Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Er zit zoveel werk in, zowel voor mij (tekenen/patroon van de stof maken/stof bestellen) als van Dinie van het naaiatelier (patroon maken vanaf een andere jurk/ingewikkeld patroon in elkaar maken). Ik kan hem ook wel gewoon aan vind ik, wel voor iets feestelijks want hij is vrij extra
Ik heb er ook een bolero voor zodat mijn armen niet heel koud worden als het niet lekker weer is.
Ik had alleen niet zo goed nagedacht over de kauwsen, ze zijn natuurlijk wat langer dan gewone sokken, en ze doen het daarom minder goed icm mijn dikke kuiten. Ik ga zoeken naar een slank-benigere persoon in mijn omgeving die er ook blij van wordt denk ik 
_roodvos_ schreef:Ik had per ongeluk de automatische ondertiteling aanstaan bij dat filmpje, die is ook mooi:
[ Afbeelding ]
_roodvos_ schreef:Ik had per ongeluk de automatische ondertiteling aanstaan bij dat filmpje, die is ook mooi:
[ Afbeelding ]
Ze hadden het ook over 'woensdag 3 april'.. dat is in 2030. Opzich was het planprobleem dan wel weg, ik denk niet dat ze voor die dag al wat zouden hebben staan.
hoe vaak hoor je het per dag?