Thanx Ik vind het ook echt leuk om te doen. Deze ga ik zelf ook inkleuren. Voor de liefhebber zal ik 'm groot online zetten. Paarden zijn wel leuk om te doen. Ik heb nu een voorbeeldfoto uit het aanvraagtopic gebruikt voor de pose en de verhoudingen. Uit het hoofd kan ik dan weer niet.
Ik zou juist ook een versie maken met drukke achtergrond bij dat paard, wordt icm kleur erg gaaf denk ik
Heb zelf ook wel mandala's getekend uit de hand, gingen altijd onder de scanner zodat ik een kopie had om te kleuren. Veel te bang het origineel te verpesten haha. Maar zou zou je dus ook op een kopie een achtergrond kunnen zetten
Mamamiesje,ik vind die van jouw echt prachtig,de mooiste die ik hier tot nu toe heb gezien
ik ben sinds een paar dagen aan het kleuren met bruynzeel kleurpotloden,vind het erg fijn kleuren maar wordt niet goed van de punten die steeds breken. vanavond 12 keer bij 1 potlood. welke kleurpotloden gebruiken jullie en blijven daar de punten wel van heel?
Ik heb bruynzeel design kleurpotloden en er is nog geen punt afgebroken. Klinkt alsof de doos is gevallen en de stiften gebroken zijn?
Heb je ze onlangs nieuw gekocht? Dan zou ik ermee terug gaan.
colunder
Geplaatst: 12-05-15 08:21
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht maar heb geen bon meer. ik denk inderdaad dat de stiften gebroken zijn want ze zitten na het slijpen al los. ik heb het nu met 2 potloden gehad. ga ik toch eens voor die design potloden kijken.
edit.heeft er hier iemand ervaring met de expression colour van bruynzeel,
Ja hoor, prima Ik haal nu wat poses uit het aanvraagtopic. Maar als je wat leuks hebt wil ik het ook daarmee eens proberen Ik garandeer niet dat het nog herkenbaar is als je paard
Als je een konijn of kat wilt proberen, die heb ik ook voor je
DeEenhoorn
Geplaatst: 12-05-15 13:30
Ben nu met deze uil bezig vind m heel gaaf. Teken met 5 kleuren. Alle punten van de stiften waarmee ik teken zijn wel vrij dik dus dat is minder fijn maar t gaat nog wel redelijk