[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:19

Silly1972 schreef:
Avalanche81 schreef:
Ik had de auto gepakt, mijn spullen en kalmpjes naar huis gereden. Maar dan is het verhaal zo kort :=

Ze weet nog niet eens hoe ze hem in zijn 2 moet zetten of wat ze moet tanken _O-

In de 1 de autosnelweg op :D +:)+ _O-

Ashleytjuhh

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:20

die kan ook meerijden met de slechtste chauffeur van Nederland :))

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:37

Nou ze kwam wel een stad uit zonder les. Vind het best knap zonder afslaande motor of ongelukken enzo

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:38

Ts volgende keer willen we graag meer details over het auto rijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:19

Ik besluit op de computer te kijken, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen. Morgen om 09:00 gaat de eerste bus richting de stad. Uiteraard kan ik ook een taxi bestellen maar dat vind ik te duur.

Gelukkig is er een lopend buffet in het restaurant en kan ik daar, mooi van genieten. Eenmaal in het restaurant, zie ik dat het rustig is. Een paar toeristen en vooral wat oudere mensen, zitten rustig te eten met elkaar. Het voeld goed even rust te hebben.

Ik besluit om na het eten even op Hyves te kijken. Wie weet heeft Vera nog wat gezegd. Eenmaal ingelogd zie ik inderdaad een bericht staan:

"wie ben jij?" staat er.

Ik typ terug dat ik dit niet wil zeggen i.v.m mogelijk gevaar.

Zodra ik terug getypt heb, krijg ik een reactie terug:

"Ben jij Fleur?"

Ik besluit maar niet verder meer te reageren. Straks gaat ze verklikken wie ik ben of wordt er via het ipadres van de computer naar mij gezocht.

Misschien is het ook wel een goed idee, om te kijken of ik mijn ouders kan contacten, bedenk ik. Hoe heet ookalweer het park waar ze verblijven? Helaas lukt het mij niet te herinneren waar ze zitten. Balen!

De volgende dag sta ik al vroeg op voor het ontbijt en besluit ik alle spullen in de auto te doen en uit te checken. Eerst maar met de bus richting Jeff.

Dit keer heb ik een lange jurk van de oudere zus van Jeff aan die mij leuk staat. Nu ik even tijd voor mezelf gehad heb, voel ik mij een stuk beter.

Gek eigenlijk, een paar weken terug voelde ik mij altijd gewoon rustig.

Na ruim één uur rijden in een trage bus, ben ik dan eindelijk in de stad en kan ik overstappen naar een kleine bus richting het ziekenhuis. Zodra ik dichterbij kom begint mijn hart weer harder te kloppen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:45

Meer meer meer :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:48

Bij de balie probeer ik in het Engels zo goed mogelijk uit te leggen wie ik zoek. Uiteindelijk wordt ik naar de afdeling doorverwezen, waar hij zou moeten zijn.

Zodra ik de kamer binnen stap, zie ik Jeff op het bed zitten. Hij heeft zijn linkerarm in een verband."Hey!", zeg ik zachtjes.

Eerst schrikt Jeff bij mijn binnenkomst en daarna zie ik hem stralen. "O, Fleur, ik heb mij zo zorgen gemaakt om jé, kom hier."roept Jeff blij

"Ik om jou!", zeg ik terwijl ik Jeff zo voorzichtig mogelijk probeer te knuffelen.

"Wat heb je?", vraag ik.

"Ik denk dat ik mijzelf gesneden heb met het mes, dat ik jou mee sleepte, er zit een diepe snijwond bij mijn elleboog en ik had het mes op links in mijn handen." Heel stom, ik dacht eerst dat ik geraakt was zoveel bloed."

"Ze wilden mij al naar huis sturen, maar omdat ik niet weet hoe ik jou kan treffen heb ik het uitgesteld. Ik hoopte aldat je zou komen!" "Na het middageten moet ik hier echt weg, hebben de zusters gezegd."

"Nou, dan gaan we toch?", zeg ik
"We gaan met de bus richting het hotel en kunnen vanaf daar met de auto verder reizen. "Of mag je nog niet rijden?", vraag ik.

"Nee, ik kan wel rijden", antwoord Jeff.

Eenmaal buiten voeld het fijn weer samen te zijn. Ik vertel Jeff alles wat ik beleefd heb en val vervolgens bijna in slaap, tegen de schouder aan, van Jeff.

Zodra we weg kunnen met de auto, besluit Jeff gelijk door te rijden richting Italië.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:51

Nou, weer herenigd met haar droomprins!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:54

pmarena schreef:
_O-

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:55

Oooh, en dan hoort hij dat de drugs weg is en flipt ie

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:55

Die is snel herrezen :D Benieuwd hoe lang het duurt voor hij zijn mes en drugs mist...

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:25

Wordt een gezellig gesprekje denk ik zo.....

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:17

Nou inderdaad, dat wordt nog een heel avontuur denk ik

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:18

OMG ze gaan gewoon door, geen schotwond? Jeetje.....

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:20

pmarena schreef:

Echt haar sprookjes prins op het witte paard poeder!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:34

Hannanas schreef:
pmarena schreef:

Echt haar sprookjes prins op het witte paard poeder!

Oeps :+
Maar hey, tinkerbel en peter pan hadden ook poeder en daar zegt niemend dan niets van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:53

"Ben je nog van plan contact met de groep te houden?", vraag ik als we Italië binnen rijden." Jeff kijkt voor zich uit en zucht even, alvorens hij antwoord geeft;

"Ik heb nog drugs en zou nog 800 euro moeten vangen, maar dan stop ermee," zegt Jeff.

Nou, lekker dan, bedenk ik mij, dat Jeff ondanks dit nog contact met de groep zou willen hebben...
Dan bedenk ik mij, dat ik de drugs natuurlijk, weg gegooid heb..

"Ik weet niet of je nog drugs hebt" , zeg ik en Jeff kijkt mij verschrikt aan....

"Wat?", je hebt het toch niet weggegooid?" Jeff zijn ogen worden groter.

" Tuurlijk wel! ", zeg ik zo laconiek mogelijk." Wat dacht je zelf? "," Ik ga echt niet in een auto vol drugs rondrijden hoor! "
" Oja, en het mes is ook weg", zeg ik terwijl ik naar Jeff glimlach, om de sfeer positief te houden.

"Wat is daar grappig aan?" vraagt Jeff terwijl hij mij boos aankijkt.

"Eh, niks..zo bedoel ik het niet, maar het is wel beter toch?"

"Weet je hoeveel geld dat is?", vraagt Jeff "vergoed jij dit?"

"Nee, sorrie Jeff, maar dit is wel beter zo, je kan ook beter met de groep kappen." zeg ik.

"Dus jij denkt dat je hier zomaar uit kunt stappen?", zegt Jeff en hij vervolgt;"lekker naïef ben je!"

"Het is dat ik geld van hun krijg, was dit andersom, dan was er helemaal een probleem geweest", en ze willen nog steeds die camera hè!"

"Ja, maar zolang ze ons alsnog aanvallen, valt er weinig te bespreken met ze, is het niet?" zeg ik terug. "Daarbij vind ik dat we de politie moeten inschakelen."

"Dacht het niet!" zegt Jeff "zodra er één vrij komt, worden we alsnog gepakt",of ze laten ons vanuit de gevangenis door een ander pakken, "..als ze al veroordeeld worden!"De irritatie van Jeff is duidelijk hoorbaar.

"Nee, Streep... ik zou zaken moeten doen met de hogere hand, deze groep aan te pakken om mijzelf en jou veilig te stellen nu! "

"Nee!", zeg ik "dat ga je niet doen", ik ben het zat te vluchtten steeds. " Jij gaat gewoon werken voor je geld en we geven de groep gewoon aan!"

Jeff zwijgt en rijdt door, zonder verder ook maar iets te zeggen. De sfeer voelt ongemakkelijk en dit is juist wat ik niet wil tussen ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 14:22

Ik besluit maar gewoon een CD van Jeff aan te zetten en te vragen wanneer we gaan lunchen. Jeff wilt pas eten als we in Milaan zijn, omdat hij daar als eerst, wilt overnachten.

Na een paar uur zijn we dan eindelijk in Milaan. Het is inmiddels al na 20:00 en ik heb enorme trek. We besluiten na ingechecked te zijn, een pizza in de stad te eten. Dat is goedkoper, dan in het hotel.

"Kom," zegt Jeff en hij pakt mijn hand vast. "Morgen ga ik met jou naar de juwelier", en ik wil je ook wat vragen Streep"...

Jeff kijkt mij ernstig aan. We staan op een prachtige brug met uitzicht over de stad. Nu ik weer in zijn blauwe ogen kijk, zou ik hem het liefst willen kussen.

"Ik weet dat ik niet al te lief voor je geweest ben, de laatste tijd," zegt Jeff "en dat spijt mij"..

"Zou je asjeblieft weer mijn vriendin willen zijn?"

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 14:54

Ahhh meer! Vind het toch wel schattig dat die zo zorgzaam is

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:21

Dacht ik heeeeel eventjes dat hij haar zou vragen om te trouwen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:23

Nou ik schrok er ook even heel erg van, dat zou wel een sterk staaltje belachelijk zijn geweest :oo
Maar dit vind ik ook al een beetje raar hoor.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:36

ik denk dat het effectief wel zo is met drugsgebruikers. Net 2 persoonlijkheden, afhankelijk van of ze wel/niet hebben gebruikt.

Hopelijk vindt de bende ze niet weer! Misschien moeten Jeff en Fleur eerst even andere gsms kopen. TS weet vast een goede winkel daarvoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:44

Poekkie schreef:
ik denk dat het effectief wel zo is met drugsgebruikers. Net 2 persoonlijkheden, afhankelijk van of ze wel/niet hebben gebruikt.

Hopelijk vindt de bende ze niet weer! Misschien moeten Jeff en Fleur eerst even andere gsms kopen. TS weet vast een goede winkel daarvoor :)

Ja, alleen kom je daar vaak ook van die rare types tegen, die op zoek zijn naar een nieuwe camera. :D

En als je dan vraagt waar het product vandaan komt, is het van een vrachtwagen gevallen.. :P

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:01

miesnaom schreef:
Ahhh meer! Vind het toch wel schattig dat die zo zorgzaam is

Neeee meen je niet, alles behalve zorgzaam is die banketstaaf 8)7

Spannend of Fleur zich laat paaien voor de juwelier.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:12

Talietjuh schreef:
Poekkie schreef:

Ja, alleen kom je daar vaak ook van die rare types tegen, die op zoek zijn naar een nieuwe camera. :D

En als je dan vraagt waar het product vandaan komt, is het van een vrachtwagen gevallen.. :P

_O-
Of toevallig gevonden in de kamer van hun broertje.