Ik ben ook wel heel benieuwd hoe je bent thuis gekomen en hoe het verder is gegaan, of Tom nog pogingen gedaan heeft om je over te halen? Kun je niet nog wat schrijven? We vallen nu wel echt in een gat zo...Ik ben ook nieuwsgierig hoe je nu in Amerika bent terechtgekomen.
astridastrid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-25 21:52
SUPER LEUK!
Laat ik zeggen: het einde is niet voor niets open !
Goed gedaan meid, wat zal je je sterk gevoeld hebben. Ik heb 12 jaar geleden een einde gemaakt aan ook zo'n vreselijke relatie en toen pas heb ik het besef gekregen: als het niet gaat kan je er gewoon uitstappen en ook dan vergaat de wereld niet. Dat zelfbewustzijn is gebleven, ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.
jij bedankt Astrid. Wat heb je mij de afgelopen tijd aan Bokt gekluisterd gehouden. We volgen elkaar inmiddels op Instagram en ik blijf met liefde op de hoogte van je belevenissen!
Kaitlyn
Geplaatst: 13-10-25 23:27
astridastrid schreef:
SUPER LEUK!
Laat ik zeggen: het einde is niet voor niets open !
Morgen nieuw topic met het volgende verhaal?
Ik vind het zo sterk geschreven, gek hoe je zo in de ban van iemand kan zijn hè? Altijd maar denken dat jij degene bent die alles fout doet, altijd maar excuses moet maken, altijd aan jezelf blijven twijfelen. Blij dat Nina er klaar mee is, maar ook heel benieuwd hoe het verder loopt met haar!
Dit is geen einde, dit is geen einde, dit is geen einde......
Ik ben echt verslaafd aan jouw verhalen. Het is dat het maar gedeeltelijk fictie is, maar voor een boek zou ik zorgen voor een knallend slot, daarom, dit is geen einde, kom maar door met het vervolg.....
Kippenvel. Lekker gedaan!! Zou je het verhaal nog eens kunnen schrijven achter elkaar? Wil het zo graag nog eens lezen in de juiste volgorde. Ga dit enorm missen.
Zo ongelooflijk jammer dat dat het einde was, ik wou nog zo graag nog zoveel meer van je lezen. Ook heel benieuwd wat er eigenlijk na dat open einde is gebeurd.
Ik heb heel graag meegelezen, heel stil, maar heb heel veel respect voor je groei als mens toen, en je groei als schrijfster nu. Mooi gedaan.
Hier ook een stille meelezer. Heb inmiddels al je verhalen op bokt gelezen. Ik heb geen instagram dus volg je daar niet maar wacht gewoon op het volgende wat je op bokt plaatst.
O wow, ze heeft er eindelijk een punt achter gezet! Ik ben ook erg benieuwd of ze toch een duur vliegticket heeft terug geboekt en of hij haar op zijn minst nog terug naar het vliegveld heeft gereden... Maar nu is het einde ook wel erg sterk.
DebGizmo
Geplaatst: 14-10-25 11:22
Neeneeeeneeneenee je mag niet stoppen hoe moeten we nu onze dagen doorkomen
Dankjewel voor het delen van Nina haar verhaal, en hopelijk kunnen we weer snel van een volgend verhaal genieten!
Ja, of een Ze sloeg hem knock out, bekraste zijn auto, verkocht zijn lievelings.... En vloog van dat geld terug naar huis, Dát was een happy end geweest voor mij
IMJ
Geplaatst: 14-10-25 18:27
Sky_As schreef:
Ja, of een Ze sloeg hem knock out, bekraste zijn auto, verkocht zijn lievelings.... En vloog van dat geld terug naar huis, Dát was een happy end geweest voor mij
Ik heb alles met veel plezier gelezen en keek echt uit naar een volgend hoofdstuk, dank je wel!
Ik wens je veel succes in de US en ik hoop dat je daar gelukkig wordt/ bent.
Ook hoop ik zeker dat je blijft schrijven!
Gnome
Geplaatst: 14-10-25 19:38
Sky_As schreef: