Wat een jerk
( Prem ook trouwens) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Weet je, je laat vaak heel langzaam over je grenzen gaan. Je merkt het zelf bijna niet maar je laat steeds kleine stukjes toe waardoor je op een gegeven moment niet meer door hebt hoe weinig er nog jezelf over is.
Sunshinedaan schreef:Je zoekt ze wel uit hé
kiki1976 schreef:Wtf!!!
Waar ik Prem een asbak noemde, Tom eerst ezel switch ik nu naar narcistisch klootzak. Schelden is een gebrek aan woorden heb ik altijd geleerd, maar voor zijn gedrag? Daar zijn geen woorden voor.....
IMJ schreef:Sky_As schreef:Dit is fictie, zeg me dat dit volledig verzonnen is
....
Dit...
.zorro schreef:Wat een eikel. Ik hoop alleen maar dat Nina er nu ook eindelijk een keer klaar mee is..
?prompter schreef:Nina lijkt mannen aan te trekken die haar meer als een soort accessoire beschouwen, iets om mee te pronken, ipv een echt mens. Ik hoop dat de juiste man toch snel een keer langs komt
Lucia88 schreef:Ik had m een dikke handvol zand in de nieuwe auto gegooid als ik gelegenheid had. Ondertussen een keer flink in t gezicht gehoest. Zo, doe jij maar ff lekker normaal mafkees!![]()
Oeh ik krijg echt plaatsvervangende frustraties van zo'n kerel.
(Nina denk al genoeg onheil), maar had een leuk alternatief einde geweest!!!!!!!!!1111111
.beert schreef:Ik vind het wel knap dat ze de confrontatie is aangegaan. Ondanks dat hij op schaal 8.5 zat en zich bizar gedroeg, heeft ze er wel wat van gezegd ipv te zwijgen en wachten tot het over is. Dat is ook iets waard, want dan moet je wel over iets heen stappen.
Ik hoop allen niet dat ze nu zonder telefoon en zonder koffer op het vliegveld staat.
.Suzanne F. schreef:Weet je, je laat vaak heel langzaam over je grenzen gaan. Je merkt het zelf bijna niet maar je laat steeds kleine stukjes toe waardoor je op een gegeven moment niet meer door hebt hoe weinig er nog jezelf over is.
! Meer inzicht.Sunshinedaan schreef:Suzanne F. schreef:Weet je, je laat vaak heel langzaam over je grenzen gaan. Je merkt het zelf bijna niet maar je laat steeds kleine stukjes toe waardoor je op een gegeven moment niet meer door hebt hoe weinig er nog jezelf over is.
Precies dit. Zo herkenbaar.
En áls je dan eindelijk grenzen aangeeft (ook al is het maar een beetje), dan flippen ze, want dat zijn ze niet gewend.
Pijnlijke levenslessen.
Mijn adem stokte even bij de '2 jaar' wat ze al bij Tom is. 2 jaar dit gedrag, wow
Mer1980 schreef:Wauw wauw wauw ik zit hier gewoon boos te zijn. Ik gun Tom dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Wauw. Nare man is nog vriendelijk verwoord. Oef.....
IMJ schreef:Sky_As schreef:Dit is fictie, zeg me dat dit volledig verzonnen is
....
Dit...
[/quote]Paardenfann4 schreef:Nina moet wel heel erg gek op hem geweest zijn dat ze dit gedrag zolang gepikt heeft. Hij had van mij allang een knal gekregen
.beert schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat het is. Soms is het ook een bepaald verlangen om iets te “winnen” ofzo. Of het gevoel dat je het niet twee jaar bij het verkeerde eind had, maar dat hij echt anders is. Dat het geen verloren tijd was.
Ik denk dat als het echt een relatie zou worden, dat ze er heel klaar mee zou zijn. Soms gaat het meer om de jacht dan om de vangst, zoiets.
), JUIST om te laten zien dat dit echt IEDEREEN kan overkomen. En je geeft precies aan waarom/ hoe.
.Unwritten schreef:Laat ons nou niet hangen!
Wat een jerk( Prem ook trouwens)
).
Gnome schreef:MEP M MET DIE BLUE CORN DORRITOOOO
.Suzanne F. schreef:Die omslag in gedrag is ook zo herkenbaar! Maar dan voornamelijk andersom. Eenmaal in slechte mood was hij daar niet zomaar weer uit. Maar 1 verkeerde blik of opmerking kon ook zo’n bizarre omslag geven.
Ben na al deze verhalen wel benieuwd naar een reflectie van jouw kant. Dat zal vast ook een combinatie zijn van persoonlijke groei en wat trauma.
Unwritten schreef:Ik kan ff niet hoor.. wat een bizarre man op een hele foute manier
.Mer1980 schreef:Nina, deze man is gevaarlijk, deze man kan je vermoorden om niks... echt dit kan niet.... zorg dat je als hij weg is een vlucht boekt naar huis blokkeer hem voor de rest van je leven, ontsnap als hij slaapt please ga...
IMJ schreef:Ik heb misschien meer inside info.. maar deze details ken ik toch allemaal niet.
Ik zeg anabolen naast narcisme..
De man zijn humeur fluctueert meer de beurs mee.. niet te doen!