De uitslag!
Om eens wat anders te doen dan **
Geef ik cijfers in een schaal van 1-5 waarbij 5 hoog is en 1 laag 
_anton_love_ : Moeilijk leesbaar voor mij. Ik moest echt mijn aandacht er bewust op vestigen om door te lezen. Persoonlijk houd ik meer van gedichten die wat vloeiender lopen. Niet met zinnen die onderbroken zijn door 1 woord op de ene regel en andere op de volgende regel. Probeer wat meer ritme en regelmaat in je gedicht te krijgen, want op zich is je verhaallijn wel duidelijk.
- 1
Pasamba: Leuk gedicht. Simpel, maar dat maakt hem heel duidelijk. Persoonlijk had ik hem korter leuk gevonden. Jij schrijft heel krachtig ('Ja, we slaan ons er doorheen') en daarom denk ik dat bij jou kort, maar krachtig beter past
- 4
lovertje13: Het is meer een opsomming dan een gedicht imo. Door de spelfout op de derde regel leest de rest lastig weg. Probeer je gedichten goed door te lezen voordat je ze plaatst, want het is zonde dat je door dergelijke fouten de aandacht verliest
- 2
doossie: Voor mij valt dit onder de categorie 'sinterklaas- en kerstgedichten'. Alsof je een rijmwoordenboek naast je hebt gehad. Ik mis het gevoel in het gedicht. (dit is geen afkraken, maar tips.. onthoud dat
). Een gedicht hoeft niet perse te rijmen om een gedicht te zijn. Ritme en gevoel zijn belangrijkere punten dan rijmen.
- 1
niceboy16: Zelf zeg je niet een van je beste gedichten, ik beweer het tegendeel. Schitterend, je dicht zo sterk dat ik het idee heb dat ik naast je lag onder die sterrenhemel
. Het enige is een spelfout ('Jij die me zou verdedigend') en je woordkeus van verbondenheid snap ik niet helemaal.
- 4
niceboy16: Persoonlijk vind ik deze dan weer minder als de vorige
. Deze leest minder makkelijk weg. Voor jou geldt denk ik wat voor Pasamaba geldt.. korter hoeft niet altijd slechter te zijn. Jouw kortere gedichten vind ik persoonlijker beter dan deze iets langere bijvoorbeeld.
- 3
Mariss: Leuk met het cursieve effect erin, het is toch net een beetje extra. En wat ik ook leuk vind is dat jij samen eens anders geinterpeteerd heb. Niet samen als liefde, maar samen in de wereld. Leuk idee, heel origineel! Leest makkelijk weg en raakt je goed
- 5
lovertje13: Leuk dat je iedere keer begint met samen
. Als tip: probeer leestekens te vermijden of beter te gebruiken. Er hoeft niet altijd een punt te staan in een gedicht 
- 4
Eve_lien: Heel leuk! Ook leuk dat je de laatste regel laat verspringen en dikgedrukt doet. Persoonlijk zou ik alleen zelf dan wat meer effecten terug laten komen (dikgedrukt, cursief of onderstreept), omdat het nu een opzichzelfstaand element is en nergens in terug komt.
- 4
Karoliefje_: Leuk verhaal, maar geen gedicht. Het is goed geschreven, maar ik vind het net geen gedicht. Misschien een andere woordkeus her en der en je had een gedicht gehad. Ik weet dat je het in je hebt om goede gedichten te schrijven
.
- 2
Jaduuh: Ik ben gek op opmaak zoals je hier gebruikt
Dat cursieve geeft net een extra effect
. Zelf had ik 'wij' niet tussen '' gezet, het onderbreekt het gedicht op een beetje en storende manier. 'Alsof wij de wereld aankonden', vind ik een zin die niet lekker loopt in dit gedicht. En ik denk dat het 'voelen' ipv 'voelden' moet zijn
. Probeer je woordkeus zorgvuldiger te maken.
-3
myrtheJ: Hier ook dat ik 'samen' niet tussen '' zou doen vanwege een storende factor die je zo creert. Probeer een ritme aan te houden. En als je dan woorden tussen '' wil zetten, doe dan niet 1 woord, maar laat het terugkomen. Dichten gaat om herhalen en een ritme erin houden. Gedicht qua verhaal is wel heel sterk
- 3
Winaar is MARISS!!
Gefeliciteerd 
Misschien ben ik soms te kritisch, maar ik dacht dat jullie daar meer aan zouden hebben dan dat ik ieder keer zeg: leuk
. Probeer mijn commentaar niet als commentaar te zien, maar als tip voor de volgende keer