Olieverf op doek, 24 x 30 cm.
Taxeren doe ik nu direct

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fnanne schreef:Pagina 34
@ [naam]: vind je 'm zelf niet mooi dan??
Ik wel50.00
Rebeccaa schreef:SanneKyla; Ja ik oefen idd nog. En teken gewoon afentoe, was gewoon even benieuwd
.
aliesjeh schreef:@ SanneKyla en [naam] : bedankt voor jullie taxaties!het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!
Citaat:[naam] : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110
Plaudar schreef:aliesjeh schreef:@ SanneKyla en Plaudar : bedankt voor jullie taxaties!het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!
Ik vind dit inderdaad erg leuk. Je kunt misschien wel een beetje uitproberen. Zo kom je vanzelf tot de ontdekking wat het best bij je past en wat je prettig vind werken. Zo creëer je je eigen stijlCitaat:Plaudar : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110
Citaat:1. heel mooi! mooie kleuren ook! het enige wat ik niet helemaal snap is of je aan de linker-boven kant nu wel of niet een stukje gezicht ziet. als dat wel zo is zou ik het denk ik mooier vinden als er wat meer wit-achtig in zou zitten. maar echt super mooi! €110