Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Oh mooi! Welk patroon is dat!
__Sannne schreef:Er komt weer een nieuwe Scheepjes CAL. Ben echt super benieuwd. Zou wel graag een CAL mee willen doen maar vind de meeste niet zo mooi.
Ik kwam gisteren trouwens een cursus haken tegen bij de NHA voor 300 euro.Sorry maar wie doet er nou zo'n cursus voor zo belachelijk veel geld als er ook gewoon gratis tutorials op Youtube staan.
__Sannne schreef:Er komt weer een nieuwe Scheepjes CAL. Ben echt super benieuwd. Zou wel graag een CAL mee willen doen maar vind de meeste niet zo mooi.
Ik kwam gisteren trouwens een cursus haken tegen bij de NHA voor 300 euro.Sorry maar wie doet er nou zo'n cursus voor zo belachelijk veel geld als er ook gewoon gratis tutorials op Youtube staan.
Ladybird schreef:__Sannne schreef:Er komt weer een nieuwe Scheepjes CAL. Ben echt super benieuwd. Zou wel graag een CAL mee willen doen maar vind de meeste niet zo mooi.
Ik kocht een pakket voor 3 euro bij de Hema om daar mee te beginnen. Vriendinnetjes en YouTube deed de rest.
Over die scheepsjescal: ik krijg met m’n huidige CAL al niet klaar om hem helemaal in 1 week te doen. Ik ben echt langer bezig denk ik.
Yonker schreef:Wow 300 euro is wel echt belachelijk veel![]()
O die is gaaf Marlies![]()
Ik heb hier week 1 van de droomdeken af, alleen die draadjes wegwerken... wat een hel is dat