iemand die iets wil doen met foto's van mijn paardje (ruin-1m75-vos-bwp) stuurt maar een pb en krijgt dan foto's die ie wil. soort foto's kunnen aangevraagd worden, je mag er alles mee doen (tekenen-schilderen-bewerken-...) maar ik zou wel graag een mailtje krijgen met het eindresultaat xx
_Denise_
Geplaatst: 25-02-11 00:25
Wat anders dan een standaard portret pose:
lotte002
Geplaatst: 25-02-11 09:53
iemand die mijn knapperd wil tekenen/schilderen.
bloempjess
Geplaatst: 25-02-11 13:45
Iemand die mijn verzorgpaard Carly wilt tekenen/schilderen?
Misschien wél handig om er even bij te zetten dat andermans rechten op die foto's (behalve de bovenste) rusten, Veronique
Bij deze mijn licentie omschrijving voor die bovenstaande foto's: Ze mógen nagetekend worden voor privé gebruik van de kunstenaar. Maar het resultaat mag alleen na betaling opgenomen worden in een publiek portfolio of andere publicatie door de artiest.
Bloempjeh_
Geplaatst: 27-02-11 17:44
Hey,
na een lange periode als stille bewonderaar van de prachtige werken, waag ik ook eens mijn kans. Unica en ik vormen ondertussen al 4 jaar een combinatie dus het was ontzettend moeilijk om een keuze te maken voor een leuke foto. Ik heb er dus een heleboel staan, ook omdat sommige niet helemaal optimaal zijn qua belichting (denk ik toch, maar wat ken ik er nou van )
(Ik heb ook interesse om de tekening achteraf gewoon over te kopen)
* Deze is een persoonlijke favoriet van mij. Mijn moeder kreeg hem ooit op wedstrijd snelsnel in haar handen en ik heb helaas nooit geweten wie de foto gemaakt heeft. Ik veronderstel dat hij heel moeilijk is om te tekenen, omdat het een foto van een foto is.. Zie Foto
Zou iemand deze leuke merrie willen tekenen/verven??:D
Alvast heel erg bedankt
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 27-02-11 22:08
Romy_Amor
Geplaatst: 27-02-11 22:22
Hoi!!!!!!
Wie zou deze willen natekenen? Uitdaging denk ik. En ik zou het super leuk vinden!! Zouden jullie aan mij willen laten weten of je hem gaat tekenen, zou ik suuuper leuk vinden!!!
Paan
Geplaatst: 01-03-11 13:57
Ik zou ook wel graag eens een mooie tekening oid van mijn paard willen hebben. Bij deze een van mijn favoriete foto's van hem.
Eventueel zou ik de tekening wel willen overnemen als ik hem gelijkend vind. Laat mij het even weten als je er aan begint, dan houden we contact. Ben erg benieuwd!!!!
Misschien dat iemand aan een van deze foto´s een uitdaging heeft? ik zou ook wanneer ik de tekening mooi en gelijkend eventueel willen over nemen voor een kleine prijs . foto's zijn op groot formaat beschikbaar.