Ik denk dat ik hem gewoon zo doorhaak en dan idd met de rand eromheen gewoon ff goed ga spannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Nog een klein stukje te gaan en een hoop draden weg te werken, einde komt in zicht. Dan gaat die naar een nog ongeboren meisje
[ Afbeelding ]
Kiimm_ schreef:Nog een klein stukje te gaan en een hoop draden weg te werken, einde komt in zicht. Dan gaat die naar een nog ongeboren meisje
[ Afbeelding ]
Faelivrin schreef:Dat ik dit topic niet eerder ben tegen gekomen! Ook ik ben fanatiek haker!
Janine1990 Ooh, een 2 persoons deken? Heftig! Wat voor steek?
Kimm_ Heel gaaf! Werkt dat een beetje met zo’n pixel deken? Nog nooit gedaan. Gewoon corner to corner?
Yonker Die steken van de droomdeken trekken nogal, al had ik niet zoveel verschil als jij hebt. Maar als je goed blockt en daarna rand haakt zou het denk ik nog wel een beetje bij moeten kunnen trekken. Volg je wel het patroon qua maat haaknaald? Daar zit ook veel verschil had ik al gauw door.
Mirtedl Prachtige mozaïek deken! Echt heel gaaf!
Sani Tof de Scheepjes cal! Het is dat ik we nog 1 heb liggen maar anders.. Haha.
Ik heb vandaag ook eindelijk een project af kunnen ronden, bijna letterlijk bloed zweet en tranen maar hij hangt! De Unicorn mandala, met 3 bollen Scheepjes Whirl. Hij is 1,50m doorsnede en mooi rond (al lijkt dat op de foto niet zo, krijg hem op 1 of andere manier niet rond op de foto door perspectief ofzo!)
[ [url=m/gD5Gin.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CF2f9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yonker schreef:@Fealivirin ja ik volg het patroon qua haaknaaldenIk moet zeggen dat ik het niet door had tot ik het deken plat legde op de grond dus ik ga gewoon lekker zo door
In gebruik zal je denk ik weinig merken van het gebobbel dus vind het wel prima. Het blijft toch handwerk en moet ook niet vergeten dat het mijn eerste deken is
En wowwwwwwwww wat gaaf die mandala
Faelivrin schreef:Nee, je ziet het niet als hij af is. Tel je je steken ook? Ik deed per 10 of 20 steken een markeerder zodat ik geen steken af snoepte, dan krijg je ook van die ‘happen’ uit de zijkant namelijk. En tellen is natuurlijk bijna geen optie op zo’n breedte, dan maar steekmarkeerders haha. Mijn deken is uiteindelijk zo geworden, geloof dat hij ruim 1,5 bij 2 was ofzo. Beetje groot uitgevallen.
[ [url=m/sazk7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faelivrin schreef:Janine1990 Ah ja een sprei dat bedoel ik haha. Heeeel lang werkje dus nog. Kun je niet iets kleins tussendoor pakken zodat het niet gaat vervelen?
Kimm_ Had je een bestaande pixel patroon of op welke site heb je om gezet? Ik kan niet echt een fatsoenlijke site vinden.
[ Afbeelding ]