Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sneeuwmaan schreef:hittepit_12 schreef:Mocht je deze gebruiken en ik vind het mooi ben ik ze bereid om tegen betaling over te nemen.
Heb de 2de foto opgeslagen, vindt het een hele mooie uitdaging! Puur voor de oefening, niet iets super moois verwachten
Fnanne schreef:Moderatoropmerking:Aangeven dat je aan de slag gaat met een bepaalde foto of dat je op zoek bent naar een bepaalde afbeelding is niet de bedoeling in dit topic. Dit topic is enkel bedoeld voor het plaatsen van foto's die je graag getekend zou willen zien, óf de eventuele voortgang van een werk waar je mee bezig bent (naar aanleiding van dit topic). Ik heb dan ook een aantal berichten verwijderd.
ginger18 schreef:Hoi ik hoop dat er hier mensen zijn die een creatief idee hebben.
3 Jaar geleden is onze hond overleden en sindsdien wil ik een tatoeage op mijn voet, maar ik heb nog steeds niet het juiste ontwerp gevonden.
Ik wil graag de letter B en daar iets in of omheen wat met een hond te maken heeft. Maar ik wil dus geen standaard plaatje.
Is er hier iemand creatief genoeg om iets te ontwerpen voor me?
Als ik het ontwerp daadwerkelijk ga gebruiken wil ik er gerust iets voor betalen.
Ik wil het liefst meerdere ideeen zodat ik echt kan kiezen, want het zit er natuurlijk voor de rest van mijn leven.