Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat denk ik
Narrr schreef:ja dat is wel zo, dan moeten we idd maar zo doen dat je niet twee keer achter elkaar het thema mag kiezen, dus als de nummer 2 dan nummer 1 wordt, dan mag weer nummer 2 thema kiezen ?
Er had iets meer nadruk op de zintuigen gemogen en wat minder op 'de stilte', maar toch ben ik er niet heel ontevreden over.
! fenna1995 schreef:Je gaat dan toch ook niet meer voor de eerste plek als je toch geen thema mag bedenken? Dan verspil je je tijd alleen maar met het commentaar geven op andere gedichten. En vervolgens mag je zelf wel weer mee doen waardoor de kans nog groter is dat je weer wint.
Als je al een aantal keer gewonnen hebt kun je ook gewoon eens uit jezelf zeggen van .... mag nu een thema verzinnen! Of eerst gewoon via pb vragen of diegene een thema wil verzinnen en dat dan in het topic zetten. Maar dat betekend wel dat degene díe het thema verzonnen heeft die ronde niet mee mag doen (lijkt mij wel zo eerlijk).
En dit,Narrr schreef:ja dat is wel zo, dan moeten we idd maar zo doen dat je niet twee keer achter elkaar het thema mag kiezen, dus als de nummer 2 dan nummer 1 wordt, dan mag weer nummer 2 thema kiezen ?
Er zit zoieso altijd 1 winnaar tussen, dus 2 keer achter elkaar kan al niet.
Dus wat mij betreft houden we het zoals het is.