Olieverf op doek, 24 x 30 cm.
Taxeren doe ik nu direct
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat ik kan zien ziet er al goed uit, maar ik zou nog even flink gaan oefenen

maar het geheel zo gefrutseld in een schetsboekje, daar kan ik nog geen waarde aan verbinden

helemaal super.
minstens.
20,00
15,00
neusje wat minder...
30,00 
had iets meer contrast in gemogen wat mij betreft
heerlijk bekkie
wow... heel erg knap
die is zo eng
50.00

Fnanne schreef:Pagina 34
@ [naam]: vind je 'm zelf niet mooi dan??
Ik wel50.00

.
.
25,-
6,- zou verder nog iets meer oefenen.
25,- mooi gedaan.
20,-
35,- jammer dat je het papier er nog doorheen ziet
45,- Ook jammer dat je het papier er nog doorheen ziet.
250,- zèker. Vind die zò gaaf!
230,- ook weer mìnstens. Vind deze wat minder dan die andere, maar òok helemaal geweldig 
.
, vind 'm wel heel schattig.
! €10,- denk ik.
60,- Héle mooie tekening!
35,- denk ik ongeveer (:.
Mooie kleuren d'r in! €55,- denk ik.
35,- Het mondje heb je heel mooi gemaakt
!
.
!
Geweldig
!
.

€55

maar hier wat schilderijen

moet nu eerste ven snel weg
)

80,- Wat een schitterend werkje weer Fnanne! Verhoudingen kloppen mooi en de kleuren spreken me erg aan!
75,- Minder mooi dan de vorige, maar net zoals altijd weer een super werkje. De veren heb je mooi uitgewerkt en je bent erg creatief geweest met de schaduw onder de snavel!!
90,- Ik ben helemaal dol op deze tekening! Deze tekening spreekt me echt aan en als het mijn paard geweest was had ik deze tekening zeker gekocht!
2,- Ik neem aan dat je aan het oefenen bent? Ik vind hem te vlak en de verhoudingen kloppen nog niet goed!
!
5,- De verhoudingen kloppen al aardig, het hoofd had iets langer gemogen maar dit is inderdaad een vrij moeilijke positsie!
40,- ik vind je manier van tekenen erg kunstig. Het heeft wel iets! De manier van inkleuren vind ik erg mooi gedaan, het geeft een mooi effect! Een super mooie tekening trouwens 
130,- Ik vind dit een van je mooiste schilderijen! Het zet je aan het denken! Schitterend stuk werk
70,- vind deze minder mooi dan je vorige. De kleuren vind ik te licht en ik vind het hoofd iets te detailloos!
90,- Vind de verhoudingen erg mooi!
100,- Wat een mooierd! Hij heeft een hoog knuffelgehalte. Ik vind de kleuren erg mooi (goed gebruikt)
15,- kloppen de verhoudingen wel? En verder heb je het bit niet in de mond getekend, maar ernaast! Verder ziet het er al leuk uit!
80,- Ik vind de kleuren erg mooi gebruikt, verder zijn de verhoudingen ook er mooi!
*
)
??
. En teken gewoon afentoe, was gewoon even benieuwd
. Rebeccaa schreef:SanneKyla; Ja ik oefen idd nog. En teken gewoon afentoe, was gewoon even benieuwd
.
!
?
het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!
aliesjeh schreef:@ SanneKyla en [naam] : bedankt voor jullie taxaties!het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!

Citaat:[naam] : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110
Plaudar schreef:aliesjeh schreef:@ SanneKyla en Plaudar : bedankt voor jullie taxaties!het was eigenlijk helemaal niet echt mijn bedoeling ofzo om zo'n stijl te doen.. het kwam gewoon ineens! haha ik denk dat ik meer tekeningen in deze stijl ga maken. en nu je het zegt zou ik het zelf ook mooier hebben gevonden om het een beetje weg te vagen. nouja, een tip voor de volgende keer. bedankt!
Ik vind dit inderdaad erg leuk. Je kunt misschien wel een beetje uitproberen. Zo kom je vanzelf tot de ontdekking wat het best bij je past en wat je prettig vind werken. Zo creëer je je eigen stijlCitaat:Plaudar : erg mooi gebruik gemaakt van kleuren! heel mooi gewoon! €110
en nog een keertje bedankt voor de tip.
en de verhoudingen kloppen in het echt zowiezo zeker wel!! hier kan het ietsje vertekent zijn, maar zeker niet veel!
want kan veel werk Citaat:1. heel mooi! mooie kleuren ook! het enige wat ik niet helemaal snap is of je aan de linker-boven kant nu wel of niet een stukje gezicht ziet. als dat wel zo is zou ik het denk ik mooier vinden als er wat meer wit-achtig in zou zitten. maar echt super mooi! €110

Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen !