Inspiratie gevraagd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Ik kan hier goed merken dat ik inmiddels een stuk handiger ben qua haken dan toen ik dec/jan begon haha! Deze tweede Ardith gaat echt véél sneller dan de eersteHeb de eerste twee delen al klaar (het mandala gedeelte) en ben begonnen aan deel drie. Heb alleen helaas niet genoeg van het garen wat ik daar voor ga gebruiken, dus moet na morgen vrees ik wachten tot mijn nieuwe bestelling binnen komt. Beetje jammer, maar helaas.
[url=m/npXkha.png]Afbeelding[/url]
MarliesR schreef:Oh wel lastig ook met zoveel kleurtjes al in het garen zelf. Heb je voor jezelf wel al een bepaald type iets wat je leuk vindt om te hebben danwel maken?
Als je wel meer de amigurumi kant op wil zou je het eventueel nog kunnen combineren met een neutrale kleur (wit/creme?) en dan dit kleurige garen gebruiken voor de vlekken/streken/etc.?
Ik heb bijvoorbeeld nog een WIP liggen voor een zebra op basis van het Paardje Piem patroon;
(ben nog niet zo ver, maar voor het idee).
[ [url=m/ugQr0W.png]Afbeelding[/url] ]
Yonker schreef:Wow mooie dingen hier!
Ik meld me hier ook weer, ik wil het haken weer oppakken na 2 jaar niet gehaakt te hebben. Ik wil eigenlijk het liefste een deken maken en heb het droomdeken 3.0 in gedachten van wolplein..... alleen dat pakket is 100 euro... slik... iemand ideetjes voor miss wat goedkoper wol of is het toch het verstandigste dat pakket gewoon te kopen?
Bnet schreef:Oh echt fantastisch die pootjes!
MarliesR, ja
Ik ben nog steeds bezig met de Meu Mundo mandala, heb snel tussendoor twee kattenspeeltjes gehaakt voor de kittens die dit weekend komen en ik ben begonnen aan een kraamcadeautje
__Sannne schreef:Yonker schreef:Ja ik heb hem gewoon besteld!! Hoop alleen zo dat ik t ook ga afmaken maar ik ga ervoor. Morgen komt het al als het goed is
Zo'n groot bedrag eraan uitgeven kan ook extra motivatie zijn om hem af te maken!
Wendy_Komen schreef:Dames help! Ik heb 4 van deze bollen gekregen van mijn moeder, maar kan maar niets leuks bedenken om te haken...
Inspiratie gevraagd!
[ [url=m/p7fZAz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yonker schreef:__Sannne schreef:
Zo'n groot bedrag eraan uitgeven kan ook extra motivatie zijn om hem af te maken!
Haha ja ik hoop hetHeb iig goede hoop dat ik hem wel af maak ook als is het miss pas over een half jaar of een jaar. Hoe lang doen jullie over een deken??
mirtedl schreef:Yonker schreef:Ja ik heb hem gewoon besteld!! Hoop alleen zo dat ik t ook ga afmaken maar ik ga ervoor. Morgen komt het al als het goed is
Leuk! ik ben ook bezig met de droomdeken 3.0
Heb ik 2 dagen ongeveer de halve deken gedaan![]()
![]()
Nu even op pauze want ik moet eerst wat andere dingen afmaken haha