[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:25

Ik wou dit schilderij eerst niet plaatsen maar omdat het blijkbaar toch mooi werd gevonden doe ik het toch stiekem Clown

Afbeelding

Olieverf op doek, 24 x 30 cm.

Taxeren doe ik nu direct Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:31

Evelijn: Lekkere details, jammer van het niet helemaal in verhouding zijn van de tekening. 20,-

Wendy15 (paard): Hier en daar vind ik je tekening iets hard overkomen. Iets meer contrast was leuk geweest (meer highlights). 20,-

Wendy 15 (bloem): Mooi kleurgebruik. Jammer van het kleine formaat. 10,-

Colorado: Je tekening komt iets krasserig over. Ook mag er iets meer detail in. 10,-

Nevony: Ik heb totaal geen verstand van digitaal tekenen. Wel vind ik hem erg mooi geworden. Ik vind hem hier en daar nog iets streperig, dat vind ik jammer. 80,-? En ook ik ben wel benieuwd wat je er voor hebt gekregen, ik heb er namelijk geen idee van hoe hoog de prijzen liggen van digitale werken.

Evelijn: Z'n hoofd lijkt iets te dik? Maar dat kan aan mij liggen. Er zit een fijne diepte in en die ogen springen er echt helemaal uit. 30,-

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:12

Tijd om weer eens wat bij te taxeren Lachen

Pagina 30
@ Nevony: nette tekening, niet helemaal correct wat betreft de anatomie. Het geheel oogt nog erg donker, zouden meer verschillende tinten in verwerkt kunnen worden waardoor het totaal helderder zou worden. 10,00 Geld, geld!

@ Sprietlover: Het begin is er, maar hij klopt nog niet helemaal. Heel goed kijken en heel veel oefenen is het advies. Daarnaast kan je proberen wat meer met licht/ donker te gaan werken.

@ _lucy_: hele knappe tekening, correct portret. Staat mooi op zich Ja
25/30 Geld, geld!

@ Astrid: volgens mij heb ik betere van je gezien Ja

@ _Jennifer_: nette tekeningen, al zijn ze nog niet helemaal kloppend.
10,00 Geld, geld!

@ JoSav: beide geweldige werken, eerlijk waar. Zou ze zo in huis willen hebben hangen en er uren naar kijken. Beiden minstens 300,00 $

Pagina 31
@ Welshjesgek: jammer dat de foto niet scherp is Knipoog Wat ik kan zien ziet er al goed uit, maar ik zou nog even flink gaan oefenen Ja

@ Loizy: je tekeningen zijn nog erg omlijnd waardoor ik het idee heb naar een kleurplaat te kijken. Dat kan heel goed werken, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer. De eerste vind ik beter dan de tweede, maar voor beiden zou ik -persoonlijk- nog geen geld over hebben Lachen

@ Rinske: lekkere losse stijl, knap neergezet. Plezier straalt van dit werk af Lachen
50,00 (+) Geld, geld!

@ Saskiakefie: er zitten al mooie details in Ja maar het geheel zo gefrutseld in een schetsboekje, daar kan ik nog geen waarde aan verbinden Knipoog

@ _SteR_: mooie opzet (zou zelf erg benieuwd zijn naar een gekleurde versie) Knipoog
25,00 Geld, geld!

@ khirshanta: wat Lontje ook zegt, de foto's zijn onduidelijk en dat doet je werk geen goed...
Kan er zo niet veel over zeggen...

@ Lianne_tV: ook jouw foto is wat onduidelijk helaas...

Pagina 32
@ Evelijn_: dit is absoluut mijn favo werk van jouw hand Ja helemaal super.
Als het moi en mijn paardje zou zijn: 50,00 Geld, geld! minstens.

@ _lucy_: je vorige werk vond ik persoonlijk beter, hoewel de haarpartij hier ook weer geniaal is neergezet Ja 20,00 Geld, geld!

@ Nevony: mooi werk Ja 15,00 Geld, geld!

@ Rinske: erg gaaf, subtiele schaduwen op de wang zijn Lovers neusje wat minder...
Heel mooi portret, kleuren ogen ook erg prettig! 100,00 Geld, geld!

@ Evelijn_: ik vind het zo knap wat jij allemaal neerzet Bloos!
Lief portret Ja 30,00 Geld, geld!

Pagina 33
@ Plaudar: net portret, gaaf met het vak zo Ja had iets meer contrast in gemogen wat mij betreft Ja
25,00 Geld, geld!

@ Evelijn_: Lovers heerlijk bekkie Ja
25,00 Geld, geld!

@ Wendy: manier van afsnijden is het niet helemaal imo, maar wat heb je het totaal onwijs lekker neergezet! 40,00 Geld, geld!
De bloem vind ik zelf ietsje minder... 20,00 Geld, geld!

@ Colorado: je hebt het totaal wel heel kort afgesneden, dat is jammer wat mij betreft.
Wel lekker bezig geweest Ja

@ Nevony: Bloos! wow... heel erg knap *LOL*
Achtergrond vind ik erg hard in dit geval, hoewel ik de kleurkeuze wel kan begrijpen Lachen
100,00 Geld, geld!

@ Eef: Nagelbijten / Gniffelen die is zo eng Nagelbijten / Gniffelen
Maar zó goed Ja
40,00 Geld, geld!

Pagina 34
@ Plaudar: vind je 'm zelf niet mooi dan??
Ik wel Ja 50.00 Geld, geld!

En weer wat van mij;
Afbeelding
Derwents op A2 - fotokarton - geen idee hoe lang ik er mee bezig ben geweest...

Afbeelding
Wit potlood op zwart fotokarton - 12x12 cm - 2 uur

Afbeelding
Grafiet op A4 - uur of 8 werk
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 28-04-08 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:44

Fnanne schreef:
Pagina 34
@ [naam]: vind je 'm zelf niet mooi dan??
Ik wel Ja 50.00 Geld, geld!

Nee Clown
Maar bedankt voor je taxaties! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:40

Goed, ik ben héél slecht in taxeren maar ga het toch eens proberen, trek d'r alleen niet te zwaar aan.. Bloos Lips are sealed.

Begin vanaf pagina 30 Clown.

Pagina 30

Nevony: Hoofdstel en manen zijn mooi gedaan, nek had ìets verder door mogen lopen Geld, geld!25,-
Sprietlover: Geld, geld!6,- zou verder nog iets meer oefenen.
_lucy_: Geld, geld!25,- mooi gedaan.
astridjhu: Vind 'm echt heel leuk! Manen vind ik mooi gedaan Geld, geld!20,-
_Jennifer_: De eerste Geld, geld!35,- jammer dat je het papier er nog doorheen ziet
De tweede Geld, geld!45,- Ook jammer dat je het papier er nog doorheen ziet.
[b]JoSav
: De eerste Geld, geld!250,- zèker. Vind die zò gaaf!
De tweede Geld, geld!230,- ook weer mìnstens. Vind deze wat minder dan die andere, maar òok helemaal geweldig Wow!

Pagina 31

welshjesgek; €5,- Heb het idee dat de oren niet helemaal kloppen? (:
Loizy; De eerste rond de €15,- Vind de dikke omlijningen een beetje afdoen aan de rest Ja.
De tweede ook rond de €15,-. Zelfde verhaal als bij de vorige ^^.
Rinske; Oeh, gaaf! Rond de €60,- denk ik.
saskiakefie; €5,- ofzo. ^^. Nog even verder oefenen Haha!, vind 'm wel heel schattig.
_SteR_; vind 'm echt heel gaaf. Geen idee wat 'ie waard zou zijn.. gok zo rond de €35,-
khirshanta; De eerste; €15,-. Weet niet precies.
De tweede; €18,- heb het idee dat het rechterpaard uit verhouding is.
Lianne_tV; Rihanna herken ik d'r gelijk in zeg Ja! €10,- denk ik.

Pagina 32

Evelijn_; Geld, geld!60,- Héle mooie tekening!
_Lucy_; Geld, geld!35,- denk ik ongeveer (:.
Nevony; Leuke tekening, vind alleen het hoofd wat lang lijken? Of komt dat doordat de hals zo snel is opgehouden? Vind 'm toch wel errug leuk. €25,-
Rinske; Kwijl Mooie kleuren d'r in! €55,- denk ik.
Evelijn_; Geld, geld!35,- Het mondje heb je heel mooi gemaakt Ja!

Pagina 33
Plaudar; €55,- mooi met die donkere achtergrond, halster vind ik ook hèel netjes gedaan Ja.
Evelijn_; €25,- Jammer dat het hoofdje wat breed is, verder vind ik hem heel leuk!
Wendy15; €30,- vind de manen heel netjes gedaan Ja!
Wendy15; €45,- tock zèker wel.
Colorado; €25,- denk ik.
Nevony; Vind hem hèel mooi, maar weet niks af van digitaal tekenen.. €145,- ongeveer? Heb écht geen idee.
Evelijn_; €40,- Herken house d'r meteen in *LOL*

Pagina 34

Plaudar; Ik vind hem wel heel mooi. €60,-
Fnanne; De eerste; €150,- zeker wel..
De tweede; €55,- met één potlood in 2 uur? Wow! Geweldig Haha!!
De derde; €100,- Mooi kader Ja

En alsjeblieft, trek d'r niet te zwaar aan als ik d'r écht heel erg naast zit, heb het ook maar gewoon een keer geprobeert.. Bloos

En dan heb ik zelf ook een keer getekend.. Foto is van slechte kwaliteit, (Valt wat weg..) en weet ook niet of tie überhaupt iets waard is Bloos.
Afbeelding
Veulentje op A4, met voornamelijk HB volpotlood en B6 potlood.. (En nog wat H en andere B potloden..)

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 16:47

Afbeelding
is dit ook wat waard?? Tong uitsteken

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 22:21

jeetje wat is het hier stil... ik hoop dat het snel weer wat drukker wordt!

nouja ik ga verder met taxeren waar ik gebleven was.

_lucy_ :hele mooie tekening! jammer van de mond. € 30

nevony :leuke tekening maar ik vind het een beetje krasserig. jammer dat het hoofdstel deels lijkt weg te vallen in de vacht. €20

rinske : helemaal super! €100

evelijn: mooi! jammer van het haar indd. €35

plaudar: weer super mooi! jammer van de harde lijn bij de mond.€50

evelijn_: mooie tekening, jammer dat het te breed is. €30

wendy15: mooie tekening, jammer van de harde lijnen. €30

wendy 15: erg mooi! kan zo in de kamer hangen. €50

colorado: mooie tekening, kan iets meer uitgewerkt. €20

nevony: super gewoon! €150

evelijn_ : erg mooi! volgens mij zijn de irissen niet van gelijke grootte. €40

plaudar: mooi! Haha! €55

Fnanne: 1 super! €140
2 prachtig gedaan in korte tijd! €50
3 heel mooi! leuk met dat vakje. €75

de rest komt een andere keer.

mijn vorige tekening was een 'oefen nog maar even door'. ik ben benieuwt wat jullie van deze vinden. niet omdat ik het ook echt wil verkopen(ik heb het al weg gegeven) , maar om te zien of ik ook echt vooruit ga.

A3 fomaat, 7b en 6b potlood, 14 uur lang getekend,
Afbeelding

groetjes alies.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:56

wat leuk zo`n taxactie topic van tekeningen/schilderijen !!
Ik maak ook regelmatig schilderen,
ben altijd al aan het tekenen geweest, maar later pas serieus, ben nu net 17 jaar,
dus wil er nog meer mee oefenen Tong uitsteken
nou ja, niet interressant verder ook Tong uitsteken maar hier wat schilderijen Tong uitsteken

Gebruik aqriel verf ( verkeerd geschreven denk ik ? ) Op hout / of doek.
zijn grote schilderijen, lang geen a4 , een stuk groter,
de kleinste ligt rond de 70 x 70
de grootste rond de 1.20 x ?

Afbeelding
Rug vrouw gedraait,
Afbeelding
Modern schaap,wel leuk vind ik Tong uitsteken
Afbeelding
slechte foto, in het echt mooier,,, vind ik Tong uitsteken
Afbeelding
de laatste was gewoon even uitproberen Tong uitsteken

ik zal zo een nieuw bericht met taxeren doen Knipoog moet nu eerste ven snel weg

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:30

de laatsten ook nog even: (ben hier totaal NIET goed in Clown )

rebeccaa: leuk gedaan! jammer dat je alles precies in 1 richting hebt getekend. opzich natuurlijk heel netjes, maar ik denk dat het mooier is als je met de haar-richting mee gaat. ook jammer dat de neusgaten gewoon 2 rondjes zijn. €5 - €10

_BlackPearl_ : ziet er al mooi uit! ik denk dat dit een hele lastige positie is om na te tekenen. het oor lijkt iets te groot te zijn? en probeer niet te veel te vegen. de overgang van de tekening naar het papier waar de hals ophoudt vind ik ook heel mooi. jammer dat je er niet bij hebt gezet wat voor formaat het is. ik denk dus €5

dan ben ik Haha!

lalunamyo : wauw! wat een mooie schilderijen zeg! ook leuk op dat grote formaat.
1. heel mooi! mooie kleuren ook! het enige wat ik niet helemaal snap is of je aan de linker-boven kant nu wel of niet een stukje gezicht ziet. als dat wel zo is zou ik het denk ik mooier vinden als er wat meer wit-achtig in zou zitten. maar echt super mooi! €110
2. wéér erg mooie kleuren! het onderste deel van zn neus vind ik iets minder mooi. het lijkt daar alsof het gewoon loodrecht op het papier zit zegmaar. terwijl dat bij de oren enzo niet zo is.€75
3. gewoon super! €150
4. ook heel leuk! zn ook lijkt een beetje hol? €100

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:47

okey ik ga ook mijn tekening maar eens laten zien... ben erg benieuwd!!

Ik ben ook erg benieuwd naar commentaar!

de Tekening is door de foto erg achteruit gegaan (vind ik) hij is bijv. niet zo krasserig als hij hier zo nu en dan lijkt...

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

- gemaakt op zwart stevig papier
- 15x21 cm
- 1 wit en 1 zwart potlood gebruikt

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:08

Floran 15 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:00

Fnanne:
1) 80,- als het niet meer is. Knipoog
2) 15,- (gezien het kleine formaat)
3) 50,-

Rebecca:
Je tekening lijkt erg vlak, probeer eens wat meer te werken met diepte, daar krijg je een hele andere tekening van Knipoog

Blackpearl:
Leuke tekening, maar ook bij jou mis ik net iets teveel diepte, net te weinig details. Verhoudingen lijken wel aardig te kloppen.

aliesjeh:
wat heb jij een superleuke stijl! Het enige wat ik jammer vind is dat de hals zo raar afgesneden is.
25,-

lalunamyo:
1) 100,-
2) 80,- Ik mis iets in het schilderij, misschien zit er net te weinig kleur in ofzo Nagelbijten / Gniffelen
3) 150,- Deze vind ik echt geweldig!
4) 100,-

floran:
Ziet er al goed uit! 10,-

En een nieuw werkje van mij:
Afbeelding
Oliepastel, A3 papier

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:04

Pagina 34:

Plaudar::$ 55,- (ik vind de overgang van de vrolijke kleuren naar de donkere kleuren schitterend)
Fnanne:1. Geld, geld! 80,- Wat een schitterend werkje weer Fnanne! Verhoudingen kloppen mooi en de kleuren spreken me erg aan!
2. Geld, geld! 75,- Minder mooi dan de vorige, maar net zoals altijd weer een super werkje. De veren heb je mooi uitgewerkt en je bent erg creatief geweest met de schaduw onder de snavel!!
3. Geld, geld! 90,- Ik ben helemaal dol op deze tekening! Deze tekening spreekt me echt aan en als het mijn paard geweest was had ik deze tekening zeker gekocht!
Rebecca: Geld, geld! 2,- Ik neem aan dat je aan het oefenen bent? Ik vind hem te vlak en de verhoudingen kloppen nog niet goed!
Maar verder wel een grappig werkje Knipoog !
_BlackPearl_: Geld, geld! 5,- De verhoudingen kloppen al aardig, het hoofd had iets langer gemogen maar dit is inderdaad een vrij moeilijke positsie!
Aliesjeh: Geld, geld! 40,- ik vind je manier van tekenen erg kunstig. Het heeft wel iets! De manier van inkleuren vind ik erg mooi gedaan, het geeft een mooi effect! Een super mooie tekening trouwens Lachen
Lalunamoy: Wat een mooie werkstukken zeg!
1. Geld, geld! 130,- Ik vind dit een van je mooiste schilderijen! Het zet je aan het denken! Schitterend stuk werk
2. Geld, geld! 70,- vind deze minder mooi dan je vorige. De kleuren vind ik te licht en ik vind het hoofd iets te detailloos!
3. Geld, geld! 90,- Vind de verhoudingen erg mooi!
4. Geld, geld! 100,- Wat een mooierd! Hij heeft een hoog knuffelgehalte. Ik vind de kleuren erg mooi (goed gebruikt)
Floran: Geld, geld! 15,- kloppen de verhoudingen wel? En verder heb je het bit niet in de mond getekend, maar ernaast! Verder ziet het er al leuk uit!
Plaudar: Geld, geld! 80,- Ik vind de kleuren erg mooi gebruikt, verder zijn de verhoudingen ook er mooi!

Ik dan ook maar? *Schaam, Schaam Bloos *

Afbeelding

Met nog een paar aanpassingen (ogen glimmen door flits Huilen van het lachen )
Afbeelding

Is dit nog iets waard Duivel ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:06

SanneKyla; Ja ik oefen idd nog *LOL*. En teken gewoon afentoe, was gewoon even benieuwd Clown.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:23

Rebeccaa schreef:
SanneKyla; Ja ik oefen idd nog *LOL*. En teken gewoon afentoe, was gewoon even benieuwd Clown.

Nee okee, maakt niet uit maar was wel benieuwd naar je reactie Knipoog !
Wil je de mijne ook nog even taxeren Schijnheilig ?

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 10:27

@ SanneKyla en Plaudar : bedankt voor jullie taxaties! Haha! het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!

nog een paar:
Floran ziet er al goed uit! het bit lijkt te groot? maar dat kan op de foto ook écht zo zijn natuurlijk. €10

Plaudar : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110

SanneKyla : ziet er al goed uit. de verhoudingen lijken aardig te kloppen. probeer niet een 'lijn' om het paard heen te trekken als 'afscheiding' maar kleur het allemaal gewoon íéts donkerder in. zodat de invulling met potlood gewoon laat zien waar het paard stop. haha ik hoop dat je met snapt. €5 - 10

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:15

dank jullie wel voor die hoge taxaties Tong uitsteken
ik zal vanavond ook even aantal gaan taxeren hoor Tong uitsteken
nu maar eerst naar mijn paardd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:50

aliesjeh schreef:
@ SanneKyla en [naam] : bedankt voor jullie taxaties! Haha! het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!

Ik vind dit inderdaad erg leuk. Je kunt misschien wel een beetje uitproberen. Zo kom je vanzelf tot de ontdekking wat het best bij je past en wat je prettig vind werken. Zo creëer je je eigen stijl Knipoog

Citaat:
[naam] : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110

Bloos!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:40

Plaudar schreef:
aliesjeh schreef:
@ SanneKyla en Plaudar : bedankt voor jullie taxaties! Haha! het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!

Ik vind dit inderdaad erg leuk. Je kunt misschien wel een beetje uitproberen. Zo kom je vanzelf tot de ontdekking wat het best bij je past en wat je prettig vind werken. Zo creëer je je eigen stijl Knipoog

Citaat:
Plaudar : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110

Bloos!

haha nou, ik zie niks dat anders had gemoeten en het is een aardig groot formaat (bladvullend?) , dus dan denk ik dat sommige mensen dit bedrag er best voor over zouden hebben. Knipoog en nog een keertje bedankt voor de tip. Lachen

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:37

Ten eerste super bedankt voor jullie taxaties!! ik wist zelf echt niet waar ik aan moest denken..

SanneKyla: ja, op deze foto lijkt het inderdaad dat het bit naast de mond is getekend, ik kwam er zelf ook op aan het kijken, en ik heb er zelfs mijn tekening bij gepakt om het te controleren, maar er is hier zegmaar een stukje mond weggevallen door foto (met mijn mobiel gemaakt overigens...) en daardoor is het idd net of het ernaast is maar dat is het dus niet Knipoog en de verhoudingen kloppen in het echt zowiezo zeker wel!! hier kan het ietsje vertekent zijn, maar zeker niet veel! Clown

aliesjeh: ja, op de foto was het bit er ook zo ver uit, dus ja, dat heb ik dan maar nagetekent Knipoog

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:37

Okee, ik zal er een paar taxeren, Maar,
Mijn taxaties liggen erop , wat ik ervoor over heb, en wat ik mooi vind,
dus niet persoonlijk opvatten als te laag is Bloos want kan veel werk
inzitten en dure matarialen, houd ik wel beetje rekening mee hoor,

Citaat:
1. heel mooi! mooie kleuren ook! het enige wat ik niet helemaal snap is of je aan de linker-boven kant nu wel of niet een stukje gezicht ziet. als dat wel zo is zou ik het denk ik mooier vinden als er wat meer wit-achtig in zou zitten. maar echt super mooi! €110

Dit heb ik eigenlijk beetje expres gedaan, omdat de gezicht meer in de schaduw zit, anders zou het gezicht weer `te `worden, maar je hebt wel gelijk dat het meer met details had mogen zijn.

Ik doe eerst de paar van deze bladzijden, dan zou ik andere keer nog wel wat bij doen Tong uitsteken

@ Nevony,
mooi gedaan met de pc. als vind ik het wel jammer dat het hoofd met zoveel details is, en dat je de achtergrond maar 1 kleur heb gedaan. Ik denk dat je rond 50 euro,
@evelijn,
ook leuk, ogen springen er echt uit, denk rond de 30 euro, doordat het met potlood is en gewoon op een a4tje, misschien leuk om keer wat anders te proberen, op een gladde plank met wit potlood oid Tong uitsteken
@plaudar,
mooi kleurgebruikt, en ook nog met olieverf, dat is toch wel moeilijker en meer werk, 80 euro of meer, van de rug vind ik mooier, leuk gedaan 100, door olieverf en groter formaat, kleurgebruik ook goed.
@Fnanne
De laatste paar heb je leuk gedaan, mooi kader ook,vind jammer dat het maar op A4 heb gedaan, maar ik denk rond de 40 ? maar dat alleen maar door de materiaal, je techniek is verder erg netjes !
@aliesje, denk rond de 10 euro,probeer alles wat heftiger te doen, hij is nu `braaf `getekend, de schaduwen meer, en het licht etc. Dan word het zeker meer waard , leuk gedaan verder !!

sorry als julle het te laag of te hoog vinden, maar tis gewoon wat ik er voor zou vragen zeg maar Tong uitsteken
iedereen schat hier mijn schilderijen namelijk veel hoger dan dat ik ze verkoop in de winkel Bloos Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen !

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:21

Plaudar: Onwijs mooie kleuren, heel bijzonder schilderij, 80,- euro

Fnanne:
eerste paard: Tjah, moeilijk hoorw, hij is weer ontzettend mooi, 100 euro
tweede: 60 euro
laatste: 80 euro

Rebeccaa _blackpearl_: Ik zou er nog geen geld voor vragen, eerst nog even door oefenen, maar jullie zijn zeker op de goede weg!

Aliesjes: Mooi zeg, maar ik mis wel een beetje contrast, 15,- euro

lalunamyo:
1: 150
2: 80 -100,-
3: zelfde als 2
4: 75,- euro

SanneKyla: Ik zou nog even dooroefenen, de verhoudingen zien er al goed uit, maar ik denk dat het mooi zou zijn als je wat meer kleurverschillen toe zou voegen Knipoog

Plaudar: Wouw mooi zeg! 125,- euro

Ben ik ook weer bij *LOL*
en mijn nieuwste tekening heb ik ook nog Lachen

Afbeelding

grafiet
A4

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:25

Ik ga straks even héél veel taxeren. Maar hier ook mijn tekeningen, dan ga ik daarna heel hard aan de slag. *LOL*

Afbeelding
A4 170 grams - Houtskoolpotlood - Tijd onbekend (rond de 8 á 10 uur)

Afbeelding
A4 - Grafietpotlood - ± 2 uurtjes.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:59

bedankt weer voor de taxaties! wat jullie zeggen over contrast klopt helemaal. hier ga ik veel op oefenen. daarom ga ik nu ook een keertje een mens (jack sparrow) tekenen zodat ik alleen maar op schaduwen enzo hoef te letten en niet om haarstruktuur. ik heb ook nog een foto van toen ik de gordijnen dicht had. daar vind ik de tekening een stuk mooier. ik ga dit bij mijn volgende tekening ook proberen. zo dus:http://www.mijnalbum.nl/Foto-OIQHKRKO.jpg

Nevony : heel mooi! ik vind alleen het oog een beetje raar op de een of andere manier.. €40

rooslovertje : 1. wauw! deze vind ik echt heel mooi! leuk met dat houtskoolpotlood, misschien ga ik dat ook nog een keertje aanschaffen. €55
2. ahw! wat een schatje. ik vind de voorpluk wat minder. maar het lijkt me ook erg moeilijk om zulke pluizige maantjes te tekenen. €40

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:36

Ik teken al zo'n 4 jaar. En ik vind dit wel een van de mooiste werken die ik gemaakt heb. Ik ben er zo'n 3 uur mee bezig geweest. Heeft iemand een idee wat het waard zou kunnen zijn?

Tips en commentaar zijn altijd welkom Knipoog
Ik vind zelf de schaduwen en het kleurgebruik erg goed gelukt.

Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen