Succes neptunus. Alle begin is moeilijk maar het resultaat wordt vast mooi. Het is perfect weer om te borduren maar nu is de hond te druk, kan ik me niet concentreren
Ik heb wat andere projectjes tussendoor gehad en werk af en toe aan die van mij: Weet alleen nig niet of ik wel echt zo tevreden over de kleuren ben. misschien komt dat nog helemaal bij als alle kleuren er in zitten. Zijn in totaal iets van 97 kleuren.
Nou, ik vind ze prachtig, het lijken vanaf hier gezien gewoon foto's! maar wat een werk, het is gewoon een groot aaneengesloten stuk. Maar wel mooi hoor!
Carolien007
Geplaatst: 06-09-11 23:12
Het is ook echt een werk wat je af en toe aan de kant moet leggen. Dan moet je eens een paar steekjes hier, dan weer gelijk een andere kleur.
Ik hoop dat hij er dus wel zo uit komt te zien, maar dat komt vast wel goed over een jaar of 2 Dit is een voorbeeld van hoe het ongeveer zou moeten worden:
Ik heb het idee dat linksonder in het geborduurde meer groen zit dan op het voorbeeld.
Ow wat een mooi projectjes zie ik weer voorbij schuiven! Echt super om te zien.
Vanavond even verder met het project voor dochterlief.
Ik heb net mijn eerste bestelling via heaven and earth gedaan. Patroon die ik via pdf ontvang, zodra de betaling is bevestigd.
arabella2000
Geplaatst: 07-09-11 09:44
kan iemand me vertellen hoe je kan borduren met deze 2 :
-op mijn borduurwerk? -etend aan de borduurgaren? -rennend en etend aan mijn laptoptoetsenbord ?? en proberen geaaid te worden door onder mijn hand te gaan zitten waarmee ik de naald vastheb?
daarom gaat het borduren hier dus niet zo snel (en ik ga weer naar school)
Hondje was vaochtend rustig dus heb een mooi stukje kunnen doen. Straks misschien nog wel even. Hier verder ook een druk leven zodat ik vaak niet eens aan borduren toekom + dat ik ook nog graag legpuzzels mag maken dus elke keer als ik tijd heb, welke hobby ga ik doen.
Truf
Geplaatst: 24-09-11 12:14
Jaa mijn werkje is klaar Vanmiddag op kraamvisite, dus moest vandaag echt wel klaar zijn, dus net de naam, geboorte datum enzo er nog in gezet.
xXGRIETJEXx
Geplaatst: 25-09-11 11:39
@Truf: Die is erg leuk geworden. Deze heb ik ook in mijn collectie TT.
@Ptries: Wauw!
@Carolien: Volgens mij kun je hem beter in het geheel bekijken, dus wanneer hij klaar is.
Ik ben nu met een werkje bezig van Popcorn the Bear. Zal vanmiddag even proberen om een fotootje te maken.
Patroon van Heaven and Earth ontvangen. Inmiddels ook alle 91 kleuren bij elkaar verzameld. Ik heb dcm garen gekocht voor 0,35 cent per streng ipv 1,45.
Vanavond even verder met sneeuwwitje voor dochterlief!
Truf
Geplaatst: 25-09-11 14:18
Ja heb em zelf ingelijst, maar na de foto heb ik het nog een klein beetje verschoven, zag toen pas dat ie scheef zat . Het is niet helemaal perfect geworden, maar mijn neef en zijn vrouw waren er erg blij mee en hadden het ook niet verwacht.
Ook nog een leuke, het was vrijwel zeker dat hij in Sneek geboren zou worden, dus dat had ik er al in gezet. Bleek dinsdag dat ze in Sneek geen ruimte hadden, dus door naar Leeuwarden, hadden ze ook eigenlijk geen ruimte in het ziekenhuis, zouden ze naar Heerenveen moeten, maar daar was het eigenlijk ook vol. Dus toch maar in Leeuwarden gebleven, maar goed ook, met ongeveer 4 uur was Hugo er.
Truf dan is die bij mijn in Zh geboren, nou ja bij mij maar ik werk in het MCL. Leuk gedaan Gils in violet is ook mooi. Ik moet straks paarden voeren en daarna zal ik ook weer even verder. Heb gister stof gekocht om snel wat kaarten te borduren voor de kerst. Had mazzel, de winkel gaf overal 15% korting op
Wat leuk Susem. Ik heb meerdere pakketen bij de spinnerij besteld. Pakketen zijn niet altijd even snel binnen, omdat hun ook meestal moeten bestellen, maar prijs is oke. Mijn heaven and earth pakket heb ik zelf samengesteld. Borduurzijde besteld via marktplaats, stof via plaatselijke winkel hier, en patroon vanuit Amerika besteld. Mijn eerste grote project.
Momenteel ben ik weer meer aan het lezen en blijft het borduren liggen. Ik moet toch alleen wel vaart gaan maken met Sneeuwitje en de zeven dwergen als ik hem met sinterklaas wil geven. Ach anders wordt het kerst