Vandaag en gisteren niks van een bokker gezien met stemmen
xniieeenke
Geplaatst: 07-05-16 13:27
Heb gestemd op heel veel versies en dit kwam er uit: -Coffee Fox van Zoefken -Een aan de teugel lopend ding van puppy (x2) -Een grot tekening, die was denk ik ook van een bokker (x2) -oliebol ik heb een van bimmerd gemist door te snel te klikken *jankt* heb nu een lelijke gestemd -Galopperend paardje van pup -Nog eentje van pup -Nogmaals; pup -De zee unicorn van pup -De huge vleugel fjord van pup -Eentje die niet bij de inzendingen verzameling staat, maar ik dacht die van marinda... (x2) -Roodkapje ding van Yasmijntje -Eentje van pup... man wat stuur jij veel in XD -Eentje van Bim
Zelf heb ik echt op heel erg veel kunnen stemmen. Deze kwam ik allemaal tegen: -Trekpaardje van Martin -Cartoon van Bimmerd -Gekke paard van mezelf (2x, waarvan ik hem één keer miste door te snel te klikken, dammit!) -Beide ingekleurde linearts van mezelf, vuurpaardje en de Fries TEGELIJK *** -Heel veel pup's paarden, geen zin om ze op te noemen -2 paardjes van Zoefken
Echt leuk dat er veel Dutchies langskomen deze keer.
Erg schattig Yasmijntje! Misschien de lineart bij de borst over het shirtje even weghalen of ging je dat nog doen?
Yasmijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-16 15:01
Zoefken schreef:
Echt leuk dat er veel Dutchies langskomen deze keer.
Erg schattig Yasmijntje! Misschien de lineart bij de borst over het shirtje even weghalen of ging je dat nog doen?
Ja, klopt! Moet ik nog doen! Dankjewel
Yasmijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-16 18:09
Weer een wipje, de kleur van het veulen verandert steeds, omdat hij eigenlijk nog grijs is maar ik wil laten zien dat hij dus bruin moet worden Manen aangepast, gezichtje aangepast en wat verder met het harige pakje.
Hebben jullie niet nog wat om te laten zien
Tigress
Geplaatst: 08-05-16 09:18
Werkelijk? Hoe dom denken ze dat we zijn? Deze is ingezonden: Echter is het een, inmiddels al, zilveren appel vacht Enkel nu met slechte shading eronder
Echter is deze volgens mij over getrokken, en er is geen toestemming gevraagd (''let me know when you've used it''), zou iemand de vacht en mijn foto over elkaar willen leggen om dit te controleren? http://img10.deviantart.net/b9d8/i/2013 ... 5vlhnb.jpg