03/52

Nummer 4 is in proces, wordt een mandala

Quintenvo: ik zou de achtergrond denk ik donker houden, ook omdat het paard zelf wat lichterbruin gekleurd is. Mooie tekening overigens, wel heb ik het idee dat de neus iets uit verhouding is.
Sanneb: gave stijl heb je! Aan de ene kant realistisch, maar toch ook weer lekker los

Joeylover: die vogel is qua kleuren echt mooi! Vanuit realistisch oogpunt klopt het niet echt, maar toch klopt het helemaal

En die leeuw.. Gaaf! Die kleurencombinatie is echt mooi

RenskeFrea: erg schattig is ie nu al, lijkt me een vrij lastige pose ook? Ben benieuwd naar de verdere uitwerking!

Telpeva: wauw, ik dacht idd ook dat er een foto was geplaatst van een bit haha, dat betekent dus dat het met de diepte helemaal goed zit!
Seven: interessant schepsel haha, vind het mooi uitgewerkt. Wel vind ik persoonlijke dat je beter geen achtergrond had kunnen doen dan dat krasserige blauwe wat het nu is, maargoed dat is smaak natuurlijk

Jolandee: Mooie tekening! Die neus was echt het eerste wat me opviel, zo knap gedaan, echt dat neusgat gewoon! Wel vind ik hem nog een beetje vlekkerig, maar over all vind ik hem echt geslaagd

AmyLyklima: Gedurfd idd met die kleuren, maar vind dat het echt goed heeft uitgepakt! Leuke, vrolijke vogel, zou het zo in mn kamer hangen om me op te vrolijken haha

mhollander: schattig eendje, zeer aansprekend tafereeltje

Zo, ik denk dat ik nu iedereen heb gehad voor zover ik kon terugscrollen