[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:50

My_Little_P schreef:
Om het topic leuk te houden: beoordeel zelf ook een paar sites, voor je je eigen site hier neerzet. Wel zo sociaal :D

Misschien handig dat in de OP te zetten? Maar laat maar hoor. Als je als welkomstwoord te horen krijgt dat je niet sociaal bent, dan pas ik. ;)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:58

Lange tenen?
Ik doelde niet direct op jou, maar meer in het algemeen.

Overigens staat het zo'n beetje op elke pagina!

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:06

My_Little_P, je hebt gelijk! Dus bij deze:

Diiaz / www.biird.nl
Erg overzichtelijke site! Oogt professioneel en origineel qua indeling, eigen!
Contactpagina ook duidelijk. Toen ik hem opende leek hij wat saai, wit/zwart. Maar het past wel bij de stijl van de site! Leuk ook de roze accenten.

Maureen95 / www.equimia.weebly.com
Duidelijke site! Alles staat er wel op. Uitgebreide contactpagina site.
Zag nog wel een paar typefoutjes, misschien deze nog even aanpassen.

_Lisaa_ / www.lmphotoart.weebly.com
Site oogt nog een beetje kaal. Wel duidelijk wat je biedt en je voorwaarden.
Sommige zinnen worden in het midden afgebroken en gaan op een volgende regel verder, misschien kun je dit aanpassen? Leest iets fijner. Op de home pagina staat een button, de tekst in de button is nog niet aangepast er staat nog "button-text". Je komt ook niet op een andere pagina als je hierop klikt. Misschien kun je dat ook aanpassen? En misschien is het een idee om een aparte pagina met je contact gegevens te maken?

Fair / rianneHfotografie.weebly.com
Mooie site! (En foto's!). Heel overzichtelijk! Duidelijk wat je doet, wat je kunt etc.

Rest van de sites van de vorige pagina bekijk ik later :)

Willen jullie de site die ik aan het maken ben ook bekijken?
Hij is nog niet af, er moeten nog foto's en teksten op, maar dan krijg ik een idee of ik op de goede weg ben. Of jullie hem duidelijk vinden of dat je moet zoeken. Of dat hij te druk is of juist niet. Etc.

http://modevakschool-peggy.weebly.com/

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:05

Even het topic opfrissen met een vraag. :D

RSS Feed, wat zijn daar de ervaringen mee voor diegene die het hier gebruiken? Ik heb er al veel over gelezen maar ben nog niet overtuigd namelijk, vandaar de vraag. :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:57

magda_90 schreef:
Even het topic opfrissen met een vraag. :D

RSS Feed, wat zijn daar de ervaringen mee voor diegene die het hier gebruiken? Ik heb er al veel over gelezen maar ben nog niet overtuigd namelijk, vandaar de vraag. :)

Lees dit maar eens door:

http://www.communicatie-centrum.nl/RSS-feed.html

magda_90

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:55

Ik kwam die bron inderdaad al tegen en daarom ben ik enerzijds ook positief over RSS. Maar door diverse negatieve recensies van gebruikers twijfel ik dus. Vandaar de vraag hoe jullie dit persoonlijk ervaren. :)

Shadow0

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:58

RSS is weer wat aan het afnemen (of is in elk geval tijdelijk afgenomen) nu Google de reader heeft afgeschoten. Maar het kan weer wel zinnig zijn voor weergave in de live tiles (bv Windows Phone.) Mijn mening is nog een beetje onbepaald, ik zou me er ook nog meer in moeten verdiepen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:00

Dat is een van de redenen dat ik ook twijfel. Het was ooit populair maar het neemt af. Ik zit dus in 50/50 of ik het ga installeren op de nieuwe Paardenbitten.nl aangezien ik die veel meer up-to-date wil gaan houden met o.a. onderzoeken bijvoorbeeld.

Het is nu dus 50/50 tussen RSS of een nieuwsbrief (maar de waarde van nieuwsbrieven neemt ook af en Facebook/Twitter is ook niet alles toereikend heb ik het idee).