Mijn versie nog, ging wat fout in de kleur keuze bij de boom.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Aahhh ik vond het al zo belachelijk knap dat dat met de stiften lukte![]()
*vult wishlist aan*
Met mijn trouwe hulp een eerste kleurplaat uit een van de nieuwe boekjes gemaakt
[ Afbeelding ]
Siggislief schreef:Dat vind ik dus ook, heb nu even genoeg aan kleurboeken liggen en de stiften
heb ik ook nog liggen van Stabilo dus kan de komende tijd nog even lekker kleuren.
Had van de week met ecoline brush geprobeerd in een andere boek maar merkte dat er sommige
het niet meer echt deed ongeacht dat ik ze eigenlijk niet of nauwelijks heb gebruikt.
Meer niet dan wel.
knockout1 schreef:Siggislief schreef:Dat vind ik dus ook, heb nu even genoeg aan kleurboeken liggen en de stiften
heb ik ook nog liggen van Stabilo dus kan de komende tijd nog even lekker kleuren.
Had van de week met ecoline brush geprobeerd in een andere boek maar merkte dat er sommige
het niet meer echt deed ongeacht dat ik ze eigenlijk niet of nauwelijks heb gebruikt.
Meer niet dan wel.
Stille meelezer met misschien een tipje:
De punten kun je omdraaien bij de Ecoline brushpennen. Misschien dat ze het dan weer doen? Of eventueel navullen met een potje ecoline, dat heb ik ook wel eens gedaan en werkt goed!