De Uitslag
Deze keer de uitslag te maken voor mij, met het woord anders. Gelukkig weer veel leuke gedichten deze keer.
* = matig
** = redelijk
*** = goed
**** = heel goed
***** = uitstekend
Niceboy16; Wauw Yannicke. Heel simpel, maar toch heel treffend, heb er eigenlijk niets op aan te merken. Er zit echt een bepaalde 'feeling' in. Heel goed. *****
lovertje13; Jammer van de ongelijke zinnen, dat stoort nogal. Ook zit er niet echt een ritme in. De betekenis is verder wel mooi, maar ook stoort je woordkeuze soms 'zooi' vind ik niet echt een woord voor in een gedicht. **
Esperanca: Heel apart. Aan de ene kant vind ik hem mooi en speciaal, aan de andere kant vind ik er geen 'klank' inzitten. Moeilijk, de betekenis is diep maar het gedicht zelf wat minder. **
Eve_lien; Altijd weer aparte gedichten van jou. Bijzondere opmaak, maar wel erg mooi. Ik hou wel van een subtiele rijm, dus dat stoort me ook niet. Het gedicht treft me echt, en dat vind ik erg belangrijk. Goed hoor. ****
lottehorse; Tsja. Er spreekt zeker wel gevoel uit, maar ik mis het ritme, en de woordkeuze vind ik iets te letterlijk. Misschien nog even oefenen, dan komt het vanzelf goed. **
Elaine; Wauw, spreekt me persoonlijk erg aan. Heel erg herkenbaar, spreekt echt gevoel uit. Mooie subtiele rijm, lekker ritme. Ja, dit is super. *****
_anton_love_; Ik mis een beetje de strofes, en jammer van de ongelijke zinnen. Verder vind ik het nogal een standaard gedichtje, al zit er wel een gevoel in dat me aanspreekt. Jammer dat het einde uit het ritme ligt. ***
_anton_love_ ; De boodschap spreekt me echt heel erg aan, jammer van de ongelijke zinnen. Het gedicht klopt qua opmaak eigenlijk niet, maar het ritme is lekker en de betekenis zo goed dat je dat bijna vergeet. ****
3. Eve_lien
2. Yannicke
1. Elaine 
Echt een super gedicht, heel orgineel, ik ben benieuwd naar het nieuwe woord.