@vagolijntje: Mooi!! Hihi die van mij is eerder een maffia haflinger ofzo.. Noujaa hij is met paint gemaakt .. kan ik niet zo goed dus verwacht er neit teveel van XD
Het lijkt me handig als er steeds iemand gekozen wordt die het thema bepaald, zoals het eerst ook gewoon ging. Dus degene die het thema bepaald kiest de volgende persoon etc. Dan blijft het overzichtelijk.
Het blijft ook overzichtelijk als jij bv Bente elke week een thema op zou geven. Dan heb je het gedoe met dat mensen niet op tijd het thema bekend maken ook niet
k ben echt al heel lang niet meer hier gewees maar ik heb nieuwe psp dus ikk moet oefenen hier mijn hafje:
Fenrir
Geplaatst: 11-02-09 21:49
Dat is ook prima Niek.
Omdat er nu 2 thema's zijn, is het voor nu:
STOER
Volgende keer kan dan haflinger worden, als er nog animo voor is dan.
Als iedereen ermee accoord gaat maak ik elke week het nieuwe thema bekend. Mensen die een leuk thema in gedachten hebben kunnen dat dan evt. naar mij Pb'en.
Prima. Dan hebben we nu woensdag als "thema-bekendmaak-dag"; misschien ook wel handig, dan kunnen mensen ook nog in het weekend aan de slag als het thema al eventjes loopt.
Sodeletuut
Geplaatst: 11-02-09 22:31
Met paint.
melissa_p
Geplaatst: 11-02-09 22:37
hallo, echt knap al die tekeningen. ik ga ook het ook proberen xD ik stuur zo me tekening:P
Aims
Geplaatst: 12-02-09 00:16
Ik denk dat dit wat duidelijkere regels zijn, het ging hiervoor een beetje door elkaar heen! Het blijft dus wel gewoon een week voor elk topic? Het thema Horse Next Top Model ging een beetje snel, of ligt dat aan mij? Morgen maar weer wat tekeningetjes maken!