Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mandarijn schreef:Hallo! Ik wil graag beginnen met haken, vind al die knuffels en creaties supertof.
Alleen ik heb nog nooit ook maar 1 steek gezet en ik zie door de bomen het bos niet meer, hebben jullie tips wat een goede starterskit is bv?

De haaknaald die daarbij zit, breekt al doormiddel als je ernaar kijkt en de patronen zijn niet echt heel makkelijk als je nog nooit gehaakt hebt. Dan kun je beter een losse bol + naald kopen en wat gaan prutsen.
marley93 schreef:De haakpaketten van de Xenos zijn bovendien ook niet altijd compleet.
kan daar ook niks mee!Mandarijn schreef:Hallo! Ik wil graag beginnen met haken, vind al die knuffels en creaties supertof.
Alleen ik heb nog nooit ook maar 1 steek gezet en ik zie door de bomen het bos niet meer, hebben jullie tips wat een goede starterskit is bv?

ik had er een bodywarmer gekocht en in je achterhoofd weet je eigenlijk wel dat het niks kan zijn voor dat geld maar je hoopt het toch...

Ik hoop dat het iets is, maar voor een tientje is het ook niet het eind van de wereld als het tegenvalt.