Ik bestel ze altijd bij hotfixonline. Zijn altijd blijven zitten.Die leveren ook snel en krijg je altijd korting. Verder hebben ze een spaarsysteem, leuke aanbiedingen en krijg je bij besteding van zoveel euro bepaalde dingen gratis.
De volgende keer bestel ik ook bij hotfixonline. Die van hotfixfanaat blijven slecht zitten in de was. Shirt is kei veel steentjes kwijt. Gewoon zonde.
Heb het allen met de steentjes van hotfixfanaat en met de strijkijzer erop gemaakt Een paar steentjes waren er toen al niet goed op gekomen en met applicator gedaan Meer als de helft ligt eraf in de wasmachine en ik was niet heet en T-shirt was niet nieuw Steentjes van E-bay nooit last van gehad Heb zelfs wel is in de droger gegooit, geen probleem Zelfs op mijn hoofdstel blijven ze mooi zitten
Ik bestel ook niet meer bj hotfixfanaat. Vind de steentjes niet goed. Voor mij alleen nog de duurdere stenen, die strijken fijn en blijven heel goed zitten.
Ik heb met hotfixonline nooit problemen, behalve dat bij mijn laatste levering het lijmlaagje los liet van het steentje, had in het potje ook allemaal losse lijmlaagjes en steentjes zonder lijm dus dat was wel apart..
Nieuwe kleding mag je trouwens ook niet direct aandoen voor de mensen die dat niet wisten. Het word in een soort verdunde hars gedompeld/beneveld/... zodat men het in de winkel niet hoeft te strijken. Dat goedje kan voor irritatie zorgen, wanneer je het wast is het eraf.
Daarom blijven die steentjes op nieuwe kledij niet goed plakken, omdat die laag eraf wast en je steentjes in principe op die laag plakken.
mijn vest was in ieder geval al meerdere keren gewassen, dus daar lag het bij mij niet aan ga nu maar ergens anders bestellen, baal wel! heb al niet bepaald veel geld XD
ik zag vandaag hotfix steentjes met een metalen randje erlangs... weet iemand van jullie hoe deze genoemd worden? kan ze op internet niet zo snel vinden...
noortiej
Geplaatst: 24-10-12 15:36
Mijn shirt was nieuw, maar geen problemen!
Saaams
Geplaatst: 24-10-12 15:46
lelijke_heks schreef:
ik zag vandaag hotfix steentjes met een metalen randje erlangs... weet iemand van jullie hoe deze genoemd worden? kan ze op internet niet zo snel vinden...
nee het zijn andere... zag ze bij een naaiatelier hier in de buurt maar vond ze erg duur....
nouja ik ben maar eens aan't kijken welke kleuren ik in mijn doos wil (hoe je het ook typt het blijft raar klinken) hoe bevalt de doos tot nu toe voor de mensen die er een hadden besteld?
weet iemand waar je nog meer gratis patronen kunt vinden behalve bij glittermotifs?
NathalietjeB
Geplaatst: 25-10-12 15:16
maaike google is uw beste vriend :p gewoon afbeeldingen en dan patronen hotfix intikken en tada je kan ook gewoon op gewone lijntjes toch steentjes leggen??
maaike2800
Geplaatst: 25-10-12 15:18
al gedaan maar helaas niks naar mijn zin gevonden zoek een klein patroon voor op een hoesje van een telefoon