Oo wow wow wow. Wat enorm gaaf. En wat is ie groooooot.
De sjaal met kleurverloop is ook al zo mooi. Knap kleurtje.
Kaplaars
Geplaatst: 14-02-21 21:28
Omg Foaly, die muziek maar het past wel bij hem! Wat een beest zeg, hij is zoooo gaaf! Is dit ook voor iets van cosplay, of heb ik dat ooit verkeerd begrepen?
Blue-flower, wat een mooie set zeg! Hele mooie rustige kleuren en dan dat zigzagpatroon . Mooi bij elkaar uitgezocht.
Marley, mooie steek, die zal erg mooi worden, welk garen heb je? Is hij voor jezelf of een cadeau?
Ik denk alleen maar:’waar ben ik aan begonnen?’ Ik spreek jullie over 3 jaar weer
Thanks allemaal, ik ben ook echt blij met mn nieuwe huisdier
En Kaplaars, you can do it
assie
Geplaatst: 14-02-21 22:30
Oh my God, wat ga je maken Kaplaars? Een deken? [Edit]even teruggelezen. Ja dus een deken. Pfoei wat een project!
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 14-02-21 22:40
Kaplaars, ik sta achter je. Dit kun je!
marley93
Geplaatst: 14-02-21 22:45
Pff, wat een project, Kaplaars. Sterkte. Ik gebruik dit garen. Hobbii Twister yarncake. Een soort ripoff van Scheepjes Whirl, maar wel een stukje goedkoper. Hij wordt voor mezelf.
Kaplaars
Geplaatst: 14-02-21 23:13
Bedankt voor de support en dat op de dag van de liefde! Marley, die ga ik een keer opzoeken! Assie: een dekentje inderdaad (1 meter bij 1 meter) ik heb gewoon niet zo goed nagedacht dat al die golfjes apart gehaakt moeten worden. En ik ben toevallig de langzaamste haakster van Nederland. Maar ik heb geen haast, en heb nu het 3e golfje af!
Aan elkaar haken moet je (als het kan) ook in stukjes tussendoor doen, niet alles aan het eind. Dan is het een leuke afwisseling, anders is het een hel
Haha het lijkt me nog wel leuk om 10 golfjes te haken maar denk dat ik er daarna klaar mee zou zijn... Ik moet echt ook weer wat zin zoeken om verder te gaan met mijn deken.... maar meh heb gewoon niet zo'n zin om te haken laatste weken.
Kim, wat mooi! Toffe steek heb je uiteindelijk gekozen en mooie kleuren zo bij mekaar.
Yonker, wat is je oorwarmer leuk geworden. Die zal wel lekker zacht zijn, of niet?
Foaly, supervet! Op de eerdere foto's had ik niet in de gaten dat hij zo flink zou worden maar hij is echt huge. Geweldige muziek ook. Vullen is altijd een hele kunst om goed te doen en de juiste vorm te krijgen maar dat is inderdaad helemaal goed gegaan bij jou.
Marley, die wordt mooi. Mooi subtiel kleurverloop ook, inderdaad. En ik vind de steek die je gebruikt heel tof.
Blue_flower, geweldig lief setje. Wat heb je die mooi gemaakt.
Oef, Kaplaars. Ik snap je helemaal. Maar wat zal je trots en blij zijn als hij eenmaal af is. Je gaat er ongetwijfeld iets heel moois van maken. Dit is echt zo'n project wat je het beste afwisselt met simpele, kleinere projectjes tussendoor.
Ik ben inmiddels up to date met mijn temperatuurdeken en heb hem t/m gisteren gehaakt.
Het glitterdraadje komt erbij met temperaturen van -5 en kouder. Mooi subtiel maar wel zo dat het genoeg opvalt.
De eerste versie haakte ik met naald 3.0 maar die werd vrij stug. Ik haak nu met 4.0 en nu wordt hij een stuk soepeler. Bij nader inzien ben ik blij dat ik toch voor de nieuwe kleurindeling ben gegaan maar ik ga nu niks meer veranderen
Kaplaars
Geplaatst: 15-02-21 17:20
Heel gaaf Jolien!! Dat subtiele glittertje vind ik super mooi!! Is deze van dit jaar?
Bedankt voor de tip, ik heb nog een ami liggen om mee af te wisselen.
Ik twijfel wel of ik opnieuw zal beginnen met een naald groter. Hij lijkt wat stug te worden en trekt scheef bij de randen
Jasmijn
Geplaatst: 17-02-21 00:02
Het lukt niet om foto's te plaatsen. Ooit kon ik dat gewoon.
Maar goed, ik ben met een sjaal bezig, de Asymi Shawl van JustDD.design. Die is wel erg voorspelbaar en hoewel ik het hele patroon gehad heb heb ik nog erg veel garen over. Ik kan gewoon doorgaan tot ik in ieder geval tot ik de mooiste kleuren gehad heb omdat hij zo voorspelbaar is.
Ik heb inmiddels een 'cake' in tijgeroog kleuren binnen gekregen en die ga ik gebruiken om de Engelse sjaal die hier op het moment veel gemaakt wordt.
Ik baal er echt van dat ik de foto's er niet op krijg.☹
Ugh, wanneer je lekker aan het haken bent, wijntje erbij, Vikings op Netflix... En dat je er dan achterkomt dat je halverwege de vorige toer een steek vergeten bent waardoor je dus weer helemaal kan uittrekken om die ene steek er nog bij te maken.