[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:05

_O- _O-
Ik lig echt in een deuk om dat filmpje. Is dat vangen van die pet in 1 take gelukt?? :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 15:18

Dank jullie! Echt zo blij met hoe het filmpje geworden is :D
Het idee had ik in een vaag spraakbericht op de fiets onderweg naar mijn paard aan mijn vrienden gepitched en ze vonden het meteen helemaal leuk, Henk had gelukkig wel een goede zaklamp (gisteren kwam ik erachter dat het een zaklamp op z'n hoofd is, nog beter). Rosan filmt en gooit de pet en hoewel ze moest multitasken ging het eigenlijk heel goed! Ik kan niet zo goed vangen maar ze heeft op softbal gezeten dus het gooien ging super. Is maar op één take mis gegaan :)

En de kauwsen :D Ik draag ze nu en krijg er leuke complimenten over, echt blij mee!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 15:22

Het filmpje is te gek. Maar die kauwsen zijn echt geweldig geworden <3

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 16:51

Afbeelding

Kijk waar wij waren zaterdag. Zo leuk! Helaas nog geen kauwsen daar maar wel een kaart voor de collega van mn man met een pasgeboren baby meegenomen. Helaas de laatste want een andere collega krijgt ook al gauw een baby dus we wilden er 2.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 17:49

Oooh wat leuk Muga! Is dat bij de boekhandel op Texel? Die hebben net een nieuwe bestelling geplaatst, daar zaten de eendjes inderdaad ook tussen. En nu ook de petjes en kauwsen :) Dus als je er nog een paar dagen bent kan je nog scoren!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:08

Wat heeeerlijk die Kauwsen :D En die Coolmees pet kan ik wellicht ook nog wel gebruiken. Niets zo vervelend als zon in je ogen _O-

Mijn vriendin was trouwens erg blij met het kaartje waarmee ik haar wou duidelijk maken hoeveel ik van haar kauw, ehm, hou ;)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:08

Mariett schreef:
Oooh wat leuk Muga! Is dat bij de boekhandel op Texel? Die hebben net een nieuwe bestelling geplaatst, daar zaten de eendjes inderdaad ook tussen. En nu ook de petjes en kauwsen :) Dus als je er nog een paar dagen bent kan je nog scoren!

Klopt! Morgenmiddag weer naar huis... ben je zo snel? Anders zijn we hier in Juli weer gelukkig!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-25 19:46

Jaa wat leuk Kaat! En ja herkenbaar dus, die zon in je ogen :+ Ik heb normaal dus een bril op (even af gedaan omdat je anders gelijk Henk in mijn bril zag, met zijn lampje) en ik draag nooit zonnebrillen, vind ik niet prettig. Ik kijk er vooral echt naar uit om hem straks bij veldwerk op te hebben :)

Ik heb het vandaag opgestuurd Muga, dus nu is het in handen van PostNL! Wie weet zijn ze vlot en brengen ze het morgenochtend al. En dan moet de boekhandel ook tijd hebben om de boel uit te pakken en in het schap te zetten natuurlijk :) Ze gaan ook de petjes daar testen!

Ik heb ze ook een nieuw jasje gegeven zodat ze mooi staan in winkels :)
Afbeelding

Heb ik de schetsen eigenlijk wel eens laten zien?
Afbeelding

Ik heb een hele buts kaartjes besteld, ook maar gelijk de twee nieuwe meegenomen :D Eigenlijk wil ik ze per drie uitgeven maar ik moest toch nieuwe hebben dus ik heb ze gelijk meebesteld. Ik denk dat ik zometeen met 'ik leef met je mees' ga beginnen met een kuifmeesje maar ik heb weinig tijd gehad om te tekenen.

En.. bij een volgende batch petjes twijfel ik of ik ook voor de hip hop zou gaan. Misschien hebben ze wel metallic draad voor de ketting.. Iedereen die hem ziet vindt hem geinig maar veel mensen weten niet wat een hop is.
Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 19:48

Hij is leuk.

En mooie reden voor mensen om hop te googelen.
Een beetje vogelkenner kent hem in ieder geval wel.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-25 22:55

Ja toch? Ik denk dat ik er een paar mee ga bestellen als het zo ver is.

De kuifmees :) Ben blij met deze!
Afbeelding

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 08:44

Wat een leuke updates allemaal!
Tof je filmpje van de raaf. En het filmpje met de coolmees is echt heel leuk!
En dan ook nog die kauwsen. Kan me voorstellen dat daar veel liefhebbers voor zijn. Zo leuk!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 09:34

Ik heb heel lang op m'n handen gezeten bij het lezen van dit topic, maar de kauwsen vond ik zo tof, die kon ik niet laten gaan. Ik heb ook gelijk wat andere dingetjes besteld. Ik ben heel erg benieuwd! Ik vind het zo leuk om dalijk dingetjes in huis te hebben waarvan ik vanaf de zijlijn mee heb mogen kijken naar het ontwerpproces, dat maakt de producten eigenlijk extra leuk. :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-25 19:33

Dankjewel Ievie! Heel leuk, je enthousiasme :D

Super leuk Lau! Ik zag al iets langs komen, altijd leuk als er dan een boktnaam aan vast zit :) Ik breng je pakketje zometeen weg, hopelijk heb je het morgen al!

De nieuwe kaartjes zijn ook besteld, misschien krijg ik ze morgen al als ze vroeg genoeg komen, anders moeten we nog even (on)geduldig wachten.
Ik denk dat de volgende drie kaartjes de volgende worden:
'Hop eens langs'
'Je bent fazantisch' (als een dankjewel-kaartje leuk denk ik, beetje als de ekster)
En 'groehoetjes uit/van'.

Als ik er dan nóg drie leuke vind heb ik er 24, genoeg voor een grote vloerdisplay. Maar kwaliteit voor kwantiteit :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-25 18:25

Afbeelding

Yes! Morgen goede foto's maken :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 16:25

Oh wat zijn ze weer leuk! <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 16:27

Awww leuk!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-25 22:29

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daar zijn ze :D Blij mee! Ik wilde ze weer op takjes hebben omdat de eerste 6 (bijna) allemaal op takjes zaten, en dat vond ik toch wel leuk.

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:31

Yes, ze zijn er! Ik heb gelijk een paar kaartjes + een notitieboekje besteld! *\o/*
De “ik leef met je mees” is voor een vriend van ons die leukemie heeft en de komende weken waarschijnlijk heel beroerd van de chemo in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat hij hem een beetje opvrolijkt :j

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-25 14:48

Ben je de eerste met de nieuwe kaartjes in huis :D

Maar pfoe wat heftig Dido, het doel was inderdaad om hem liefdevol en luchtig te hebben, hopelijk vindt hij hem leuk.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 14:57

De hiep hiep hoeraaf roept mij. Mijn moeder gaat altijd vogels spotten. Ze is alleen nog lang niet jarig maar boeiend :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 14:59

Wat zijn die nieuwe kaartjes leuk! <3

Hier mocht ik vorige week mijn bestelling in ontvangst nemen, maar ik was niet thuis, en dus stond het arme pakketje meer dan een week op me te wachten. ;(

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb alles gelijk in gebruik genomen, en iedereen vindt het zo ontzettend leuk. Ik heb nog nooit zoveel enthousiaste reacties gehad van mensen. Het kaartje "Eendje erbij" zorgde zowaar voor kraamtranen bij de ouders, en de boekenleggers zijn erg fijn, en een goed formaat, zeker voor wat grotere boeken.

De Must krijgt heel erg veel complimentjes van iedereen :D, en mijn vader vond de 'In de Ban van de Ringmus' trui zo leuk dat hij ook graag een T-shirt wil hebben. Mijn mok is al verdwenen, want ingepikt door een collega die hem ook wel heel erg leuk vond, dus ik voorzie dat ik de voorraad moet gaan vergroten :))

En Mariett, het allerleukste vond ik nog wel het lieve schetsje dat erbij zat, ik herkende haar gelijk, heel erg bedankt <3

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 15:20

Zo fijn om eindelijk eens ruim op tijd te weten wat ik voor moederdag wil kopen :D
Die sokken zijn moooooi!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 17:47

Oh die persoonlijke tekening erbij, wat een lief gebaar <3

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-25 13:54

Jaa wat leuk Lau! Sneu, zijn al je spulletjes ook gelijk ingepikt :+ Maar wat leuk om te lezen dat je er blij mee bent! :D

Dankjewel Selina! Jaa voor Moederdag is een hoop ook wel heel geschikt denk ik, helaas heeft mijn moeder al zo veel, of alles in ieder geval al gezien :+

Jaa soms heb ik wat tijd over Danielleeee_, en helemaal als ik weet naar wie hij gaat maak ik er soms iets kleins bij. Op de verpakking of erin. Altijd leuk om te doen :D

Slechte, slechte foto, I know. Beetje donker in mijn kamer en ik wil hem niet mee naar buiten nemen omdat ik hem pas bij mijn diploma-uitreiking echt aan wil. Maarrr de kauwenjurk is klaar! En hij zit zo mooi, ben er heel blij mee!
Afbeelding

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 14:12

Die is gaaaaf! Daar ga je de show mee stelen <3