Vanmorgen besteld en als het goed is binnen 2 werkdagen binnen. Ben benieuwd!Ai, sterkte met vriendje Bromfiets.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanmorgen besteld en als het goed is binnen 2 werkdagen binnen. Ben benieuwd!
. Vaak wel leuke patronen maar je moet soms wel opletten; door de vertaling sluipt er wel eens een foutje in. Hoewel het de laatste tijd wel beter is.
Citaat:Lekkere overwerpgevallen van dikke steken met opvallende motieven zijn nu helemaal trend!
Maar dat is dus een... omslagdoek?

Maartje_M schreef:Geen idee, heb hem nog niet opgemeten (bij gebrek aan kennis waar het meetlint verstopt is)

. Zo zonde van al het werk als de sluiting niet mooi is!
.
. Het was de bedoeling dat hij ze zou krijgen met zijn verjaardag (mei) maar deze sokken waren dus een beetje in de "vergeethoek" terecht gekomen. Zonde, want het is een zelfpatronende (?) wol van Opal. En heel toepasselijk: "Schreiner" (houtbewerker; mijn vader is meubelmaker geweest). Dus nu mag ik voor de verandering weer een boord breien
. Deze sokken zijn op naalden 2,5 en 3 dus weer even wennen na de naalden 4 en 4,5 van mijn kniekousen!
waar ik de muur mee kan behangen, maar weinig fut. Ik probeer nog wel wat te doen maar alles kost te veel moeite. Het liefst zou ik mijn bed in duiken. Helaas is mijn man werken en de honden zullen toch ook nog wat moeten eten en wandelen. Katten redden zich wel. Dus zal toch echt nog een paar uur op moeten blijven. Hopelijk gaat het morgen beter; 's morgens werken, daarna carrousel les en daarna nog mijn eigen rijles. Pffff, ik hoop dat ik dat ga redden.......
. Alleen ben ik onderaan begonnen (omdat ik die kleur garen in huis had) maar dat maakt natuurlijk niets uit. En ik gebruik blauw ipv roze. Als je naar het plaatje kijkt, ben ik bij de ene toer lichtroze, net boven de 3 toeren donkerroze. Wel gezellig haken hoor!