Hallo allemaal!
Ten eerste mijn complimenten over jullie tekenkwaliteit!
Bitje, jij bent echt vooruit gegaan! Echt superr.

en wat maakt die haf toch een geweldige sprong
Amanda, teken je ook honden ( 'k heb een Friese Stabij met een zwarte kop..) ?
Smartie, die kleine van jou is echt net een miniatuur versie van een haflinger!! ( positief bedoeld hoor

)
IcePrinsess, Ik zou toch maar oppassen met die concurrent van Lodewijk...

(paard van Funny_face )
Annedrop, leuke foto's met een geweldige uitdaging! Alleen nu nog (veel) te hoog gegrepen voor mij.
Sammyvriend Ik vind je schetsjes toch erg mooi hoor..! En van welk ras is die pony (pag. 25) ?
De rest is ook leuk, maar dit moest ik toch even kwijt
AanvraagjeIk zoek foto's van paarden zonder halster/hoofdstel etc. van opzij of ong. 45 graden (beetje schuin).
Ik heb [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #2, #3, #4 en een paar weken terug #1 doorgekeken, maar niets kunnen vinden wat mij aanspreekt, behalve een tinker die ik (na aanleiding) heb getekend en het koppie van Lodewijk. (ach, je hebt daar vast nog geen tekening van

)
Verder zou ik graag willen dat er een paard opstaat dat niet heel harig/winter vacht is/heeft. Ook liever geen paarden met 'stipjes' (appaloosa's maar ook bijv. schimmel/witte arabieren met sproeten), dit omdat ik nog een beginnende tekenares (of hobby krabbelaar

) ben, en het eerst wil oefenen met verhoudingen, de realiteit en vooral schaduwen. Foto's die op ong. A4 aanwezig zijn (of die ik kan printen natuurlijk

) hebben ook de voorkeur, maar mocht dit niet zijn is geen drama.
Het paard/hoofd van het paard moet er wel helemaal opstaan, dus geen paard wat een stukje oor of neus mist etc, dat kan ik er nu nl. nog niet bij 'verzinnen'.Is er misschien een bokker die mij een beetje wilt helpen/coachen met het tekenen? Gewoon af en toe tips geven op tekeningen etc. zodat ik een beetje redelijk paarden kan leren tekenen

. Vooral bij de details zoals spieren en aderen, ogen/oren, vacht, schaduwen en hoeven moet ik nog veel leren..
AangebodenLeuke parelino achtige merrie met twee maanogen. Bij interesse kan ik foto's maken (geliefd wel te vermelden in welke hoek/hoofdfoto etc, ruiter etc.).
Misschien leuk voor de kleur (aangezien ze bijna nooit 100% schoon is.. en meestal geelig is..). Voor de kleur moet je even op het linkje klikken. Ze loopt naast de vos met de bles.
http://farm4.static.flickr.com/3083/315 ... 400c00.jpgGroetjes!!
P.S. Sorry voor het lange verhaal wat je misschien niet interesseert.