Die adelaar is prachtig maar ook het hert en roodborstje met de kopere achtergrond vind ik heel mooi. Ik heb mijn eerste uitstapje gemaakt naar kleur. Klein beetje maar. Wel een half zwart potlood weg gekleurd op dit A4 formaat pinguïn
Whale Wat gaaf zeg! hoezo de keuze van dit onderwerp? wil wel wat meer werk van je zien Seven Jij gaat echt hard in het topic, weet niet op wat eerst te reageren Ik vind het portret met de bloemen de eerste wel gaaf hoor! Waarom heb je de bloemen er nu boven geschilderd? ben benieuwd hoe je verder gaat met deze En het schilderij met de twee paarden Selina Die tijger is echt zo mooi met welke pastelpotloden werk jij? Wendy15 Vind het stokstaartje echt heel leuk geworden. Ik had bij het hertje misschien nog net iets meer detail toegevoegd! _San87_ Heb echt geen woorden voor je laatste werk, een print zou niet misstaan hier Napie Gaat iedereen hier nu tijgers tekenen moet meteen aan tiger king denken hahah Werk jij met een raster? vind de verhoudingen van de tijger iets minder kloppen als ik het met de rest van je tekeningen vergelijk. De pinguïns zijn echt schattig Jis_ Omg dit gaat weer ZO mooi worden, wat ben ik toch jaloers op je skills.. eva1969 Woahhh die bald eagle prachtig, en zo veel detail! Pastel ligt je idd goed Wil ook echt weer eens met pastel beginnen werken.. maar alles is zo ongelofelijk duur
Ben niet zo actief geweest de laatste tijd in het topic maar ben wel volop aan opdrachten aan het werken & tussendoor wat persoonlijke werkjes
Paar weken geleden deze opdracht afgewerkt, toch wel 1 van mijn favorieten tot nu toe!
Nu volop bezig aan deze, eerste keer dat ik een hele achtergrond erbij moet tekenen. De voorbeeldfoto is ook maar brakke kwaliteit dus het is al lastig geweest
Kleine inkt tekening tussendoor
En eergisteren ben ik nog eens met verf aan de slag gegaan.. elke keer denk ik NU gaan we eens zo realistisch mogelijk proberen schilderen... nou nee dus. Maar ik hou wel van felle kleuren en iets minder realistische schilderijen. De schouder heb ik helemaal verpest. Help? het oog is ook wat de groot en nu ziet het linker oog er een beetje raar uit..
Ik denk dat pastel mij beter gaat liggen dan verf.. iemand ervaring met de faber castel pitt pastels? denk eraan om deze te kopen.
Selina
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-20 21:35
Wow die hond is echt prachtig!! En het schilderij ziet er ook al veelbelovend uit. Bedankt trouwens. Ik gebruik pastelpotloden van Faber castell & caran d’ache.
Oe Nena die opdracht is heftig met al die dode eenden nog, veel werk! Wordt wel erg mooi.
Ik heb een aantal merken pastel potloden maar de faber castell pit zijn verreweg het beste/makkelijkste te slijpen, ik heb daar ook de grootste set van. Fijn van kleurafgifte ook.
Ik heb pastelpotloden van Van Gogh, ik heb ze al 6 jaar niet meer gebruikt . Ik vind kleurpotlood veel mooier denk ik .
Whale
Geplaatst: 03-04-20 13:07
nenahmd: Gewoon interesse met alles wat met de Romeinse en Griekse oudheid te maken heeft Heb voor de rest niet echt ander werk, tijd niet getekend, en daarvoor was m'n werk een stuk minder realistisch betreft mensen. Dus dat is wel een uitdaging nu
Die eerste tekening van jou is erg gaaf! Ben benieuwd naar de tekening waar je nu mee bezig bent.
Ben ook weer een stukje verder, ook langzaam de digitale schets aan het weghalen.