[ART] Bullet Journal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:30

Zo, ik mag als het goed is morgen ook beginnen.
Weken ben ik op zoek geweest naar een agenda/planner met structuur maar wel ruimte om het wat meer naar mijn hand te zetten. De Hapiness planner en soortgelijke vond ik eigenlijk te prijzig. En toen liep ik van de week tegen jullie topic aan :j gisteren heb ik mijn Nuuna besteld ( https://www.mylovelynotebook.nl/product ... only-roze/ ) lekker roze :j

Pinterest heb ik al een aantal keer open gehad om wat ideeen te krijgen hoe ik het in ga richten en ik meteen ook mijn creativiteit kwijt kan.

Jullie topic heb ik helemaal uitgespit, wat een leuke dingen komen er voorbij!

En nu vol houden om straks alles vats te blijven leggen :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-17 21:38

Weten jullie leuke stationary webshops? Ik wist er een maar daar ben ik de naam van kwijt...

Geen aliexpress :+

oeoeoeoe: paperchase!

Maar ik zoek er dus meer :+

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:06

Afbeelding
Zo, ook mijn bullet journal binnen. Wilde beginnen met een weekoverzicht van volgende week. Hierbij overzichtelijk de afspraken en de to do. Ben tevreden, nu kijken of het zo werkt

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:42

Afbeelding
Ik heb mijn travel journal binnen!

Nu durf ik er niet in te schrijven :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:50

prugelpiet schreef:
[ [url=m/Lj97IQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn travel journal binnen!

Nu durf ik er niet in te schrijven :')

Wat voor mij hielp was om te beginnen met een pen test pagina, daarvoor heb ik de allerlaatste pagina in mijn boekje opgeoffert :D Dan krijg je het al een beetje in de vingers en als dat naar meer smaakt kan je meteen verder met je journal!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:26

Afbeelding

Morgen verder :)

Ik jank om mijn handschrift, maar helaas schrijf ik echt niet anders |o

A_nouk

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:29

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn Nuuna boek is vandaag ook binnen gekomen, vanavond al wat pagina's gevuld :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 13:41

Mijn nieuwe read tracker voor augustus Afbeelding

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:16

Ik lees al een tijdje mee, heb 3 weken geleden in Frankrijk een beginners bullet journal gekocht en ben er grotendeels blij mee. Nu is dit maar een dunnetje dus al aan het rondkijken voor een dikker exemplaar.

Nu kwam ik al surfend op die van Zamarra (die opruim/schoonmaakdame). Alleen zijn er geen foto;s van d binnenkant te vinden online.. Heeft iemand die bulletjournal toevallig al? En kan me vertellen hoe de binnenkant is?
En hoe het papier is?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:53

Vandaag mijn weekplanning afgemaakt. Vind hem toch wel schattig Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:24

Deze week in mijn bujo, oplettenden zullen zien dat alleen maandag tot donderdag er in staat. Dat kader kan je omslaan en daarachter zitten de rest van de dagen :D

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:19

Wat een leuke dingen komen er weer voorbij!
Grappig Telpeva met dat omgevouwen hoekje bij Shop!

Ik ben ook weer bezig geweest, krijg steeds meer gevoel bij wat ik prettig vind werken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tHidJu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 02:23

Super mooi al die spreads hierboven!

Augustus maandoverzicht
Afbeelding

Zo zien mijn dagelijkse spreads er op het moment uit
Afbeelding
Afbeelding

En ben momenteel ook bezig met een verslag van kamp in mijn Bujo
Afbeelding
Jammer genoeg alleen pas tijd gehad om maandag te maken, maar hoop dat de rest net zo leuk wordt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:19

DIDDL <3 IK was daar vroeger echt zo gek op :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:50

Bloemetje75 schreef:
Ik lees al een tijdje mee, heb 3 weken geleden in Frankrijk een beginners bullet journal gekocht en ben er grotendeels blij mee. Nu is dit maar een dunnetje dus al aan het rondkijken voor een dikker exemplaar.

Nu kwam ik al surfend op die van Zamarra (die opruim/schoonmaakdame). Alleen zijn er geen foto;s van d binnenkant te vinden online.. Heeft iemand die bulletjournal toevallig al? En kan me vertellen hoe de binnenkant is?
En hoe het papier is?

Ondertussen via FB wat voorbeelden van de binnenkant gezien dus hem net durven bestellen. Ben benieuwd!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:20

Heey ik heb sinds gisteren een BJ binnen en ik wil er een soort trainingsboek van maken voor mij en mijn paarden. Net zo iets als het logboek voor de dressuur ruiter.

Is een hier ook iemand die hem hiervoor gebruikt?

Voor mijn gewone planning van dag en doelen stellen gebruik ik naar tevredenheid de Passion Planner

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:23

Ik was net van plan om wat pagina's aan de training van Echt Waar (ons paard, geen grap) te gaan besteden. Mijn moeder wil het graag oppakken en dus ben ik nu op zoek naar trainingsideetjes en wil ik kijken wat ik wanneer gedaan heb. Een paar dagen terug (maar hoeveel ook al weer???) hebben we een proefje aan de hand gelopen (galop hebben we maar overgeslagen), gisteren schrik- en obstakelparcoursje, vandaag longeren. Dat weet ik nu nog wel, maar over 2 weken echt niet meer. En ook niet wat goed of fout ging. Maar ik moet het dus ook nog toe gaan voegen.

Voor de honden heb ik al wel een pagina voor belangrijke data, een pagina wat het huiswerk met de hondentraining is en er komt een pagina met wanneer ze met welk gewicht in de rugzak hebben gelopen (aan het trainen om te gaan trekken, uiteindelijke streven is 20-25% ideaal lichaamsgewicht in de rugzakken, zowel voor de honden als voor mij).

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:04

Ja ik gebruik er eentje voor mn paard. Hou er echt alles in bij. Trainingen, wat gedaan en hoe ging dit. Wat ging er minder en hoe is dat op te lossen? Bijzonderheden in de training en tijdstip.
Daarnaast wanneer verandering van voer, hoefsmid met bonnetje, aankopen die ik doe voor haar, weekplanningen. Echt vanalles dus :D

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:47

Marieke1495 schreef:
Ja ik gebruik er eentje voor mn paard. Hou er echt alles in bij. Trainingen, wat gedaan en hoe ging dit. Wat ging er minder en hoe is dat op te lossen? Bijzonderheden in de training en tijdstip.
Daarnaast wanneer verandering van voer, hoefsmid met bonnetje, aankopen die ik doe voor haar, weekplanningen. Echt vanalles dus :D

Ben benieuwd, zou je willen laten zien hoe jij het aangepakt hebt? Misschien kunnen we er tips uit halen

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:08

Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb nu een simpele schoolagenda 17/18 gekocht voor 70 cent bij de action zodat ik nu alvast wat dingen kan noteren. Maar wil graag ook een mood tracker (van mijn paard) toevoegen en dat gaan niet in deze agenda. Ik wil graag bijhouden hoe zij zich voelt en hoe haar gedrag is over de tijd. Daarnaast inderdaad ook de trainingen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:58

Ik houd het zo bij.
Afbeelding

En het klopt dat Enya gisteren 2 dingen heeft gedaan. 'S ochtends les en eind van de middag een rustig buitenritje.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:03

Bij mij is het meer een weekoverzicht, en daarna schrijf ik de trainingen uit. Bonnetjes plak ik ook op de datum dat ik het uitgeef. Niet echt BJ stijl dus, maar wel uitgebreid :j

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:39

Ik wil ook graag een Bullet Journal maken voor de paarden, maar weet nog niet zo goed hoe en wat. Moet voor meerdere paarden kunnen, maar wel met genoeg informatie...

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:03

Ik doe het zo, maar kan me voorstellen als je meerdere paarden hebt dat niet heel handig is. Of je zou het op datum moeten beschrijven.
Afbeelding

Verder inspiratie:

Afbeelding

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:49

Ok ja dat ziet er inderdaad handig uit. Lekker overzichtelijk