[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:34

Geen drugs meer, dat wordt afkicken voor Jeff....of gaat hij ergens wat scoren......

PotjeMayo

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 20:02

Nou ik heb me hier net toch suf gelachen om sommige comments :P
Geweldig verhaal dit!

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 06:42

Hannanas schreef:
miesnaom schreef:
Ahhh meer! Vind het toch wel schattig dat die zo zorgzaam is

Neeee meen je niet, alles behalve zorgzaam is die banketstaaf 8)7

Spannend of Fleur zich laat paaien voor de juwelier.

Whahah jaa, omdat hij zich dat toch heel erg zorgen maakt enzo. Vind het lastig hem te pijlen of het gespeeld is. Mijn gevoel zegt dat die echt van fleur houd maar zijn emoties niet altijd onder controle heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 08:36

Jeff kijkt mij onzeker en onderzoekend aan, met zijn mooie blauwe ogen. Terwijl ik in deze prachtige ogen kijk, moet ik slikken. Mijn keuze, heb ik inmiddels gemaakt.

"Het doet mij goed dat je dit zegt," zeg ik. "Maar ik heb voor mijzelf besloten, geen relatie met je te kunnen hebben, zolang jij niet legaal bezig bent, het spijt mij."

Een lange stilte volgt..

Ik zie de verslagenheid in Jeff zijn ogen staan en dan komen er tranen.

"Dan gaan we nu naar huis," zegt Jeff "ik kan niet met je samen zijn nu, dat doet te veel pijn, niet na alles wat er gebeurt is". Jeff barst hardverscheurend in snikken uit.

Het doet mij enorm veel pijn hem zo te zien...

"Kan je geen andere keuze maken?", vraag ik

Jeff kijkt op en zegt; "Ga je mij oprecht, dan wél een kans geven?" Ook als ik weinig geld verdien?", Ik heb geen diploma's, Streep."

"Ja, dat ga ik doen,"zeg ik vol overtuiging.

Jeff kijkt mij aan en schudt zijn hoofd..."Hoe haal ik ons hieruit?", vraagt hij zich hardop af.

"Voor jou die ik alles!", zegt Jeff en hij pakt mijn handen vast. Dan geeft hij mij een kus, midden op de brug, waar veel mensen ons kunnen zien. Het doet mij goed, weer de welbekende kriebel te voelen.

Ik vraag mij af of Jeff, wel waar kan maken, wat hij nu zegt. De situatie is ook zo ingewikkeld...

Na het ontbijt gaat Jeff in zijn eentje de stad in. Ik zit in een bikini met een korte broek en maf shirt met kattenafbeelding erop, die ikzelf nooit gekocht zou hebben, op het terras van het hotel.

Het is een heerlijke dag met prachtig weer. Vandaag gaan we naar het Gardameer. Ergens aan dit meer, staat een kleine woning, met een zwembad erbij, waar we in kunnen. Ik kijk er naar uit.

Toch zou ik het liefst willen, dat Jeff zijn auto niet meer gebruikt, omdat deze best wel opvalt. Een auto huren is helaas te duur en omdat we beide best wel wat geld uitgegeven hebben, besluiten we maar gewoon het risico te nemen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 09:50

Ik vraag me af of de groep wist dat ze naar Italië zouden gaan?

Dammm nu maar hopen dat de wifi goed is, straks op vakantie. Maar wil wel mee kunnen blijven lezen haha

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:02

kiki1976 schreef:

Dammm nu maar hopen dat de wifi goed is, straks op vakantie. Maar wil wel mee kunnen blijven lezen haha

Maar als dat niet zo is heb je na je vakantie vee bij te lezen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:52

kiki1976 schreef:

Wie weet beval ik net rond jouw vakantie, waardoor je toch even niets hoeft te missen! ;)

Alvast heel fijne vakantie! {:}

Je gaat toch niet naar Italië he :9

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:56

Talietjuh schreef:
kiki1976 schreef:

Wie weet beval ik net rond jouw vakantie, waardoor je toch even niets hoeft te missen! ;)

Alvast heel fijne vakantie! {:}

Je gaat toch niet naar Italië he :9

Baby gewoon terug stoppen waar hij vandaan gekomen is :))

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 10:57

Marije112 schreef:

_O- Ik heb nu al medelijden met TS haar man/vriend. :')

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:02

Vealosz schreef:
Marije112 schreef:

_O- Ik heb nu al medelijden met TS haar man/vriend. :')

Dat dacht ik ook al auww.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 11:21

Nou..jullie zijn weer lekker bezig! _O-

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:37

1 stukje maar vandaag? Ik ben benieuwd naar het einde. :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:50

tjiftjaf schreef:
1 stukje maar vandaag? Ik ben benieuwd naar het einde. :D

Einde?! Ik verwacht minstens nog 500+ pagina’s hoor :j hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 08:59

Ik kijk op van mijn cappuchino en zie Jeff aan komen lopen. Vandaag heeft hij een wit shirt van Nike aan, een blauwe korte broek en hij heeft stekels in zijn haar gedaan. Hij ziet er leuk uit. Toch valt het mij op, dat er nu iets anders is, aan hem.

"Streep, ga je mee, we kunnen gaan," zegt Jeff zodra hij naast mij staat.

Ja, is goed,"zeg ik" eerst even mijn cappuchino en dan kom ik naar de auto. "

Jeff kijkt mij aan met zijn mooie blauwe ogen. Ik vermoed dat hij weer gebruikt heeft..

De rit naar het huis aan het Gardameer is geweldig. Het is prachtig weer en ik geniet samen met Jeff van de CD's. Af en toe steekt hij een sigaret op en kijkt hij mij liefkozend aan. Ook aan Jeff, zie ik dat hij geniet, van ons samen zijn.

Op den duur rijden we een smalle weg in, met aan het einde een kleine woning. Achter de woning ligt een zwembad. Vanaf het zwembad heb je uitzicht over het Gardameer.

Zodra we er zijn, laden we de spullen uit de auto, nemen we een kijkje in de woning en lopen we naar het zwembad. Wat een heerlijke plek.

"Nou, Streep!", ik ga zo wel even boodschappen halen, ga jij maar lekker aan het zwembad zitten, straks heb ik een verassing voor je, " zegt Jeff.

Hij geeft mij een kus en vertrekt dan weer. Ergens zit het mij toch niet zo lekker, dat hij waarschijnlijk, weer gebruikt heeft, maar echt zin om het hier over te hebben, heb ik niet.

Ik besluit om maar even rond te kijken in het huis van Wouter. Zal Wouter weten dat wij hier verblijven? Ergens heb ik het idee van niet. Het voeld alsof we in zijn huis hebben ingebroken, maar of dit gevoel klopt weet ik niet.

Op de slaapkamer vind ik een map met foto's. Ik zie Wouter, samen met een buitenlandse vrouw en twee kinderen, op een aantal foto's staan. De foto's lijken van niet heel lang geleden...
Heeft Wouter nou nóg een gezin?

Zal Jeff hiervan weten?

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:29

Wat een goed begin van de ochtend Je schrijft echt fijn!

Maar owow in hoeveel wespennesten gaat fleur nu nog belanden??

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:00

Wie is Wouter ook al weer?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:15

Is dat niet de nieuwe vriend/man van jeff zijn moeder?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:20

Ja inderdaad

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:21

Ik volg ook al een tijd.. Het enige dat ik niet met elkaar kan rijmen is dat in 't begin van 't verhaal heel duidelijk naar voren kwam dar Jeff geen stuiver had om aan z'n kont te krabben, maar nu wordt 't overal in de rondte gestrooid aan hotels, uit eten, juweliers, noem maar op.. Vind dat 't enige minpuntje in 't verhaal.. Verder schrijf je heel goed TS.. Je houdt de spanning er goed in.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:37

nine1987 schreef:
Ik volg ook al een tijd.. Het enige dat ik niet met elkaar kan rijmen is dat in 't begin van 't verhaal heel duidelijk naar voren kwam dar Jeff geen stuiver had om aan z'n kont te krabben, maar nu wordt 't overal in de rondte gestrooid aan hotels, uit eten, juweliers, noem maar op.. Vind dat 't enige minpuntje in 't verhaal.. Verder schrijf je heel goed TS.. Je houdt de spanning er goed in.. :D

Dankje voor je feedback, waar haal je precies vandaan, dat hij helemaal, geen geld zou hebben?

Er wordt daar volgens mij alleen beschreven dat hij er armoedig uit ziet en later wordt er beschreven dat hij zijn geld verdient met drugs. Of heb ik iets gemist?

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:38

Dat dacht ik ook op die manier TS. Dat later pas bekend werd dat hij drugsgeld had zeg maar. Nooit ‘arm’ geweest in de tijd dat ze elkaar kennen.
Dat zou ik eerder hetzelfde zeggen van Fleur, hotel hier en daar met een supermarktbaantje.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:39

Zo ver ik begreep was Fleur degene met weinig/geen geld, niet Jef :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:04

Gelukkig! Anders ga ik dit natuurlijk aanpassen :)

Fleur heeft idd. alleen spaargeld voor het paard dat ze wil kopen. Alles wat zij uitgeeft, gaat daar vanaf....

Bedankt!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:11

Het lijkt mij ergens best handig zo'n topic als dit :D je hebt meteen een waslijstje aan proof readers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:15

Ja, ik ben superblij met jullie! Ook omdat jullie wachten op vervolg, schrijf ik door. :)