Topic over plannen gelezen, gekeken voor Mascha planner, maar dat was t ook niet helemaal..
Dus toch maar een bullet journal proberen! Ben alleen niet zo creatief, dus weet niet of t wat wordt

Edit: Net besteld, krijg m donderdag binnen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoycexEnya schreef:Lekker uurtje bezig geweest.
Dit is het tot nu toe! Volgende maand komt panic attacks en paarden op aparte pagina.
Index
[img]m/rYSBiG.jpg[/im g]
Maand overzicht Juli
[img]m/e9zzNR.jpg[/ img]
6 month in pixel, heb ik deel overgenomen van foto hier, vond wel handiger dan smileys![]()
[img]m/z2fJpv.jpg[/ img]
Panic attacks
[img]m/GRInYE.jpg[/img ]
En paarden logboek achtig
[img]m/Iatuaw.jpg[/ img]
Wil gewoon streepjes zetten volgende maand, vind ik wat mooier dan helemaal inkleuren en drukt door naar vorige pagina
Ik plaats alleen Maand overzichten en geen week en dag planningen.
Komen nog wel dingetjes bij denk ik
Biebz schreef:[ [url=m/UsWhkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vandaag gekocht
[ [url=m/BZGSci.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook al een begin gemaakt!
Nu even bedenken hoe ik hem verder wil indelen.
JoycexEnya schreef:Ik had voor gekozen geen week of dagplanningen te maken maar heb nu alleen maand overzicht. 6 month in pixel en paniekaanvallen en paardenlogboek dat zijn 3 pagina's opzich best saai.
Maar mijn dagen zijn hetzelfde als iets anders moet vergeet ik het wel snel zoals dingen op de post doen enzo. Dus twijfel wel op week planningen te maken, maar doe elke dag hetzelfde. Afspraken zoals alleen les staat ook al op die maandplanningen en doe eigenlijk nooit anders dan elke dag. Ik sta op, ga naar de paarden, afwasmachine uitruimen en stofzuigen douchen werken van ma tm di en do tm vr van 1 tot 4 werken en wo van 09.00 tm 12 werken. Serie kijken of iets anders paarden en zo elke dag.
Maar 3 pagina's steeds is ook niks aan denk ik