Ik denk dat ik het maar met de steek die ik al had ga proberen maar dan een naald groter, weet het anders ook niet meer
Jolien87
Geplaatst: 10-02-21 18:55
Ik heb het patroon van Frostvirka. Kort gezegd een zigzaksteek met afgewisseld 3 toeren vasten en 3 toeren granietsteek.
Ik kwam deze tegen op Pinterest, die lijkt ook wel mooi: https://nl.pinterest.com/pin/291467407164107887/ Zij lijkt hem ook te haken met acrylgaren in dezelfde dikte als Special DK, dus dat zou voor jou ook nog een optie zijn, Kim.
Maartje, dat zou echt tof zijn.
Dit is mijn nieuwe kleurenschaal en ik ben nu helemaal tevreden Kleur nr. 4 is nieuw en ik vind hem helemaal mooi.
Mooie kleuren Jolien, fijn dat je nu aan de slag kunt
En die oorwarmer komt ook goed van pas denk ik. Ik heb ook uit ellende maar een muts gemaakt, heb anders nooit zo'n ding op maar met de combinatie van kou en coupe corona is het toch wel handig
Oh en nog een Apollo update:
Alleen nog ogen fabriceren en bevestigen en dan is ie af Hij is wel erg goed voor je arm- en schouderspieren trouwens, vooral de laatste toeren van 5-6 steken om hem dicht te maken waren nogal een bevalling
Het is een beste unit inderdaad Ik ben vooral blij dat ik precies de bolvorm + 'uitstulping' heb weten te fabriceren zoals in het patroon stond, normaal knal ik de vulling er altijd gewoon in en dan vind ik het wel best maar nu heb ik echt wel mn best gedaan. En VEEL vulling gebruikt