erg mooi. Doe je dat via digital art oid?

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:24

smugde jij de vacht?
dat kun je beter niet doen e ngewoon met de kleur het overlatenlopen[/quote]
Ik doe zegmaar eerst alle kleurtjes van het paard zetten. en dan smudge is alle kleurtjes door mekaar heen. Maar de volgende zal ik proberen om dat niet te doen :)[/quote]

je kunt beter iedere keer om de 5mm een heel klein beetje lichter of donkerder doen, dan krijg je ook overloop maar toch wat minder glad.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 11:02

xRamonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 11:17

Laatst bijgewerkt door Lontje op 23-12-09 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, max. 2 mogen er zichtbaar.

droppie<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:15

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 15:16

Ik ben begonnen met mijn eigen foto tekenen.. Is nog best moeilijk :o

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 18:05

iemand deze? :)

Afbeelding

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:18

Voor degene die het leuk vinden om een shet te tekenen, ik heb nog een harig monstertje in de aanbieding :P

Afbeelding

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:03

Als de tekenaars nou vragen wat ze willen? :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:05

In ieder geval Goede foto's (goed belicht, niet uit verhouding, en scherp) liefst ook nog in groot formaat. Vind ik althans :)
Verder kan je gewoon foto's neerzetten, dan kan iedereen er zelf uitkiezen wat hij/zij wil.

Tinker32

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:17

Hallo allemaal!

Ten eerste mijn complimenten over jullie tekenkwaliteit!

Bitje, jij bent echt vooruit gegaan! Echt superr. :D en wat maakt die haf toch een geweldige sprong :9

Amanda, teken je ook honden ( 'k heb een Friese Stabij met een zwarte kop..) ?

Smartie, die kleine van jou is echt net een miniatuur versie van een haflinger!! ( positief bedoeld hoor ;) )

IcePrinsess, Ik zou toch maar oppassen met die concurrent van Lodewijk... }> :+ (paard van Funny_face )

Annedrop, leuke foto's met een geweldige uitdaging! Alleen nu nog (veel) te hoog gegrepen voor mij.

Sammyvriend Ik vind je schetsjes toch erg mooi hoor..! En van welk ras is die pony (pag. 25) ?

De rest is ook leuk, maar dit moest ik toch even kwijt :Y)

Aanvraagje

Ik zoek foto's van paarden zonder halster/hoofdstel etc. van opzij of ong. 45 graden (beetje schuin).
Ik heb [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #2, #3, #4 en een paar weken terug #1 doorgekeken, maar niets kunnen vinden wat mij aanspreekt, behalve een tinker die ik (na aanleiding) heb getekend en het koppie van Lodewijk. (ach, je hebt daar vast nog geen tekening van :Y) )
Verder zou ik graag willen dat er een paard opstaat dat niet heel harig/winter vacht is/heeft. Ook liever geen paarden met 'stipjes' (appaloosa's maar ook bijv. schimmel/witte arabieren met sproeten), dit omdat ik nog een beginnende tekenares (of hobby krabbelaar :P ) ben, en het eerst wil oefenen met verhoudingen, de realiteit en vooral schaduwen. Foto's die op ong. A4 aanwezig zijn (of die ik kan printen natuurlijk ;) ) hebben ook de voorkeur, maar mocht dit niet zijn is geen drama. Het paard/hoofd van het paard moet er wel helemaal opstaan, dus geen paard wat een stukje oor of neus mist etc, dat kan ik er nu nl. nog niet bij 'verzinnen'.

Is er misschien een bokker die mij een beetje wilt helpen/coachen met het tekenen? Gewoon af en toe tips geven op tekeningen etc. zodat ik een beetje redelijk paarden kan leren tekenen :z . Vooral bij de details zoals spieren en aderen, ogen/oren, vacht, schaduwen en hoeven moet ik nog veel leren.. :o

Aangeboden

Leuke parelino achtige merrie met twee maanogen. Bij interesse kan ik foto's maken (geliefd wel te vermelden in welke hoek/hoofdfoto etc, ruiter etc.).
Misschien leuk voor de kleur (aangezien ze bijna nooit 100% schoon is.. en meestal geelig is..). Voor de kleur moet je even op het linkje klikken. Ze loopt naast de vos met de bles. http://farm4.static.flickr.com/3083/315 ... 400c00.jpg

Groetjes!!

P.S. Sorry voor het lange verhaal wat je misschien niet interesseert.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 20:51

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:08

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 22:39

Iemand mijn beauty O:)

Afbeelding

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:27

Tinker32 schreef:
Hallo allemaal!

Ten eerste mijn complimenten over jullie tekenkwaliteit!

Bitje, jij bent echt vooruit gegaan! Echt superr. :D en wat maakt die haf toch een geweldige sprong :9

Amanda, teken je ook honden ( 'k heb een Friese Stabij met een zwarte kop..) ?

Smartie, die kleine van jou is echt net een miniatuur versie van een haflinger!! ( positief bedoeld hoor ;) )

IcePrinsess, Ik zou toch maar oppassen met die concurrent van Lodewijk... }> :+ (paard van Funny_face )

Annedrop, leuke foto's met een geweldige uitdaging! Alleen nu nog (veel) te hoog gegrepen voor mij.

Sammyvriend Ik vind je schetsjes toch erg mooi hoor..! En van welk ras is die pony (pag. 25) ?

De rest is ook leuk, maar dit moest ik toch even kwijt :Y)

Aanvraagje

Ik zoek foto's van paarden zonder halster/hoofdstel etc. van opzij of ong. 45 graden (beetje schuin).
Ik heb [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #2, #3, #4 en een paar weken terug #1 doorgekeken, maar niets kunnen vinden wat mij aanspreekt, behalve een tinker die ik (na aanleiding) heb getekend en het koppie van Lodewijk. (ach, je hebt daar vast nog geen tekening van :Y) )
Verder zou ik graag willen dat er een paard opstaat dat niet heel harig/winter vacht is/heeft. Ook liever geen paarden met 'stipjes' (appaloosa's maar ook bijv. schimmel/witte arabieren met sproeten), dit omdat ik nog een beginnende tekenares (of hobby krabbelaar :P ) ben, en het eerst wil oefenen met verhoudingen, de realiteit en vooral schaduwen. Foto's die op ong. A4 aanwezig zijn (of die ik kan printen natuurlijk ;) ) hebben ook de voorkeur, maar mocht dit niet zijn is geen drama. Het paard/hoofd van het paard moet er wel helemaal opstaan, dus geen paard wat een stukje oor of neus mist etc, dat kan ik er nu nl. nog niet bij 'verzinnen'.

Is er misschien een bokker die mij een beetje wilt helpen/coachen met het tekenen? Gewoon af en toe tips geven op tekeningen etc. zodat ik een beetje redelijk paarden kan leren tekenen :z . Vooral bij de details zoals spieren en aderen, ogen/oren, vacht, schaduwen en hoeven moet ik nog veel leren.. :o

Aangeboden

Leuke parelino achtige merrie met twee maanogen. Bij interesse kan ik foto's maken (geliefd wel te vermelden in welke hoek/hoofdfoto etc, ruiter etc.).
Misschien leuk voor de kleur (aangezien ze bijna nooit 100% schoon is.. en meestal geelig is..). Voor de kleur moet je even op het linkje klikken. Ze loopt naast de vos met de bles. http://farm4.static.flickr.com/3083/315 ... 400c00.jpg

Groetjes!!

P.S. Sorry voor het lange verhaal wat je misschien niet interesseert.

Ja, ik heb een bruine pony, zonder hoofdstel.
Ben alleen nu niet thuis, als ik thuis ben, zet ik hem in het topic.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:32

Jeetje wat een geweldige tekeningen komen hier voorbij.

Zou iemand mijn paard ook op de proef willen nemen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSDX66UD.jpg

De donkere vlekken in zijn hals, zullen mestvlekken zijn :+ die hoeven niet perse hoor ;)

En anders staat er in mijn topic vast nog wel een leuke (onderste link onderschrift over sneeuwpret)

Alvast bedankt!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:10

Waaaaauw wat een knappe prestatie's ik heb zeker respect voor jullie

Heeft iemand zin om wat te tekenen van mijn kwpn
Hij staat in de verkoop en gaat 3 januarie mee op proef

je mag zelf een foto uitzoeken in mijn topic staat in mijn onderschrift als je weet welke foto je leuk en makelijk lijkt kun je me ook even pbén voor de orginele die is echt mega groot dus kun je dan zelf naar gewenste grote verkleinen

Is hier ook ieman die met houtskool tekent en die het tegen een betaling wilt doen voor mij pb me dan

Mvg

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:16

Afbeelding

Zou iemand hier misschien wat van willen maken? Liefst dat haar hele neus erop staat. ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:20

Misschien kun je dan beter een foto plaatsen waar de neus ook op staat :')

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:29

heeft iemand zin om mijn pony na te tekenen?

Afbeelding
anders graag zonder stal, maar wat natuurlijk jullie mooist vinden.

Afbeelding
deze vind ik het mooist, maar ik weet niet als deze te moeilijk is!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:09

Wendy15 schreef:

Ik vind deze foto juist erg mooi maar erg jammer dat haar neus er niet helemaal op staat.
Dus daarom wil ik hier een tekening met haar hele neus. ;)

Narrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:26

Jenkins (pag.27) ik heb je paardje getekend, hij is nog niet af.. ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Narrr op 24-12-09 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:27

Mies schreef:
Wendy15 schreef:

Ik vind deze foto juist erg mooi maar erg jammer dat haar neus er niet helemaal op staat.
Dus daarom wil ik hier een tekening met haar hele neus. ;)

Wat je niet ziet kan je ook niet natekenen he ;)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:33