Ik lig echt in een deuk om dat filmpje. Is dat vangen van die pet in 1 take gelukt??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik draag ze nu en krijg er leuke complimenten over, echt blij mee! 

Dus als je er nog een paar dagen bent kan je nog scoren!
En die Coolmees pet kan ik wellicht ook nog wel gebruiken. Niets zo vervelend als zon in je ogen
Mariett schreef:Oooh wat leuk Muga! Is dat bij de boekhandel op Texel? Die hebben net een nieuwe bestelling geplaatst, daar zaten de eendjes inderdaad ook tussen. En nu ook de petjes en kauwsenDus als je er nog een paar dagen bent kan je nog scoren!
Ik heb normaal dus een bril op (even af gedaan omdat je anders gelijk Henk in mijn bril zag, met zijn lampje) en ik draag nooit zonnebrillen, vind ik niet prettig. Ik kijk er vooral echt naar uit om hem straks bij veldwerk op te hebben 
Ze gaan ook de petjes daar testen!

Eigenlijk wil ik ze per drie uitgeven maar ik moest toch nieuwe hebben dus ik heb ze gelijk meebesteld. Ik denk dat ik zometeen met 'ik leef met je mees' ga beginnen met een kuifmeesje maar ik heb weinig tijd gehad om te tekenen.

Ik breng je pakketje zometeen weg, hopelijk heb je het morgen al!

, en mijn vader vond de 'In de Ban van de Ringmus' trui zo leuk dat hij ook graag een T-shirt wil hebben. Mijn mok is al verdwenen, want ingepikt door een collega die hem ook wel heel erg leuk vond, dus ik voorzie dat ik de voorraad moet gaan vergroten

Maar wat leuk om te lezen dat je er blij mee bent!