En als iemand schreeuwt gebruikt die geen hele lange zinnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Weer een heel goed stuk! Als je kritiek wilt (hoef je natuurlijk niks mee te doen): je gebruikt heel vaak 'gezien' (.. dat, .. je).
En als iemand schreeuwt gebruikt die geen hele lange zinnen
soeboenoe schreef:Nikass schreef:Die Niels heeft zó gelijk. En dan wetende dat ze nog een affaire gaan beginnen, zijn die dames eigenlijk behoorlijk![]()
![]()
Kan het niet laten even aan te geven, het is "ik besef" zonder "me" erachter... (staat écht niet mooi!)
Dat is echt mijn zwakke plek... wederkerige werkwoorden. Dankjewel voor het aangeven, ik ga het meteen aanpassen!
Wat betreft de dames... Enigszins hypocriet is het wel![]()
Al is Niels zelf ook geen heilige zoals Poekkie aangeeft.
Aan de rest: dankjewel voor de complimenteuze woorden! Ik vind het echt heel tof om te zien dat er mensen zijn die eigenlijk liever niet lezen, maar dit wel mee willen volgen!
Nikass schreef:Het is niet aan mij om te discussiëren over de inhoudmaar ik vind dat hij gelijk heeft dat het iets is tussen hem en zijn vrouw, en dat het ongepast is dat zij in zijn huis denkt tegen hem te moeten schreeuwen...
Maar nogmaals, het is even een inhoudelijk opmerking die ik niet kon laten. Het heeft natuurlijk niets met het schrijven an sich te maken.
soeboenoe schreef:Nikass schreef:Het is niet aan mij om te discussiëren over de inhoudmaar ik vind dat hij gelijk heeft dat het iets is tussen hem en zijn vrouw, en dat het ongepast is dat zij in zijn huis denkt tegen hem te moeten schreeuwen...
Maar nogmaals, het is even een inhoudelijk opmerking die ik niet kon laten. Het heeft natuurlijk niets met het schrijven an sich te maken.
Ik vind het zeker niet vervelend Nikass! Ik vind de verschillende manieren waarop mensen naar het verhaal kijken en er wat van vinden alleen maar interessant om te lezen!
pimaude schreef:Joanne1997 schreef:Super stuk weer! Ik ben door dit stuk ook overtuigd dat de titel perfect is voor het boek
Precies dit!
.. ik vraag me alleen nog af hoe ze thuiskwam, want ze was toch met de taxi, maar had het wel koud?